Zoover

7,9

Het was super.

Paul
15-9-2018

Ik vond het fijn dat de ligging van het hotel goed was. Letterlijk 10 min lopen van Sagrada de Familia. Dat was echt super. Daar gelegen kon je meteen de metro pakken en gaan. Leuke eettentjes nabij, nog geen minuut lopen. Supermarkten ook heel dichtbij. Hele fijne ligging van het hotel.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018
Het Management, Director de Marketing, 12-11-2018

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Hotel Araea. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De directie

Goed hotel in rustige wijk

René
15-4-2013

Ruime en schone kamer aan straatkant waar geen straatgeluid binnen kwam. We konden na aankomst om 10,00 's ochtends al direct op de kamer. Personeel geeft op vragen goede informatie. Ligging is perfect met 400mtr lopen naar Sagrada Familia en 300mtr naar metro. Ideaal om met metro hele stad door te gaan (koop 10 rittenkaart - kunnen 2 personen gelijktijdig gebruiken). Ontbijten kan overal maar aan overkant zit prima ontbijttentje voor weinig geld (Chey) met heel vriendelijk personeel. Tip: als je naar Park Guell gaat, neem openbaar vervoer: metro vanaf station Girona (lijn 4) tot station Joanic (2 haltes). Stap hier uit en neem kleine bus nr.116 naar boven. Deze stopt 20mtr vanaf ingang van Guell. Zo hoef je geen enorm lange en hoge trappen op te lopen.

Goed hotel!!

danielle
16-9-2012

Hotel Aranea is echt een aanrader voor als je een citytrip naar Barcelona gaat maken! Het personeel is vriendelijk en de kamers zien er supernetjes uit. Het ligt op loopafstand van de metro en de sagrada familia ( allebei ongeveer 10/15 min lopen). Wij hadden geen ontbijt erbij geboekt, maar dat is ook niet nodig. In de buurt zitten genoeg kleine bakkers/cafetjes waar je voor weinig geld kunt ontbijten. Een aanrader!

dit nooit meer

cor en edith
14-9-2012

de ligging was goed,de kamer was schoon,de bedden slecht,bediening sober

Gereisd Met partner in september 2012

Goed 3* hotel

Wendy
22-8-2012

Het hotel ligt net buiten het drukke stadscentrum.Om er te geraken moet wel telkens de metro genomen worden (ligt op 15 min stappen van het hotel).De buurt is een vrij nette en degelijke woonbuurt.

Het hotel was proper alsook de kamer.Deze werd elke dag mooi opgemaakt en gepoetst.De kamers zijn voldoende groot voor 2 volwassenen.Enig minpunt aan de kamer was het bed: zeer hard en oncomfortabel om te liggen (zeker voor mensen met rugproblemen). Op de kamer ook minibar aanwezig waar nog ruimte is om eigen zaken te kunnen koelen. Eveneens gratis kluis op de kamer.

Het ontbijt is standaard: mini pistolets, croissants,brood, eieren, spek, vlees, kaas, confituur, honing en fruit. Dranken: koffie, melk en fruitsap (laatste niet zo lekker). Het ontbijt blijft welke elke dag hetzelfde, dus weinig variatie.

Voor gezinnen met kinderen is er weinig te doen in het hotel.

Personeel is vriendelijk (vrouw het meest vriendelijk van alle receptionisten).

mooi schoon hotel

ingrid_tijsen_1
21-5-2012

Mooi hotel, schone kamers, mooi sanitair. Uitzicht op straat, maar geen lawaaioverlast. Op loopafstand van Metrostation. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Wij hadden geboekt met ontbijt. Dat vonden we perfect. Veel keus en verse broodjes en zoetigheden. De ontbijtzaal was keurig. Elke dag werden de kamers schoongemaakt; het zag er spic en span uit. In de badkamer stonden mini shampoo en douchegel, een tandenborstel, scheermesje, kam en douchemutsje. Het hotel ligt op loopafstand van de Sagrada Familia. Een absolute pre was dat we de bagage in een afgesloten ruimte konden laten op de dag van vertrek tot we daadwerkelijk vertrokken. Er is een kleine lounge waar ook twee toiletruimtes zijn waar je je kunt omkleden en opfrissen en je koffers en handbagage reisklaar kunt maken.

gewoon goed hotel

Nico van der Veen
7-5-2012

Prima hotel op loopafstand van metro (Tetuan). Met metro binnen enkele minuten in het centrum. Hotel is eenvoudig maar netjes, met vriendelijk personeel. Wifi helaas met moeite op de kamer. Jammer dat de TV alleen Spaanse zenders heeft

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Uitstekende prijs/kwaliteit

Bianca
23-4-2012

Hotel Aranea ligt op 200 m van metrostation Monumental of Tetuan en op 300 m van de Sagrada Familia. Ontbijt in de prijs inbegrepen en gratis Wifi op de kamer.

Gereisd Met partner in april 2012

geweldig hotel

Voogt
17-4-2011

Goed hotel. Rustige ligging maar toch binnen een kwartier in het centrum van Barcelona. Vlak bij de Sagrada. Schone, mooie kamers. Wij mochten voor in check tijd onze kamer al in. Dat is prettig als je om 10.00 uur 's ochtends al in het hotel bent. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in april 2011

Juiste verhouding prijs/kwaliteit

augustvranken
22-3-2011

Hotel Aranea, gelegen in de buurt van de Sagrada Familia is een aanrader. In de buurt zijn er ook 2 metrostations aanwezig, dus ook dat zat goed. Degelijk ontbijt & mooie, verzorgde kamers (voorzien van tandenborstel, haarkam, zeep, scheermesje...). Klantvriendelijk & correct personeel.Kortom prima.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2011