Zoover

Goed hotel

Sjaak
17-6-2019

Hotel Front Maritim is een mooi en schoon hotel. Om het centrum te bereiken is de metro/bus een goede optie.

Wij hebben daar voor 22 euro een 72 uur OV kaart gekocht. Dit was perfect we hebben er veel gebruik van gemaakt.

Mocht je niet goed te been zijn of geen zin hebt om veel te lopen /te reizen voordat je in het centrum bent. Dan zou ik een ander hotel uitkiezen.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prima te doen, restaurantjes en strand nabij

Fam Boertien
26-3-2019

Prima hotel, n beetje lastig dat het 2 verschillende gebouwen zijn, dat je dus met 2 verschillende liften moet, maar geen probleem als je goed ter been bent.Met de trap kan ook.Had gevraagd of ze een taxi wilden regelen voor 4 uur s nachts, was niet gebeurd maar konden er wel 1 aanhouden,binnen 2 min. Kamers prima, schuifdeur van de badkamer ging wat moeilijk, voor een echtpaar geen probleem,qua privacy . We wilden een dag met de toeristische bus( hop-on-of) maar de "groene toer" komt in maart niet echt in de buurt.Maar met onze metro kaart geen probleem,eerst een stukje lopen,10 min,dan metro en dan de bushalte zien te vinden. Gelukkig allemaal goed gelukt.

De warmteregeling op de kamer lukte niet goed. Kregen het niet onder de 24 graden

Gereisd Met partner in maart 2019

Prima hotel!

CoCo
26-9-2017

Zeer vriendelijk personeel, zowel de receptionisten, het kamermeisje als de bediening in het restaurant. Mooi modern hotel. Goede ligging t.o.v. strand, centrum, bus en tram. Groot shoppingcentre met veel eetgelegendheden op 10 minuten loopafstand. Uitgebreid ontbijtbuffet. Goede bedden. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in september 2017

Net hotel en perfecte ligging

Jiska
22-6-2016

Een mooi hotel, kamers zijn wat aan de klein kant maar wel fijne bedden en een nette badkamer. Onze kamer lag aan de zijkant waar een drukke weg langsging dus s'nachts wel oordoppen gebruikt. Hotel ligt op loopafstand van het strand, metro station Selva del Mar en winkelcentrum Diagonal Mar waar ook een supermarkt aanwezig is. Al met al een prettig verblijf gehad in dit hotel op een top locatie.

Mari Carmen Soriano, Director de Ventas, 30-6-2016

Geachte heer Jiska.

Bedankt voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel. We zijn zeer blij dat je had een aangenaam verblijf hebt beleefd en onze diensten voldaan hebben aan uw verwachtingen. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Met vriendelijke groet.

M Carmen Soriano

Manager

Goed hotel!

BenC
20-6-2016

Goed hotel, prima ligging t.o.v. strand en OV (metro Selva de Mar). We hebben gratis upgrade van kamer gehad (kingsize bed, ligbad en minibar). We lagen wel aan de voorkant; ontzettend veel herrie. Dus als je boekt, wees gewaarschuwd! Er wordt goed schoongemaakt. Ontbijt was goed. Hotel is absoluut niet ingericht op kinderen. Met de taxi naar La Barceloneta kost ca. 10 euro en daar vind je ook de beste tapas restaurants. De halte voor hop on/hop of ligt op 200 m van hotel. Heen hebben we vanaf vliegveld met OV gereisd en dat was ca. anderhalf uur. Terug gaan we met de taxi omdat het metropersoneel staakt.

Mari Carmen Soriano, Director de Ventas, 30-6-2016

Geachte heer BenC

Wel bedankt voor het delen van uw opmerkingen na uw recente bezoek aan ons hotel. We zijn zeer blij dat u een aangenaam verblijf hebt gehad en onze diensten voldaan hebben aan uw verwachtingen. Wij hopen u weer van harte welkom te heten in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet

