Zoover
Hotel Gloria Palace Amadores

Hotel Gloria Palace Amadores

8,3

Fantastisch een negende keer zit er zeker in!!

Ben & Vera
12-7-2019

Voor de achtste keer in Gloria Palace Amadores en weer een heerlijke vakantie, voor ons is het als thuis komen. Altijd vriendelijk personeel en bij het weerzien een hartelijk welkom. Ik blijf me dan ook verbazen over het negatieve wat mensen plaatsen. Dit jaar waren wij met vrienden die onze verhalen wel eens wilden beleven. De conclusie van onze vrienden na 12 dagen perfect niets van gelogen. Ontbijt, lunch en diner prima en van goede kwaliteit echt top. 2 mooie ruime zwembaden met voldoende ligbedden. 2 stranden op loopafstand of met de taxi voor 3 €. een prachtig uitzicht uit bijna elke kamer. Een heerlijk thalasso. Misschien dat er bij het diner wat meer op de kleding van de gasten gelet kan worden. Badkleding vind ik bij het avondeten niet echt gepast. Je kunt je er goed vermaken zat trips in de buurt of verder weg te doen met boot of taxi (Mogan, Palmitos, Las Palmas). er is zat te doen!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Weer tevreden

Costa
9-2-2019

Voor de 5e keer waren we in Gloria Palace Amadores. We waren weer heel tevreden. Goede all in. Cocktails worden steeds à la minute klaar gemaakt. Eten was goed, al kan er wat meer afwisseling in het dessert. Grote kamer met schitterend zicht. Vriendelijk personeel. Vooral bij de obers viel op dat ze plezier hadden in hun werk.

Het hotel is niet goedkoop. De prijs stijgt elk jaar. Jammer.

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 10-2-2019

Beste Gast,

Mogen wij van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels u hartelijk bedanken voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie in Gran Canaria te spenderen en dat u de tijd heeft genomen om om uw ervaring te delen.

Wij zijn blij te horen dat we aan u verwachtingen voldoen en het zou een eer zijn mochten we u in de toekomst weer mogen ontvangen.

Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Fantastische accomodatie prachtig uitzicht, toeven

Haits01
23-11-2018

Verschillende gebouwen en uitzichten. Zo ook bij mooi weer de Pico el Teide (Tenerife) te zien Diverse liften naar alle gebouwen.

Stilte zwembad en zwembad met vermaak activiteiten. Grote eetzaal, plezierige bediening. Persoonlijke benadering. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk in balans. Geen schok effect. Bedden slapen goed, niet hard. Badkamer klein minpuntje, geen doucheslang maar vaste douchekop. In mijn periode heb ik geen kleine kids gezien, of geen hinder van gehad.

Gereisd Met vrienden in november 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel! Wij zijn blij te lezen dat u zo een fijn verblijf heeft gehad en u genoten heeft van de Hotel en de service die wij hebben verleend. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Geweldig verblijf

Lisa
11-11-2018

Geweldig verblijf gehad! Het hotel is erg schoon en heeft een goede locatie. Op loopafstand naar het strand en naar het stadje Puerto Rico. Eten is uitgebreid en goed verzorgd. Voor vragen kun je terecht bij de receptie waar ze zowel Spaans, Engels als Nederlands spreken. Dit hotel is zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel.

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Redelijk

Andleo
18-9-2017

Het ontvangst bij de receptie door de Nederlandse stagiaire was prima, we hadden een klacht daar kwam Suzanne en Veronique van het hotel bij, die waren absoluut niet vriendelijk net zoals Ellen van touroperator niet vriendelijk was.

De kamer was prima, het eten was goed, de animatie wat minder, genoeg bedjes en parasols bij het zwembad. Het personeel was vriendelijk, vooral de Nederlandse stagiaires.

Let goed op, dat was onze klacht, wanneer je 8 dagen boekt en je vliegt pas in de avond terug dan moet je vanaf 12.00 alles betalen!!!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Het is een mooi hotel met een prachtig uitzicht

Marianne lievaart
12-9-2017

Het hotel ligt op een prachtige locatie hadden mooi uitzicht vanaf de kamer. Zwembad is niet zo groot maar wel genoeg plekken. Grote kamers. Schoonmaak is redelijk kan beter. Wij hadden all inn en je moet voor een hoop dingen nog bijbetalen maar je mag ook genoeg wel. Zijn wel bars waar het alleen voor betalende gasten is. En de all inn stopt op de dag van vertrek om 12:00. Wij werden savonds opgehaald dus dan moet je die dag na 12:00 alles betalen. Wij hebben hier wat van gezegd maar werden niet heel vriendelijk te woord gestaan door de manager. En dame van de receptie was ook onvriendelijk. Verder was het personeel top! Groep Nederlandse stagiaires waren erg lief en behulpzaam top meiden! Verder hebben wij hier een prima vakantie gehad

Gereisd Met vrienden in september 2017

Fantastisch hotel

Thea drijver
6-7-2017

Heel vriendelijk personeel. Goed eten. Echt aan te raden.

Leuk entertainment.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Mooi hotel.

Nora
17-6-2017

Fijne vakantie gehad in dit mooie hotel. Mooie grote kamer. Nette badkamer. Goede schoonmaak van de kamer. Vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Top hotel met super uitzicht!!

Wilco Notkamp
25-1-2017

Bijna alle kamers hebben zeezicht, de suites hebben een jacuzzi in het midden van de kamer en hebben een heel diep balkon met veel privacy.

Vriendelijk en gastvrij personeel, er wordt alles aan gedaan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. De Thalasso mag je hier geen spa noemen omdat het zwembad is gevuld met zeewater. leuk animatieteam en elke avond goede vermakelijke professionele shows!

in 1 woord Geweldig

sylvia pronk
27-12-2016

Wat een geweldig hotel echt niets op aan te merken ,ruime kamers wij hadden zeezicht ,alles werd goed schoon gehouden , personeel allemaal zeer vriendelijk niemand uitgezonderd ,eten in overvloed en lekker ,was in 2004 ook al een keer hier maar het is nog beter geworden , alles is goed onderhouden ,hier kun je met een gerust hart naartoe gaan alles is hier perfect, wie over dit hotel klachten heeft daar zeg ik tegen" dan ben je wel heel erg verwend".