Zoover

9,4

Fijn Hotel

schroederke
9-6-2019

Een goed hotel. Lekker van eten en drinken.

Complimenten aan het fijne ontvangst ,gastvrijheid en vriendelijke uitstraling van de altijd glimlachende Lisa en Renate van de receptie! Mede dankzij hun voelde we ons meteen "thuis" en hebben wij een heerlijke week vakantie gehad in Gloria Palace. Mooie omgeving en zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Mooi, maar rommelig hotel (trappetjes, gangetjes)

Jan Arend de Kroon
9-5-2019

Het statige grote hotel ligt tegen een flinke berghelling; houd rekening met klimmen (en dalen). De ingang is rommelig, kris kras geparkeerde auto's. De receptie ontvangst is zeer hartelijk. Een complex aanbod aan formules (handdoeken wel/niet tegen borg, bijvoorbeeld), voor een kamerkluisje moet (flink) betaald worden. De kamer moet je zelf maar vinden; een mooie kennismaking met de wirwar aan gangetjes en trappetjes (Fawlty Towers idee). Koffers mag je zelf dragen. De kamer (family suite balkon/tuin) was groot, maar ook sleets (veel kapotte elementen) en net niet brandschoon (vieze airco, hoekjes met haren, plastic folie etc). Het eten (3 x daags buffetvorm) was uitstekend. Soms was ons plastic polsbandje genoeg, dan weer een kamernummer en dan weer de kamersleutel.... vaag! Avondartiesten waren leuk. Het animatieteam is ronduit slecht (gingen notabene tijdens goede optredens van artiesten rond met een tablet voor beoordelingen....)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

All inclusive hotel in te matige omgeving.

Hans Derksen
30-4-2019

Hotel prima. Ietwat ‘vergane glorie’.

Animatie van bedenkelijke kwaliteit.

Omgeving matig. Afstand tot touristencentra als Maspolomas en Puerto Rico groot. beter te verblijven in bv Puerto Mogan.

Vriendelijk personeel / bevolking.

Boeking bij ‘tourguides’ van het hotel voor een catamaran leverde naast een altijd bijzondere boottocht vooral keiharde muziek, drank en geen dolfijnen op. Wel in bijbetaling allerlei watersport mogelijkheden.

Geweldig

Van Laeken
29-4-2019

Schitterend hotel met voor ieder wat wils ,mooie ruime grote en propere familiekamer .Lekker eten eerste keer maar komen zeker nog eens terug.

S'avonds op het 9de verdiep nog iets drinken in de lounchezeteltjes met een geweldig zicht oooo zo spijtig dat het weer al voorbij is.

Een dikke 8 voor service en vriendelijkheid

J.a.j. Verachtert
24-4-2019

Ligt wel op een heuveltje

Gereisd Met partner in december 2018

Heel leuk hotel

Ketelaer
10-4-2019

Heel goed hotel. Vriendelijk en gedienstig personeel zeker zijn geld waard.

Gaan zeker nog terug

Gereisd Met partner in maart 2019

Niet meer.

C
10-4-2019

We verbleven op basis van logies en ontbijt. Persoonlijk vonden we het hotel te massaal en druk. Om te ontbijten is het bijna een hindernisbaan om je eten te pakken. We hebben niet bij het zwembad gelegen omdat het ook daar altijd overvol was. We hadden een auto gehuurd. Voor de grote van het hotel waren er veelste weinig parkeerplekken. Elke dag moesten we verkeerd parkeren op het terrein. Ook waren er maar drie liften in het hotel. Soms bleven we ruim 10 minuten wachten door de drukte. Hier is niet over nagedacht vind ik. Verder was ons hotelkamer mooi en schoon. Personeel was zo nu en dan vriendelijk. Wij zouden hier niet meer komen. Een matige 6 voor ons.

Gereisd Met partner in april 2019

Leuk!

Romy
23-2-2019

Wij zijn 2 weken op vakantie geweest in dit hotel. En wij hebben ons prima vermaakt. Animatie was erg leuk ondanks dat wij met een groep ouderen waren! Bedankt Romee

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Luxe hotel

C. Jongsma
23-2-2019

Luxe hotel en veel service. Netjes schoon en aardig!

Leuke animatieteam, veel verschillende activiteiten en leuk programma voor de kinderen!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fantastische vakantie gehad!

Monique Nakken
16-2-2019

Mijn man en ik hebben een geweldige vakantie gehad. Niet alleen door het weer maar grotendeels door het animatieteam. Voor elke leefdtijf hebben ze elke dag weer activiteiten op het progamma staan! Zo is er voor adults veel te beleven en leer je andere gasten ook kennen. Vooral de dames van het animatieteam zijn erg vrolijk en willen je met van alles helpen. Ook als je ze buiten hun werk tegen komt maken ze altijd even een praatje met je. Dit vonden wij een fijn gevoel en stelden dit zeer op prijs. Wij zullen zeker nog een keer terug komen als wij de kans krijgen.

Gereisd Met partner in februari 2019