Zoover

Hotel Gloria Palace Amadores

8,3

Marion Breijer
10-2-2018

Dit is een perfect Hotel, mooie kamers, prachtig uitzicht en goede keuken.

Animatie in de avond kon iets beter maar verder alles perfect.

En het weer is hier ook bijna altijd goed.

Gereisd Alleenreizend in april 2017
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 30-11-2018

Dear Marion,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel.

Met vriendelijk groet,

Arian Cabrera

Manager’s Assistant

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Mooi hotel jammer van ongedierte

Chantal
19-9-2017

Prachtig hotel, schoon. Personeel werkt hard om het je naar de zin te maken. Al eerder een keer geweest en toen ook erg goed bevallen. Deze keer waren er erg veel kakkerlakken en ik weet dat deze op het eiland erg veel voorkomen. Sommige gasten hebben niet 1 keer een kakkerlak ergens gespot maar anderen wel en zelfs in hun kamer. Ik heb ze zelf niet in mijn kamer gehad maar wel in het hotel gezien. Zo ook bij het zwembad zag je af en toe wat. Zodra je meid dat je wat ziet halen ze de kakkerlak wel voor je weg. De optie van de receptie om er even een bekertje overheen te zetten is natuurlijk goed bedoeld als je er 1 hebt en als hij op de vloer zit. Natuurlijk moet je dan ook wel bekertjes bij je hebben toch?

Nog een keer naar GPA? Weet ik nog niet zeker.

Gereisd Alleenreizend in september 2017
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 30-11-2018

Dear Chantal,

Hartelijk dank voor zo een positieve feedback na uw verblijf in Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels. Wij zijn blij te horen dat u ons team vriendelijk en behulpzaam vond en we geven uw mooie woorden ook zeker door aan ons receptie team. We zijn verheugd om zo’n geode feedback to horen!

Ons doel is om alle gasten een onvergetelijk verblijf te verzekeren en het is geweldig dat we dit bij u waar hebben kunnen maken.

Bedankt voor de vermelding van een aantal punten die we kunnen verbeteren.

We hebben nota genomen van uw opmerkingen. Het is belangrijk voor ons om feedback te krijgen van onze gasten om onze normen te verbeteren en te onderhouden.

Met vriendelijk groet,

Arian Cabrera

Manager’s Assistant

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Het was weer zeer aangenaam

Anneke R
22-6-2017

Voor de zoveelste keer naar dit geweldige hotel.

Met schitterend uitzicht, mega grote kamers en goed eten. Een gevoel van welkom te zijn bij al het personeel.

Dit keer een welness pakket. Lekker, maar eigenlijk aan mij niet besteed.

Ik verveel me na 30 minuten borrelen in het warme water te pletter.

Maar voor wie dat wel fijn vindt, ik mag bijvoorbeeld vanwege mijn longen niet in de sauna, is het aan te bevelen.

Zeer goed hotel

activa_000
21-12-2016

Vriendelijk onthaal, ruime kamers. De badkamer is iets verouderd. Bijna iedere kamer heeft fantastisch zeezicht. Vriendelijk personeel en het eten is prima. Veel keuze en veel verse producten, veel variatie. Het heeft een goede ligging tussen Puerto Rico en Amadores dat u kunt bereiken via een promenade, er is zelfs een lift voorzien ernaartoe. Voor mij is het een aanrader.

Top hotel met geweldige service!

Wilco Notkamp
16-11-2016

Adembenend uitzicht vanaf elke plaats van het hotel.

Gereisd Alleenreizend in november 2016

Een ervaring om nooit te vergeten.

Riët Berkhout
9-11-2016

Alles is lekker dichtbij en anders goed te doen met de taxi. De stranden zijn prachtig en het uitzicht is geweldig.

Ik vind het heerlijk

Adrianna
9-11-2016

De locatie is perfect omdat het strand en centrum dichtbij gelegen is.

Heerlijk ontspannen vakantie

Eveline
6-7-2016

Al meerdere keren hier geweest en het is altijd heel erg goed. De mensen in het hotel zijn, zonder uitzondering, erg vriendelijk en behulpzaam.

Vraag wel om een kamer niet bij het zwembad, 's ochtends gaan ze alle ligbedden en parasols op de juiste plek zetten en daar word je wel wakker van.

Er is (heel snelle) wifi op de kamer en de kamers zijn erg ruim en schoon.

Tip: ga 's ochtends buiten ontbijten, daar heb je echt prachtig uitzicht. Of zorg dat je 's avonds voor 19.00 uur gaat eten, dan is daar ook nog plek.

december of volgend jaar weer

AnnekeR
28-6-2016

Net terug van 2 weken Gloria Palace Amadores.

Het was weer heerlijk en weer een beetje thuiskomen.

Zeker nu er weer personeel langer in dienst gehouden wordt.

Zowel in de schoonmaak als in het restaurant.

Enige kennis van de Spaanse taal is ook heel prettig, dat wordt door de dames en heren zeer gewaardeerd.

Het hoeft niet vloeiend, maar dat ze met je praten kunnen vinden ze heerlijk.

Er zijn al weer heel wat verbeteringen doorgevoerd, maar niet alleen personeel.

Ook nieuwe matrassen op de bedden. Nieuwe hoofdkussens en dekbedden in plaats van dekens, die er overigens ook nog steeds zijn. Nu werd overal de vitrage vernieuwd.

Gevraagd of er ook nieuwe vloerbedekking, bij voorkeur tegels, gaat gelegd worden in gebouw 2 en 4.

Dat komt hoog op de prioriteiten lijst. Er was wel een poging gedaan de ergste vlekken weg te halen, maar dan blijft de rest toch smoezelig. In de badkamers zit een nieuw bad en alle koelkasten zijn vernieuwd. Idem dito de TV’s

Grote schermen op een plankje waar vroeger de kast boven het TVtje zat.

Kortom weer voor herhaling vatbaar.

geweldig uitzicht

Leon
8-9-2015

Het uitzicht waar je bij dit hotel van geniet is prachtig. Erg veel en mooi zeezicht. Bovendien is Amadores Beach 10 min. lopen. De kamers zijn groot en hebben een groot balkon met 2 stoelen, een tafel en twee ligbedden. Sfeer in kamer ontbreekt.Het eten is van gemiddelde kwaliteit.Als je buiten kunt eten dan zit je geweldig. Zit je binnen dan zit je in een grote sfeerloze ruimte.Het All In niveau kan beter. Kwam 's avonds om half twaalf aan, en kreeg te horen dat de All Inclusive voorbij is, dus direct betalen voor de drankjes op eerste avond. Daarnaast moeten betalen voor fitnessruimte. Vervolgens 4 vd 6 cardio apparaten defect. Meer dan achterstallig onderhoud. Schandalig dat hier geld voor wordt gevraagd.’s Avonds is er animatie, maar wel iedere dag min of meer hetzelfde. Verwacht hier geen geweldige shows.

Conclusie: een prachtig uitzicht en als het hotel iets meer met de ogen van gasten naar haar service kijkt, dan wordt het een tophotel. Vindt de huidige zooverscore te hoog.