Zoover
Hotel Abba Garden

Hotel Abba Garden

8,8

Barcelona heeft leuke pleinen, veel te bewonderen.

Erik
25-5-2018

Hotel ligt 20 minuten lopen van Metro Universitaria. Wij liepen door de Rozentuin en het is best wel een stukje klimmen. Gelukkig rijdt er op werkdagen een shuttlebus, die je tot 11.00 uur naar het metrostation brengt. Wij hadden een prima kamer, dagelijks schone handdoeken en ook het ontbijt was niks mis mee. Personeel zeer behulpzaam. Wij hadden een BCN kaart voor 3 dagen, uitstekend bevallen. Tapas gegeten bij Euskal Etxea in de wijk El Born: geweldig! Uiteraard mag je de architectuur van Gaudi niet overslaan, alsmede het flaneren over de Ramblas.

Gereisd Met partner in mei 2018

Verouderd hotel,ver van de stad.

erik bresseleers
26-5-2013

Hotel is geen 4* waart,ontbijt is niet super,niet veel keuze.

Kamers niet al te proper,gordijnen stuk en tapijt heel vies.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Kindvriendelijk hotel

Hilde
25-8-2011

Een week in augustus verbleven in dit hotel. Prima kamer, heel mooie badkamer. 4 sterren waardig. Ligging is net buiten de stad op 10 a 15 minuutjes wandelen van het dichtsbijzijnde metrostation (zeer goede verbinding trouwens). Niet aan te raden voor mensen die niet goed te been zijn want het hotel ligt op een helling en is best wel zwaar. Uitzicht is wel prachtig!

Zwembad is zeker een pluspunt, zeker tijdens het warme weertje.

Zeer ruim ontbijtbuffet. Restaurant niet goed! Diner besteld maar de hoeveelheid is zelfs voor een kind nog te weinig.

Het hotel biedt een service aan die je van het hotel naar de metrohalte brengt. Helaas is deze niet beschikbaar in augustus.

Het personeel is heel vriendelijk. We zijn best tevreden over het verblijf in dit hotel.

2006

In september een 10 tal dagen verbleven in ABBA hotel

RONALD
22-9-2006

In september een 10 tal dagen verbleven in ABBA hotel.Wat ander schrijft hebben wij zeker niet meegemaakt.Voor ons was alles in orde,goede service,prima ontbijdbuffet zelfs de dinner maaltijd

tegen 21 euro fles wijn en water inbegrepen was van degelijke kwalitijt.Voor ons prima hotel.

Gereisd Met partner in september 2006

Op zich een prettig hotel, echter te veel zaken die niet

Vincent
3-9-2006

Op zich een prettig hotel, echter te veel zaken die niet in orde waren. Bij aankomst geen hulp bij bagage (drager bleek vrij) en de receptie gaf de voorkeur aan F-1 te kijken.

De eerste kamer had -buiten een lelijk uitzicht- een vies tapijt en een aangegeten minibar. Verveolgens omgezet naar een kamer met balkon, echter daarvan bleek 's avonds de airco defekt, zodat er om middernacht wederom verhuist moest worden naar een andere kamer.

Bij het zwembad bleken de douches defekt. Kortom op zich een mooi hotel, maar te veel zaken die het voor ons bedierven.

Oh ja, de loop naar de metro is meer 20 min en heel pittig. (zeker voor kinderen !!!)

2005

23 sept

bart
26-9-2005

23 sept.'05

een zeer goed hotel met ruime kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt buffet. Een hele grote parkeergarage onder het hotel, 12 euro per dag.

sommige kamers hebben uitzicht op stadion Camp Nou.

op 15 min lopen van metro en dan in 10 min in de stad. wel zwaar lopen, want het is op een heuvel gebouwd.

Mooi zwembad, sauna en fitness.

heerlijke brede bedden (1 meter)

Echt een hotel voor mensen die van luxe houden en niet in de drukke stad willen zitten.

Wij zijn er in oktober geweest

g.stikkers
3-1-2005

Wij zijn er in oktober geweest.

Een zeer goed hotel alleen ligt het helemaal buiten de stad.

De bus stopt er praktisch voor de deur en met een half uurtje ben je in de stad.

Het ontbijt buffet was heel goed.

Personeel heel vriendelijk.

Als je niet in het centrum wil zitten is dit een aanrader.

Gereisd Anders in januari 2005