Zoover

8,6

Perfecte plek voor een City Trip

bouncerpn
5-6-2011

Perfecte plek voor een City Trip. Ligging op 2 minuten lopen van het Playa del Catalunya HET centrale plein van Barcelona. Ruime kamer met volledig ingericht keukenblok om zelf dingen te bereiden. Met een Carrefour recht tegenover dit 'hotel' kan het bijna niet beter. Vriendelijke en snelle service, gratis WiFi in het restaurant en lobby en perfecte ligging maken dit tot een topper !

2008

keurig en net hotel

Monique en ingrid
21-10-2008

Keurig hotel.Simpel maar alles schoon en netjes.Vriendelijk personeel.Wij kwamen voor de wandel2daagse en hebben bewust gekozen voor een appartementhotel zodat we s,morgens ons eigen ontbijt konden maken Supermarkt t.o hotel,kan niet beter.Wij sliepen aan de achterkant dat was s,nachts wel rumoerig ivm cafeetjes en gemeentepersoneel die de vuilnisbakken en glasbakken leegde.

2007

5 jaar eerder al geweest, nu weer en zeker geen spijt van

k&e
12-10-2007

5 jaar eerder al geweest, nu weer en zeker geen spijt van. Toplocatie !Alles ziet er zeer netjes uit. Vriendelijk personeel. Mooie ontbijtzaal (zicht over Ramblas) met goed ontbijt; niet nadenken over de prijs van het ontbijt, dat betaal je in vrijwel ieder hotel in Barcelona.

We hadden een studio met een uitklapbank als bed. Ligt op zich niet eens slecht, maar een beetje ongezellige contructie van 2 aparte bedden. Hier een lang weekend geweest, dus geen last gehad van eerder vermelde lage frequentie van vervangen handdoeken e.d.

Helaas was het zonneterras gesloten in de 3e week van mei,

coco
2-7-2007

Helaas was het zonneterras gesloten in de 3e week van mei, jammer als je er 7 dagen bent en af en toe ook even rustig buiten wilt zitten. Verder werden pas de 6e dag de bedden en handdoeken verschoont. Ook niet zo handig 1 dag voor vertrek. De ligging van het appartement is perfect en ook heel dichtbij het openbaar vervoer.

Gereisd Anders in juli 2007

wij zijn er 3 dagen geweest 10 tm 12 mei helemaal te gek

jack jean en kids
13-5-2007

wij zijn er 3 dagen geweest 10 tm 12 mei helemaal te gek echt service goed en het was er heel schoon vriendelijk echt een aanrader supermarkt er tegen over echt een topper

Gereisd Anders in mei 2007

Gereisd Familie in oktober 2006

In een 1-kamerappartement verbleven voor 3 nachten en echt

Jane
26-9-2006

In een 1-kamerappartement verbleven voor 3 nachten en echt super goed bevallen! Wij hadden een vroege aankomst (09.00 uur) maar konden direct het appartement in! Locatie is top, direct aan de Ramblas! Net appartement met alles erop en eraan en vooral belangrijk; heel schoon! Geen last van geluidoverlast en late check-out tussen 11.00 - 12.00! Een echte aanrader!!