Zoover
Hotel Gloria Palace Amadores

Hotel Gloria Palace Amadores

Hotelsterstersterster
8,3

Prettig verblijf, is de 4 sterren waard.

CHP
10-9-2019

Het was een prima hotel. Ruime kamer, groot terras/balkon, wij zaten direct aan zee kant, lekker rustig. De kamers waren prima in orde, bedden comfortabel, douche/bad ook OK. Was schoon en werd dagelijks goed schoongehouden. Een dubbeleplus voor het eten. Veel variatie van goede kwaliteit! Enige negatieve punt was wat mij betreft de 'zwembadmaffia'; al om 7 uur s morgens was het 'handdoekje leggen' en waren alle plekken binnen een mum van tijd bezet. Zelf zijn we maar af en toe een uurtje in het zwembad geweest. Onze laatste dag was 'zwembaddag' en toen hebben we ook s morgens vroeg een plekje gevonden. Ik zou het hotel aanraden hier op een of andere manier wat aan te doen, wat het leidt tot veel ergernis.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 29-9-2019

Beste Gast,

artelijk dank voor zo een positieve feedback na uw verblijf in Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels.

Ons doel is om alle gasten een onvergetelijk verblijf te verzekeren en het is geweldig dat we dit bij u waar hebben kunnen maken.

Bedankt voor de vermelding van een aantal punten die we kunnen verbeteren. We hebben nota genomen van uw opmerkingen. Het is belangrijk voor ons om feedback te krijgen van onze gasten om onze normen te verbeteren en te onderhouden.

We kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Zuzanna Stepien

Guest Relations Manager

Geweldig

Linda
22-7-2018

Prachtige ligging, heerlijk eten,uitgebreide buffetten. Voor ieder wat wils.

2 stranden op loopafstand.

Iedere avond een leuke show of live muziek. Veel animatie voor de Kids. Nederlands sprekend personeel bij receptie en spa.

Genoeg ligbedden aan het zwembad, ook als je 's middags nog besluit te gaan zwemmen.

Wij vinden dit hotel een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Beste Linda,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel! Wij zijn blij te lezen dat u zo een fijn verblijf heeft gehad en u genoten heeft van de Hotel en de service die wij hebben verleend. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Met vriendelijke groet,

Zuzanna Stepien

Guest Relations Manager

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Leuk hotel..maar zou er geen 2e keer heengaana

Astrid Mens
23-5-2017

Het eten was goed..de kakkerlak op de kamer niet

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Wat een héérlijke vakantie😎

Richard
29-7-2016

Gloria Palace Amadores is werkelijk in één woord; PERFECTIE! Vanaf het begin dat je binnenkomt ( vorige reviews spraken soms over "donkere" of/en "kille" "gangen", deze zijn er dus écht niet! ) is alles tot in de puntjes verzorgd. Bij het inchecken wordt je een drankje aangeboden, top service! Je krijgt p.p een eigen kamersleutel ( lees pasje ) waar ook nog eens je naam op staat afgedrukt! Super leuk voor de kids! Onze koffers werden door de ' manager' vd receptie naar onze kamer gebracht! Na twee dagen belde er een meisje van de receptie, een Nederlandse, om te vragen of alles naar wens was. Erg netjes.

Via twee glazen liften kom je uit op de promenade, die, als je linksaf slaat uitkomt op hét strand van Puerto Rico ( ongeveer 5 min. lopen ) en als je rechtsaf slaat uitkomt op het Amadores strand.

Onze meiden van 5 en 6 jaar oud, hebben, met name dankzij het animatieteam ( driekwart NL heel fijn ), de vakantie van hun leven gehad! Vanaf 10:30 is de MINI-CLUB open. Hier kunnen de kinderen heerlijk kleuren, spelletjes doen, film kijken, WII'en enz.. Om 12:00 is er iedere dag een ' grote ' activiteit voor de kinderen. Dan gaan ze door het hele hotel heen bv als piraat op schattenjacht, spelen boef en politie, of houden een Steppenrace.

Van 13:00 tot 15;00 en van 18:00 tot 19:00 heeft het animatieteam pauze. Als je s' avonds even rustig met zn tweeën wilt dineren, dan kan je de kinderen om 19:00 uur bij de MINICLUB brengen. Dan neemt het animatieteam ze mee naar een, speciaal voor kinderen ingedeeld, gedeelte van het restaurant. Dit is erg leuk ingedeeld; aangepast buffet, gekleurde bordjes, bekertjes, messen en vorken. Ook staat er een speelhuisje en een tafeltje waaraan ze kleurplaten kunnen maken. Rond 20:15 uur nemen ze de kinderen mee naar beneden, naar de grote zaal. Om 20:30 begint de MINIDISCO.

Door de dag heen kunnen de kinderen, individueel of in teamverband, diploma's verdienen met bv midgetgolf, jeu de boulen of sjoelen. Deze worden 's avonds na de MINIDISCO uitgerijkt. Onder begeleiding van 🎤 We are the Champios worden ze dan allemaal gehuldigt op de dansvloer. Ook komt er iedere avond iemand van de animatie verkleed in een levensgrote pak, bv Angry Bird of Donald Duck.

Het eten is écht top! Veel variatie, live cooking en verschillende thema's als Grieks, Spaans, Mexicaans enz.

