Zoover

Hotel Gloria Palace Amadores

8,2

Hemel op aarde

29-5-2016

Alles is hier splinternieuw. Elke kamer gerenoveerd tot en met de bedden en matrassen die superlekker slapen. De keuken is zeer netjes en er wordt gekookt voor het oog van de gasten, het is zeer gevarieerd en super lekker.

Gereisd Anders in mei 2016

Heel fijn vakantiehotel

29-3-2016

Van 21 tot en met 28 maart hebben wij een heel fijne vakantie gevierd in dit hotel. De ingang toont en is luxe met mooie winkeltjes en de dames van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamer die wij kregen was boven verwachting en voldeed aan alle wensen. Alle kamers hebben uitzicht op zee en vanaf het ruime balkon van onze kamer was bij helder weer de 'El Teide' op Tenerife goed zichtbaar. Er zijn twee zwembaden met leuke animatie voor jong en oud, overdag en s`avonds. Er is een Thalasso zoutwaterbad met sauna en turks stoombad waar wij een heerlijk uurtje hebben beleefd.

Het eten was heerlijk met elke avond een ander landenthema.

Heerlijk genieten!

6-3-2016

Heel goed!!

Ruime kamer. heerlijk balkon!! Blok 3 of 4.

Werd keurig schoon gehoden.

Prima keuken, half pension. Gezellige bar.

In de avond muziek !!

Gasten uit diverse landen, alle leeftijden.

Gereisd Anders in maart 2016

fantastisch

Diana
20-8-2014

Zeker 2x pj gaan we hierheen,en nu voor de 10e keer hier. Ze blijven volop up to date. Nederlands sprekende mensen achter de receptie, aardig,behulpzaam,en vriendelijk personeel. Eten is goed. Ook voor kinderen een apart kinderbuffetje,met kinderstoeltjes. Entertainment ga ik nooit heen,mits kleindochter erbij is, maar is. Iedere keer weer wat anders,en goed gedaan. Heb het keer op keer naar m'n zin. Zeker doen met ook hele kleine kinderen. Ze zijn hier zeker niet moeilijk. Hun motto is; het is uw vakantie,en wij moeten daar zorg voor dragen,en dat lukt ze goed!!!!

geweldig topper

brigitte
7-5-2013

prachtig hotel mooie ligging het was als thuiskomen lekker eten en zeer vriendelijk personeel kortom volgend jaar weer met touroperator naar gloria palace

Gereisd Anders in april 2013

super

jos en josje Cornelissen
29-3-2010

we waren hier met 16 personen. De eerste keer all-inclusive, maar het was geweldig. Eten zeer prima, heel veel keus, voor elk wat wils en elke dag weer anders. En er was steeds meer dan voldoende van alles. Kamers heel royaal, alleen een beetje gehorig op de badkamer en via het balkon. Overigens helemaal privacy op het balkon en prachtig zeezicht. Een aanrader!

2008

vakantie

Fam Muijs
26-8-2008

Wij zijn 8 dagen geweest!!..

Toen kwamen s'morgens moesten we even wachten voor we onze kamer in konden..

dus s'middags half 3 de kamers waren niet goed schoongemaakt de eerste vonden Kakkerlak onze bedden zijn in de 8 dagen geen 1 keer verschoont!

eten was koud en niet gevarieerd!!

het personeel was onvriendelijk er kon geen hallo vanaf!

we hadden een familie dus moesten we elke keer als we iets gingen halen steeds 2 pasjes meenemen terwijl we all-in hadden!! dus bandje had niet veel zin..

en tijdens je vertrek datum tot 12 uur eten tot de middag! en als je all-in hebt heb je all-in van aankomst tot vertrek en je hebt er voor betaald

en het strand was 20 minuten lopen heen en terug!!

we gaan er dus niet meer heen terwijl we 8 jaar op gran canaria zijn geweest!! zo slecht hebben we het nooit gehad en we zijn best wel wat gewend!!!

Een mooi hotel

Inge
24-8-2008

Mooie ligging ; goede service.

Ontbijt en diner uitstekend. Op sommige dagen was er champagne bij het ontbijt.

Gereisd Anders in augustus 2008

Mooi Hotel . Superr !

Bobbie
19-8-2008

Dit is een mooi hotel. vooral de ligging aan de zee is super.

De kamers zijn ook goed maar worden niet perfect gepoets.

wij hadden All in geboekt. en op zich ging dat ook super. alleen iritant dat je de heletijd dat pasje moest laten zien. Het personeel was ook heel vriendelijk. 15 minuten verder van het hotel ligt een leuk winkelcentrum met leuke winkeltjes.

en leuke tarassen.

het eten in het hotel was lekker maar ik vond niet zoveel gevarieerd. maar dat is ieder zijn eigen smaak.

de avond shows is wat minder. de muziek staat best hard je moet schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. maar het staat niet zo hard dat je het in je hotelkamer hoord.

Wij hebben een super vakantie gehad en misschien dat we volgend jaar terug komen.

Wij hebben een week in dit hotel vertoefd

astrid
18-5-2008

Wij hebben een week in dit hotel vertoefd. Mooie ruime kamer met uitzicht op zwembad en zee. Ontbijt en diner was goed. Moet af en toe wel geduld hebben met de lift.

Verder prima hotel.

Gereisd Anders in mei 2008