Zoover
Hotel H10 Catalunya Plaza

Hotel H10 Catalunya Plaza

8,1

Geweldig en heel centraal gelegen!

Elize Weijtens
19-1-2015

Een fantastisch hotel, erg centraal gelegen op plaza Catalunya, je loopt zo de Ramblas op. Mooie comfortabele kamers, wij hadden zelfs een eigen terrasje. Bij aankomst een doosje koekjes en op de verjaardag van mijn man werden we 's avonds verrast met een flesje bubbels en een klein taartje! Het was hier écht geweldig!

Gereisd Met partner in januari 2015

Geslaagd

Birgit
18-3-2010

Perfectie ligging tov Aerobus, metro en Bus Turistic !!!!

Knus stadshotel.

Kamer niet groot, maar wel sfeervol.

4 nachten werd bij ons beloond met een dakterras.

Ontbijtkeuze is enorm. En zeer goed.

Gereisd Met partner in maart 2010

Mooi hotel, zeer centraal gelegen!

Annemarie
10-8-2009

Een zeer fijn en schoon hotel. Mooie kamers. Ook het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is prima verzorgd! Gratis internet ook handig.

Perfect hotel tijdens een stedentrip Barcelona!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009
2008

Perfect hartje centrum van Barcelona

Louise
6-10-2008

Voor het eerst in dit hotel geweest, het is ons uitstekend bevallen,overal dichtbij,vorige keer in Raco de Pi verbleven overigens van de dezelfde keten H10,goed ontbijt voor € 8,- pp

alleen kleine kamers,vriendelijke personeel, voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Voor de derde maal dit hotel bezocht

Jan Severijns
3-7-2008

Voor de derde maal dit hotel bezocht. Ook ditmaal geen enkel min-punt voor dit prima hotel. Nog steeds prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Kamers met uitzicht op de Plaza Catalunya zijn goed (V

Wim
16-10-2007

Kamers met uitzicht op de Plaza Catalunya zijn goed (V.P. of H.P.) maar de kamers in de rest van het hotel zijn (te) klein en hebben uitzicht op een blinde muur. (L.O.) (Slaapkamer 3x3.5 m bad 1.80 x 1.20 m.) De service en het ontbijt zijn goed en het personeel vriendelijk. De kamer (201) die we eerst hadden had een bed van 1.80 x 1.40 maar de volgende dag zonder moeite een andere kamer met goede bedden gekregen. (307) Ligging van het hetel is perfect ! (Voor mooie foto's naar het restaurant van de winkel tegenover het hotel.) Een Taxichauffeur wilde € 40 hebben voor een ritje wat plm. € 14 kost. Ze spreken gebrekkig engels en dan lijkt 40 en 14 wel op elkaar ! Gewoon niet betalen en het woord politie laten vallen en je krijgt je koffers terug.

Erg leuk hotel, een betere ligging om Barcelona te is bus

Bert en Esmé
14-3-2007

Erg leuk hotel, een betere ligging om Barcelona te ontdekken is ondenkbaar! Metro, bus ( turistic ) en airportbus voor de deur.Heerlijk ontbijt, perfecte service. Gratis internet en iedere dag champagne,hapjes,koffie,thee,water en kleine sandwiches van het huis.

Kamer, netjes en verzorgd, met zicht op Placa Catalunya is wel wat gehorig, maar het uitzicht is enorm, dus hadden het er graag voor over.

Gaan er zeker nog eens terug, waren vaker in Barcelona maar dit is een van de betere hotels voor ons.

De 1 persoonskamers zijn zeer klein

Anja
31-1-2007

De 1 persoonskamers zijn zeer klein. Geen raam aanwezig en heel erg warm. De receptie wilde absoluut niet meewerken om een andere kamer te zoeken. Dreigde de politie te bellen wanneer wij niet betaalde voor het 'hok'. Uiteindelijk een ander hotel gezocht.Dit was het Olivia Plaza Hotel.Een aanrader!!

Gereisd Anders in januari 2007
2006

heel mooi hotel, meer dan 3 sterren waard

lefevre Virginie
22-9-2006

heel mooi hotel, meer dan 3 sterren waard. uitstekende ligging om de stad te ontdekken. voor wie informatie over de stad wil, eender wat, mail me...

Gereisd Met vrienden in september 2006

Ik heb hier in mei 2004 een aantal dagen gelogeerd met en

Cindy
26-4-2006

Ik heb hier in mei 2004 een aantal dagen gelogeerd met mijn moeder en zusje. Prima hotel, de ligging kan echt niet beter. Als je 's ochtends in die mooie oude zaal heerlijk zit te ontbijten, kijk je zo op de Placa Catalunya. Metro precies op de hoek. Alles is aanwezig in de kamer, alleen was onze kamer voor 3 personen niet zo ruim. We gaan volgende maand weer naar dit hotel.