M. Carmen Soriano

Manager

Prima Hotel

Angelique
21-5-2016

Prima hotel. Geboekt voor een stedentrip. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Neemt de tijd voor je en spreekt perfect Engels. Opslag voor bagage bij aankomst en vertrek. Uitgebreid en goed ontbijt. Kamer niet al te groot. Kluisje aanwezig. Geen balkon, geen koelkastje en geen thee- of koffiefaciliteiten op de kamer. Badkamer en douche in orde. Minpuntje was dat de schoonmaak pas tegen 17:00-17:30 werd gedaan, waardoor deze ons eigenlijk voor de voeten liep als wij terugkwamen van een dagje cultuur snuiven. Dat was niet handig. Hotel is ook gericht op zakenmensen. Voor kinderen is dit hotel minder geschikt, gezien de faciliteiten daarvoor ontbreken/niet aanwezig zijn (daarom mijn cijfer 7 voor kindvriendelijkheid).

Locatie van het hotel is ook prima, rustige omgeving (in april). Strand op 5 minuten lopen. Halte hop on hop bus om de hoek. Metro opstap kleine 10 minuten lopen (Selva del Mar). Bushalte op ca. 5 min lopen. Verder is Barcelona natuurlijk een prachtige stad vol met bezienswaardigheden. Openbaar vervoer is top geregeld (mits ze niet staken!). Eten kun je overal te kust en te keur. De koffie van Costa is een absolute aanrader.

Mari Carmen Soriano, Director de Ventas, 7-6-2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw belangstelling en voor uw tijd. We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf in ons hotel Front Maritim. Uw woorden helpen ons om door te gaan en elke dag hard te werken om onze faciliteiten en diensten te verbeteren.

Wij hopen u binnenkort weer te zien in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Mari Carmen Soriano

Hotel Manager

Basic hotel,citytrip met afwisseling van strand.

Sam
28-7-2015

De accommodatie heeft een aantrekkelijke prijs om zowel het strand te bezoeken als de stad. Jammer is dat er geen terras of gezamenlijke buitenplaats is waardoor je gezelligheid toch echt buiten het hotel moet gaan zoeken. De kamers werden elke dag netjes schoongemaakt.

De haven is toch wel 40 minuten lopen, je kunt natuurlijk ook een taxi nemen. Je kunt daar heerlijk eten bij de Chicken Bar voor een leuke prijs. Als je de stad in wilt kunt je de metro pakken halte 'Selva de Mar' is 10 minuten lopen vanaf het hotel en bij halte Urquiona eruit stappen. Je komt dan bij het plein van Catalunya en zo loop je richting La Rambla. Je kunt een metro/tram kaart voor 10 euro kopen waar 10 strippen opzitten. Een rit maakt niet uit waar je uitstapt, kost 1 strip.

Wij hebben heerlijk ontbeten bij Domo 5 minuten lopen vanaf het hotel. Voor de koffieliefhebbers, de cappuccino was super!

Lopen moet geen issue zijn want je bent veel te voet!

Mari Carmen Soriano, Director de marketing, 20-10-2015

Geachte Sam,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Front Maritim.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen. Ook spijt het ons ten zeerste u geen terras aan te hebben kunnen bieden.

Met vriendlijke groet.

Mari Carmen Soriano

Directora

Leuk hotel

robert
2-7-2015

Leuk hotel. Metro op 8 min loopafstand. Strand 5 min loopafstand. Wel kleine kamer maar prima was schoon. Ontbijt vonden wij helaas wat slechter bij gevuld. Maar we komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooi hotel

KRO
6-6-2015

Hotel is 4* waardig: schone (bad)kamer, goede bedden, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ligging op loopafstand van het strand, de metro en een supermarkt.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2015

prima hotel met zeer goede service

Sandra
5-6-2015

gelegen in het nieuwe gedeelte van Barcelona op loop afstand van metrostation Selva de Mar, en tegenover het strand. goed en vriendelijk personeel, kamer schoon en netjes, flexibel, is je kamer klaar bij aankomst kan je er in. na uitchecken mogelijkheid tot opslag bagage, douchen in de gym en het lenen van strandlaken, dit alles zonder extra kosten, hebben niet gegeten in het hotel, wel bij de restaurantjes in de buurt, prima eten voor een mooie prijs.

buurt is rustig en niet heel sfeervol, maar de rust is ook lekker na een hele dag mensen om je heen in de stad.

wat ons betreft een aanrader, voor een scherpe prijs..