Er zijn twee zwembaden; één is op papier meer voor volwassen, die andere, waar de miniclub en het animatieteam zich bevind , is meer gericht op kinderen . Uiteraard zijn er daar dan ook de door de dag heen ( om 11:00 , 12:00, 15:00 en 17:00 ) ook activiteiten voor volwassen. Met ook een diplomauitreiking rond 21:30. Elke avond is er ook show die begint om 21:45., bv een dansshow, cabaret of acrobatiek.

we zijn super tevreden over dit geweldige hotel

zeer tevreden
1-7-2016

Dit is nu een hotel waar je écht vakantie hebt. Je wordt gewoon in de watten gelegd. Vriendelijk personeel.... nederlands sprekende (stagaires) bij de receptie.... geweldig en gevarieerd eten, nette ruime kamers en heerlijke zwembaden.

Als we gingen eten zorgden wij dat we op tijd waren dan had je een mooi plekje om buiten te eten. Het uitzicht erbij opgeteld en je waant je echt in de zevende hemel. Bij ondergaande zon een uitzicht over de oceaan waar je U tegen zegt. Zó mooi.

Als je wat later kwam om te eten dan heb je nog plek in de eetzaal. Ook prima maar wel massaal.

Het eten is gevarieerd en lekker. Wordt bereid waar je bij staat (achter de grill)

De kamers zijn netjes en ruim van opzet. Iedere dag worden de bedden netjes opgemaakt en de handdoeken vervangen.

Enig minpuntje is dat als je ergens naartoe wilt, je aangewezen bent op een taxi. Maar..... wij gingen voor een weekje zon zee (zwembad) en strand dus daar hadden wij geen last van.

Gloria Palace Amadores.......? Doen...!!!!!

Super vakantie hier!

Nicole siemons
10-4-2016

Kan geen minpunt noemen. Hotel is ontzettend mooi gelegen, personeel erg klantvriendelijk, mooie kamers met een fantastisch uitzicht en een mooie boulevard die te bereiken is per glazen lift. Alles inclusief is aan te raden, de prijzen van drankjes etc staan op de kaart, de rekening via de receptie loopt dan snel op denk ik.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Boven verwachting! Prijs-kwaliteit top!

Carla
3-5-2015

Super leuke vakantie gehad! Het is een groot hotel maar daar merk je niet veel van, zeker als je buiten kan eten, er is altijd plaats genoeg. Wij zaten nooit aan het zwembad omdat een paar meter verderop een prachtig klein strandje amadores ligt. Zwembad is wat pover voor de kids. Eten ook meer dan goed voor een weekje. Wij hadden een upgrade gedaan naar de presidentiële suite....meer dan zijn geld waard, neem wel oordopjes mee want je wordt vaak wakker gemaakt door lawaai. Wij komen volgend jaar terug, het uitzicht is verbluffend, je blijft kijken en genieten. Animatie savonds is zo slecht dat het leuk is :)

Prachtig stekje om de Kerst door te brengen

vdvoorde
4-1-2015

Prima hotel, van alle gemakken voorzien en een uitmuntende service. In de omgeving niet echt veel te doen, je moet er op uittrekken om iets te zien. Wij verbleven er tijdens de Kerstdagen en het personeel heeft ons echt in de watten gelegd! Eten zag er niet alleen geweldig uit maar het smaakte ook zo!

Kamers zijn zeer ruim met allemaal een geweldig uitzicht over de oceaan. Groot balkon en een zitje op de kamer. Ook koelkast aanwezig op de kamer.

Het "boven zwembad" is wellicht iets kleiner als het hoofd zwembad maar wel rustiger.

Je moet wel hoppen van lift naar lift om ergens te komen, maar ja een kniesoor .........

Mooi hotel, wel een paar puntjes

Marc van Lohuizen
1-1-2015

De grote pluspunten vind ik:

- de ruime kamer met heerlijk balkon en schitterend uitzicht op zee en ondergaande zon.

- snel en gratis internet op de kamer

- ervaren animatie man van het hotel redt de kinderanimatie in zijn eentje door zijn enthousiasme. De Tina club zelf is een dooie boel.

- met kerst wordt rekening gehouden

Wat mij betreft beter kan:

- lege koelkast op de kamer, dus ook geen waterflesjes, moet je zelf regelen.

- fitness moet voor betaald worden, ook met all inclusive.

- polsbandje om, pasje laten scannen bij elk gekocht drankje.., veel consumpties zijn niet inclusief, zoals chipszakjes, bijna alle ijsjes, je moet dus wel weten wat je besteld, anders komt het op de rekening.

aanrader!

Bianca
28-11-2014

Wij zijn met 3 kinderen (6 en 10 jaar) in oktober hier geweest. Familiekamer geboekt, groot genoeg voor met z´n vijven.

Mooi schoon hotel, genoeg te doen voor kinderen. Leuk animatie team, met nederlandse leiding. Zwembad max 1.30 meter diep en apart kinderbadje.

Restaurant was wat massaal, maar wel goed, veel variatie, warm eten en regelmatig aanvullingen. Apart kinderbuffet stelde niet veel voor, behalve de schalen snoep, die waren bij onze kinderen favoriet.....

In de omgeving ook voldoende te zien. Haven is leuk om even rond te lopen. De andere kant op, naar playa amadores, is ook leuk. Via het pad langs de rosten (behoorlijk steil op en aflopend) kom je op een gezellige boulevard met leuke restaurantjes en winkeltjes. Je kunt ook vanuit het hotel met een taxi ernaartoe, kost ongeveer 2,75......

Wij hebben het er prima naar ons zin gehad, en gaan zeker een keer terug!

Enige minpuntje (niet van het hotel, maar mentaliteit) zijn de ligbedden die ´s morgens vroeg gereserveerd zyn