Zoover

7,9

Super !

Femmy de Bruijn
13-3-2018

Op dit moment zijn we 3 dagen hier. Blijven nog langer. Vandaag mijn verjaardag en de directie had een fles bubbels en twee glazen voor ons op het aanrecht gezet.Wat een leuke attentie !!!

Zijn heel tevreden.

Gereisd Met partner in maart 2018

Prima hotel

Simone
5-3-2017

Prima hotel om te blijven tijdens een stedentrip. Wij hadden een tweepersoonskamer geboekt via touroperator voor 4 nachten. Bij de kamer zat een keukentje en balkon (wisten wij niks van). De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt in het hotel is prima, van alles wat. Hotel is wel iets gehorig, maar dat komt gedeeltelijk ook omdat je in een stad zit. Metro zit op loopafstand. Naast het hotel zit een supermarkt en in de buurt veel verschillende restaurants.

Tips: in winkelcentrum las arenas (ongeveer 10 minuten lopen) zit een lekkere ijswinkel. Ook is het handig om een tien ritten kaart aan te schaffen. Op een kaart kun je meerdere keren tegelijk inchecken dus deze is te delen met meerdere personen. Met de metro kun je overal komen. Deze kaart is tevens geldig in de trein en bus.

Hotel is gemakkelijk te bereiken vanaf het vliegveld. Met de trein naar Estacio Sants en vervolgens met de metro naar Rocafort.

hotel met grote kamers, schoon, goede ligging

joep en ingrid
1-10-2016

kamers zijn ruim, zelfs een keuken aanwezig, wifi aanwezig, loopafstand metro, vriendelijk personeel, air conditioning, goed ontbijt

nadeel: geluiden van straat en andere kamers.

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldig ontbijt!

Valentina
13-5-2014

Dit hotel is geweldig. Ik verwachtte niks van het ontbijt, maar het ontbijt is geweldig! Luxe broodjes, crossaints, donuts, verse jus d'Orange. Je had er van alles. De ligging is ideaal. Met de metro kun je overal snel en goedkoop komen. Mijn complimenten voor het personeel. Ook de kamers zijn erg mooi ruim. We gaan zeker weer eens een keer terug naar atenea calabria!

Prima voor een paar dagen

M.Lenting
20-3-2012

Prima hotel als je er voor een paar dagen verblijft (wij waren er eigenlijk alleen 's avonds en hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt).

Het is i.d.d. erg gehorig(niet zozeer van het straatlawaai(wij zaten aan de achterkant) maar met name stemmen, dichtslaande deuren of rollende koffers) Kamers verder ruim, schoon, goede bedden. Balkon:wij zaten aan de achterzijde: handig om even frisse lucht in de kamer te krijgen maar dat is dan ook het enige. TV met alleen Spaanse zenders.

Wij hadden als gezin(2volw.2 kinderen 10 en 11) een appartement met 2 gescheiden kamers(er zijn ook studio's met een scheidingswandje).

We vonden het receptiepersoneel niet erg vriendelijk. Locatie is prima, je zit zo lopend of met openbaar vervoer bij alle bezienswaardigheden.

Goede prijs voor zeer ruime kamer !

Kitty
6-12-2011

Kamer is zeer ruim opgezet, maar erg gehorig. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping voorzijde aan het einde van de gang. Hotelgasten kunnen kennelijk hun deuren niet normaal sluiten, alleen dichtgooien. Is een wereldwijd probleem. 1e nacht last gehad van gehorigheid, andere nachten zo moe van alle indrukken dat dit geen probleem meer was. ben je erg gevoelig voor geluid oordoppen meenemen.

Prima budgethotel vlak bij metro en centrum!

S. Settels
19-1-2011

We hebben hier 4 nachten verbleven. We kwamen rond middernacht aan en de man achter de receptie hielp ons goed en zorgde nog voor een fles drinkwater! Echt super! We hadden een kamer op de 7e verdieping, de kamer was ruim, wel wat gedateerd en het rook een beetje muf (balkondeuren open deed wonderen), maar het was wel heel schoon en alles deed het. De badkamer was klein, maar schoon en iedere dag kregen we schone handdoeken. Het ontbijt was echt prima! Verschillende soorten brood, croissantjes, zoete broodjes, wat beleg (kaas, ham), scrambled eggs, zoetigheid, cornflakes, koffie/thee/jus, zeker waar voor je geld! Het hotel bevond zich op 300 meter van metrostation Rocafort waardoor we makkelijk de hele stad konden bereiken en ongeveer 20/30 minuten lopen van Plaza Cataluyna. Al met al prima budgethotel! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Prima budgethotel, dicht bij metro en in centrum!

S. Settels
19-1-2011

We hebben hier 4 nachten verbleven. We kwamen rond middernacht aan en de man achter de receptie hielp ons goed en zorgde nog voor een fles drinkwater! Echt super! We hadden een kamer op de 7e verdieping, de kamer was ruim, wel wat gedateerd en het rook een beetje muf (balkondeuren open deed wonderen), maar het was wel heel schoon en alles deed het. We hadden een mooi groot balkon op het zuiden waar we 's middags vaak hebben gezeten en genoten van de januari zon. De badkamer was klein, maar schoon en iedere dag kregen we schone handdoeken. Het ontbijt was echt prima! Verschillende soorten brood, croissantjes, zoete broodjes, wat beleg (kaas, ham), scrambled eggs, zoetigheid, cornflakes, koffie / thee / jus, zeker waar voor je geld! Het hotel bevond zich op 200/300 meter van metrostation Rocafort waardoor we makkelijk de hele stad konden bereiken en ongeveer 20/30 minuten van Plaza Cataluyna, het winkelgebied van Barcalona. Al met al een prima hotel voor een goede prijs / kwaliteit!

Een leuk hotel voor een kort verblijf

Wouter D'hont
17-11-2010

Een leuk hotel voor een citytrip. Hotel is naar mijn mening wel heel centraal gelegen. De metro (station Rocafort of de rode lijn) ligt vlakbij. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam (duidelijk een evolutie in vgl met ons vorig bezoek aan dit hotel vorig jaar). Kamers ietwat verouderd, maar netjes en al het nodige aanwezig. Afhankelijk van je buren wel wat gehorige kamers, maar niet echt heel storend. Er zijn handdoeken voorzien in de badkamer, dus die hoef je niet mee te nemen. Ontbijt: niet overdreven maar iedereen zal er wel iets vinden wat hij/zij lust. Aan te raden voor een citytrip van een paar dagen.

netjes hotel

vera
1-10-2010

wij hebben het hier 9 dagen lang erg naar ons zin gehad. lekker ontbeten, ruime kamers en een nette keuken.

Gereisd Met partner in januari 2010