Zoover
Hotel Del Mar

Hotel Del Mar

9,8

TOP hotel voor een gunstige prijs.

Ben de Haan
29-5-2019

Wij hebben hier één nacht overnacht, alles ziet er netjes en schoon uit, bediening aan de balie zéér behulpzaam, de dag van vertrek mocht de auto tot 18:00u in de parkeergarage blijven staan. De koffers mochten in een afgesloten ruimte in het hotel tot wij vertrokken. Het zit in het centrum een paar honderd meter van de Ramblas. Wij vonden het perfect, een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prima, schoon en mooi hotel.

moeder en dochter
22-11-2015

Prima kamer, fijne bedden en alles was goed schoon. Elke dag een fijn opgeruimde kamer. Ontbijt, weinig keus en wat er was, was niet echt lekker dus maar 1 dag gebruik van gemaakt. Personeel was vriendelijk, maar niet meer dan dat. Het hotel ligt kort bij het centrum, zee, metro, (bus) station en haven.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Prachtig hotel voor stedentrip Barcelona

aanjanenelly
29-3-2014

Hotel Del Mar is centraal gelegen in Barcelona. Halte Bus Turistic op ongeveer 100 meter. Het hotel heeft alleen ontbijtbuffet. Prima verzorgd!

Haven en strand dicht in de buurt (500 meter). Enekel kamers zijn voorzien van een balkon met 2 stoelen en een ligbed (stadszijde, bijv. 409). Dicht bij het centrum (Rambla).

Gereisd Anders in maart 2014

Goed te doen

Gerard
16-9-2013

We hebben 4 nachten in dit hotel doorgebracht. En dat isgoed te doen.

Het ontbijt is elke dag hetzelfde. Droge pistoletjes en croissantjes. Geen lekker gebakken eitje helaas. De kamer zag er netjes uit en schoon alleen het bad vertoonde enige roestplekken.

het hotel is verder ideaal gelegen lekker dicht bij de haven en de ramblas.

Bushalte voor de deur.

Een prima 3 sterren hotel.

Voor 3 sterren voldoende

Stedentrippers
4-9-2013

We hebben 1 week in hotel Del Mar gelogeerd. Als uitvalsbasis voor een bezoek aan Barcelona is dit hotel goed. Bij de haven van Barcelona en strand op loop afstand. Ook het oude stad deel is rondom.

Enkele opmerkingen;

het ontbijt is elke dag hetzelfde en de broodjes waren op 1 dag na gewoon droog en oud.

De bediening geeft antwoord op je vragen maar zeker niet meer. Dit lijkt overigens overal wel in Barcelona. Vragende toeristen vinden ze maar lastige mensen en zijn niet erg geïnteresseerd. Ze worden zeker niet gezien als hun bestaansrecht.

Hoeveel anders is dit in de vele Aziatische winkeltjes die je daar overal hebt. Hier wordt nog echt moeite gedaan voor een klant.

Conclusie; voor iemand die een bezoek brengt aan Barcelona, geen waarde hecht aan ontbijt en onderkomen en heel de dag op pad, is dit een perfect hotel.

Hecht je waarde aan ontbijt, service en onderkomen moet je beslist verder zoeken.

Het is een 3 sterren hotel en zeker niet meer.

prima hotel

jeroen
6-3-2013

Het hotel ligt vlak bij de haven, strand en de ramblas. Prima plek voor een trip naar barcelona. Kamer was niet groot maar prima bed, schoon en alles zag er heel goed uit. Gewoon erg goede kwaliteit/prijs verhouding.

Gereisd Met partner in januari 2013

Goed en centraal gelegen hotel

Desiré
24-10-2012

Hotel is schoon en heeft vriendelijk personeel.

Ontbijt uitgebreid maar elke dag hetzelfde.

Weten ze het niet, zoeken ze het op internet voor je op.

Op 4de etage heb je een klein dakterras erbij.

Koffers kun je bij de receptie stallen in aparte ruimte.

1 nadeel ,de tv heeft alleen spaanse en franse zenders, waardoor je niet op de hoogte blijft van het laatste nieuws.

prima stadshotel

N. Franken
30-7-2012

De ligging van het hotel was voor ons perfect. Strand en centrum goed te belopen, ongeveer 15 min. Bushalte voor de deur. Metro en halte hop on/off bus om de hoek.Ontbijt was niets bijzonders maar wel genoeg. Fijne kamer op eerste verdieping met balkon(netje). Heel weinig geluidsoverlast. Personeel was behulpzaam. Taxi vanaf vliegveld ongeveer 30 euro.

Zeker een aanrader!

Hotel met een goed prijs/ kwaliteitverhouding!

naam naam
22-3-2012

Een uitstekend middenklassen hotel met een goede prijs/ kwaliteitverhouding en een ideale ligging. Vanuit het hotel ben je in 5 minuten bij de Kathedraal, in 10 minuten bij de ramblas, het warenhuis Maremagnum en het strand Barceloneta. In de buurt van het hotel zijn veel goede en voordelige restaurantjes.

Gereisd Met partner in maart 2012

perfect !

Marten
30-8-2011

In tegenstelling tot de vorige beoordeling vonden wij de ligging juist perfect !

Ook het ontbijt was prima !

Dit was voor ons ook de reden om dit hotel te kiezen.

Ik snap echt niet dat sommige mensen hierover kunnen klagen.

Voor ons hoeven we echt niet midden in de ramblas te zitten.

Het is er ontzettend druk en erg warm en je hebt er s'avonds veel geluidsoverlast.

Bij Hotel Del Mar heb je altijd een heerlijke zeewind en je hebt totaal geen last van lawaai.

De kamers zijn super netjes en sommigen hebben inderdaad een dakterras.

Toen we hiernaar vroegen kregen we de volgende dag geklijk een kamer op de 4e etage.

Ik zou dit hotel absoluut aan iedereen aanbevelen !