Zoover
Hotel City Park Pelayo

Hotel City Park Pelayo

7,9

Prettig centraal gelegen hotel voor stedentrip

Dyonne
28-4-2018

Prima hotel voor een citytrip met een duur van 4 dagen. Het hotel ligt in het centrum van Barcelona en is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Attracties zijn op loopafstand en je kan al dichtbij lekker eten (ontbijt, lunch, diner). Personeel was uitermate vriendelijk en sprak goed Engels. Bij aankomst zonder extra betaling om 10.00 uur mogen inchecken. Het hotel ligt aan een drukke straat, waardoor het 's avonds dan ook niet altijd rustig was (veel auto's en bussen die voorbij reden). De hotelkamer was verder wat aan de kleine kant, maar gezien het feit dat hier alleen werd geslapen, stoorde dit niet echt. De schoonmaakster legde elke dag schone handdoeken neer en maakte het bed weer op. Wel jammer dat ze ook niet even met de stofzuiger langs alles ging. De kamer was namelijk nogal stoffig. Al met al geen reden om hier niet meer terug te komen. Wat mij betreft een mooie plek om een paar nachten te vertoeven voor een citytrip

Gereisd Alleenreizend in april 2018

Klein maar fijn

Marielle
23-4-2017

Kleine kamer, maar schoon. Prima uitvalbasis voor je citytrip. Metrohalte voor de deur, aerobus van/naar het vliegveld op loopafstand. Voor ontbijt zit er een heerlijke en vooral ook vriendelijke bakker in de straat (nog geen €3,- voor zeven heerlijke kleine broodjes). Na het uitchecken kun je je koffer in de kelder van het hotel kwijt in een kluisje. €2.- per kluisje waar makkelijk twee handbagagekoffertjes in passen.

loopafstand van ramblas, schitterende ligging

nelayan
9-4-2012

goed hotel door de ligging en prijs / kwaliteit verhouding.

wij hadden met 2 personen een kleine kamer die wel netjes en schoon was.

goede bed, badkamer etc.

ontbijt stelt niet veel voor!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

schoon hotel

Vincent en Linda
17-9-2011

Netjes hotel,kamers wel heel klein maar zeer schoon. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt,maar dat kwam omdat we al heel vroeg op pad gingen om te genieten van deze prachtige stad. We gaan altijd naar verre landen zoals Cuba,Mexico,Jamaica etc. maar Barcelona heeft ons hart gestolen en gaan zeker een keer terug,en ook naar het zelfde hotel.

Gereisd Met partner in september 2011

fantastisch startpunt

Jeroen
24-8-2011

Dit hotel kenmerkt zich met name door zijn goede ligging. Vrijwel alle attracties binnen de stad zijn vanaf de vlakbij gelegen metrostations goed te bereiken. De kamers zijn degelijk maar klein. In een stad als Barcelona hadden wij echter geen tijd om ons daar aan te storen.

Gereisd Met partner in augustus 2011

prima voor citytrip

henriët en lisan
18-7-2011

prima hotel voor een paar dagen, wel kleine ontbijtruimte en kleine lift

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2011

Prima Hotel

Michel
21-6-2011

Zijn hier geweest van 13 Juni t/m 17 juni, hebben er een prima tijd gehad. MAtrassen zijn inderdaad wat hard maar daar houden wij juist van. Ontbijt is prima, ruime keus. Voor ieder wat wils. Verder ligt het hotel prima gelegen ten opzicht van de Ramblas en Playa de Catalunya Metrostations. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

super voor een citytrip!

Marloes
11-6-2011

Samen met mijn vriendin heb ik het erg naar mijn zin gehad in dit hotel! Vanaf het vliegveld is het hotel prima te bereiken met de aerobus. Nog geen 5 minuten lopen met je koffer, verder ligt het op loopafstand van de Ramblas en zit er om de hoek een metrostation en een bushalte vanwaar je over heen kunt.

Voor we konden inchecken werden de koffers netjes opgeslagen en ook na het uitchecken hebben onze koffers nog 10 uur in de opslag gestaan. De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en helpen overal waar mogelijk. Verder is er een computer beschikbaar waar je vanalles op kan uitzoeken en is er beneden gratis wifi.

Onze kamer was goed verzorgd, niet heel groot maar wij waren toch veel op pad. Mijn vriendin vond het matras iets te hard. Ook de bad kamer was prima.

Sommigen vinden het ontbijt wat minder, het is inderdaad niet heel veel maar voor ieder zit er wel wat tussen!

Wij komen zeker terug! Een echte aanrader!

Goed hotel!

Frank en Ilona
29-4-2011

Voor een stedentrip is dit een ideaal hotel. De ligging kan niet beter. Het personeel bij de receptie doet alles wat ze kunnen om je te helpen.

De kamers zijn klein, maar prima onderhouden. De bedden zijn wat aan de harde kant, maar wij hebben er heerlijk op geslapen.

Enige minpunt: ontbijt is minimaal.

Als we nog een keer naar Barcelona gaan, zullen we hier zeker weer boeken.

Super, waar voor je geld

Moinat
16-3-2011

Allereerst hebben we voor het hotel gekozen ivm de prijs en het oogt leuk in de reisgids, maar toen we eenmaal daar in de lobby stonden, vonden we het wel erg klein.

Met z'n vieren in de kleine lift met al onze koffers gingen we naar boven. We openden onze kamers en wisten niet wat we zagen. Zo groot, ruim en schoon. We waren meteen al gelukkig. Het personeel is ook ontzettend vriendelijk. Het is gewoon fijn om daar te verblijven.