Zoover

9,3

Afschuwelijk!!!

Ann
26-9-2019

Afschuwelijk! Kamers niet schoon, eten lauw en niet lekker, iedere avond afschuwelijke band waar je voor wil wegrennen. Zelfs met raam dicht lig je te stuiteren in bed. Van ellende zijn we elders gaan eten en s avonds laat thuisgekomen om te vluchten voor die herrie. NOOIT MEER!!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Yarinka Sefl - Assistant Manager, Dirección, 8-10-2019

Dear Ann,

Thank you for sharing a review about your stay in Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel****.

We regret that we could not meet your expectations, especially regarding the night entertainment, the food and the cleaning.

Your comments will be passed to the involved departments although we are sorry that we could not sort them out during your stay and make your holiday more comfortable, as this is our main goal.

We hope to welcome you back in a future ocassion and offer you a better experience.

Super

Jimmy
24-9-2019

(Vertaald van Frans naar Nederlands)

Animators Kim en Julia lachten vrolijk en dansen heel goed 👌

Gereisd Met vrienden in september 2019
Yarinka Sefl - Assistant Manager, Dirección, 8-10-2019

Dear Frans,

Thank you for your review about your experience in Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel****.

We are happy to read that you had a nice time in here and that you enjoyed the animation activities with our team.They will appreciate your lovely compliments.

We would be glad to welcome you back in Gloria.

Fred Eggen
5-9-2019

Super hotel. Met hotelbus naar het strand. Geen negatieve dingen. Prijs, kwaliteit in verhouding.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Yarinka Sefl - Assistant Manager, Dirección, 24-9-2019

Dear Fred,

We appreciate your feedback about your stay in Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel**** and that yo enjoyed the different services offered as well as the quality-price.

The team would love to welcome you back soon.

geweldige vakantie gehad

gerda kerkhof
28-7-2019

het was een aanbieding we kwamen aan met sint nicolaas dus 5 december hadden we niet door omdat we het vlug boekte we hadden een familie kamer erg groot voor ons tweeen het was een fijn verblijf mooie zwembaden het eten erg lekker steeds weer iets anders vriendelijk personeel veel stageres nederlands kamers worden goed schoon gemaak

Gereisd Met partner in december 2017

Een voldoende, maar zeker geen 4 sterren

M. en K. Frieszo
24-7-2019

15 juli 2019/ 8 dagen, kamer 'zeezicht' nr: 909 (4e verdieping)

Onderstaande onze ervaring voor het 4 sterrenhotel:

Minpunten

- Eten te eenzijdig, smaakloos, koud

- Zwembad veel te klein voor dit resorts

- Kamers gedateerd; mankementen e.e.a. kapot.

- Buitenterras oneerlijk gebeuren; met all incl. bandje om komen ze niet bij je om drinken op te nemen. Geen bandje om ivm halfpension, ze staan gelijk bij je.

- Veel te lang wachten bij de liften

- Geen mooi zandstrand dichtbij. Het mooiere strand is in playa des Ingles

- Bedden, onderstellen maakten geluid.

- Kamers gehorig

- Spoelsysteem toilet te lawaaierig evenals de deurbel van de kamer ernaast, zo gehorig dat je denkt dat er iemand aan jouw deur staat.

- Sleutelkamerpasjes te vaak kapot.

Pluspunten:

- Receptie klantvriendelijk en behulpzaam

- Gratis busvervoer naar strand Maspalomas en playa des Ingles

- Kamer en hotel schoon

- Halfpension toch 2 flessen gratis water p/d

Gereisd Met partner in juli 2019

Geniet, verwen en kijk je ogen uit.

Desléy
1-7-2019

Heerlijk hotel midden op het eiland. Niet ver van het strand en van Playa del Ingles. Voor de deur een bushalte waar je met hartelust overal naar toe kan gaan op het eiland. Hotel is mooi, luxe en van alle gemakken voorzien. Ga naar de spa, tennis of lekker een uurtje fitnessen. Elke avond is er wel iets te doen in het hotel qua animatie. Personeel staat voor je klaar en helpen je overal waar nodig. Ze spreken ook nog eens verschillende talen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

prima hotel, maar is te hoog gewaardeerd

W. Goeree
18-6-2019

Prima kamer met zeezicht balkon, maar door de overkapping zonder zon. Prima douche (helaas wel in een bad) in een wat gedateerde badkamer. De schoonmaak van de kamers is onder de maat, zo snel kan je nooit alles fatsoenlijk proper krijgen. Diner / buffet bleef bij een eenmalige tegenvaller, zoals ook de huisgemaakte hamburger als lunch, volgens mij was er weinig huisgemaakt, alleen gestapeld.

De receptie was behulpzaam en vriendelijk.

De extra * moet komen uit het zwembad faciliteren en dagelijkse entertainment en dan is 4 **** een maximale waardering.

Wat zeer opvallend is in de overenthousiaste waarderingen, 90% van de 5 sterren waarderingen, zijn van éénmalige beoordelaars.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijn Hotel

schroederke
9-6-2019

Een goed hotel. Lekker van eten en drinken.

Complimenten aan het fijne ontvangst ,gastvrijheid en vriendelijke uitstraling van de altijd glimlachende Lisa en Renate van de receptie! Mede dankzij hun voelde we ons meteen "thuis" en hebben wij een heerlijke week vakantie gehad in Gloria Palace. Mooie omgeving en zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Mooi, maar rommelig hotel (trappetjes, gangetjes)

Jan Arend de Kroon
9-5-2019

Het statige grote hotel ligt tegen een flinke berghelling; houd rekening met klimmen (en dalen). De ingang is rommelig, kris kras geparkeerde auto's. De receptie ontvangst is zeer hartelijk. Een complex aanbod aan formules (handdoeken wel/niet tegen borg, bijvoorbeeld), voor een kamerkluisje moet (flink) betaald worden. De kamer moet je zelf maar vinden; een mooie kennismaking met de wirwar aan gangetjes en trappetjes (Fawlty Towers idee). Koffers mag je zelf dragen. De kamer (family suite balkon/tuin) was groot, maar ook sleets (veel kapotte elementen) en net niet brandschoon (vieze airco, hoekjes met haren, plastic folie etc). Het eten (3 x daags buffetvorm) was uitstekend. Soms was ons plastic polsbandje genoeg, dan weer een kamernummer en dan weer de kamersleutel.... vaag! Avondartiesten waren leuk. Het animatieteam is ronduit slecht (gingen notabene tijdens goede optredens van artiesten rond met een tablet voor beoordelingen....)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

All inclusive hotel in te matige omgeving.

Hans Derksen
30-4-2019

Hotel prima. Ietwat ‘vergane glorie’.

Animatie van bedenkelijke kwaliteit.

Omgeving matig. Afstand tot touristencentra als Maspolomas en Puerto Rico groot. beter te verblijven in bv Puerto Mogan.

Vriendelijk personeel / bevolking.

Boeking bij ‘tourguides’ van het hotel voor een catamaran leverde naast een altijd bijzondere boottocht vooral keiharde muziek, drank en geen dolfijnen op. Wel in bijbetaling allerlei watersport mogelijkheden.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019