Zoover

8,2

Nooit meer met touroperator

Bakker
18-7-2019

Wij hadden een kamer met zeezicht en eventueel een tussendeur gevraagd. De tussendeur wel gekregen maar het zeezicht niet. We zaten op een vreselijke plek zonder zeezicht. Twee nachten in deze kamer naast de bar niet geslapen. Pas de derde dag konden we een andere kamer krijgen. Slechte service van touroperator en van de hotel managers. Tot nu toe geen enkele compensatie ontvangen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prachtig uitzicht, maar te veel minpunten.

Truud
30-6-2019

Zeer groot opgezet. Prachtig uitzicht, heerlijk eten. Maar ook hier helaas het handdoeken leggen. En de luide muziek in de entertainment ruimte schatert ‘s avonds dwars door de relaxte muziek van de buitenbar. Storend! Bij de buffetten stonden we soms wel rijen dik te wachten. We hadden wat problemen met de kamer (te klein voor 3 volwassenen), maar veranderen of upgraden kon niet. Service beperkt. Koffers wegen: €1,00 per koffer, tik ‘m in ouwe! Is wel een extra dienst, maar toch. Zorg gewoon als hotel dat er een gratis weegschaal staat. Er wordt ook hier voor alles geld gerekend. Daarom blijft het voor ons het hotel met de indrukwekkende view, een uitstekende keuken, maar veel te veel minpunten voor een topvakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 12-7-2019

Beste Shanna,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Met vriendelijk groet,

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Goed hotel, maar zwembaden zijn verpauperd

Saskia
17-8-2018

Dit jaar voor de 6e keer in dit hotel verbleven. Altijd goed naar ons zin gehad. Ook dit jaar over het algemeen prima genoten.

Kamer is prima, ontbijt perfect. Avondeten ook goed, maar jammer dat het wat minder was dan vorig jaar. Goede animatie, zowel overdag als 's avonds.

De zwembaden zijn helaas wel echt toe aan een grondige renovatie. Voorgaande jaren lieten er al veel tegeltjes los, nu zijn er zoveel tegeltje uit of kapot dat het een probleem gaat worden. Je haalt snel je voet open. Ook veel tegels op het terras kapot, dus ook daar moet je helaas oppassen. All inclusive vind ik persoonlijk buitensporig duur in vergelijking met half pension. Voor 2 weken ruim 1200 euro voor alleen drank en lunch vind ik zelf erg veel als je weet dat dan nog veel niet erbij inbegrepen is. Wij halen daarom altijd zelf broodjes en drinken bij de supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Geachte Saskia,

Hartelijk dank voor uw over het algemeen positieve beoordeling over het Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** !

Het is goed te lezen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Het spijt ons echter te vernemen dat u de faciliteiten wat minder vindt en uw opmerking hierover nemen wij zeker ter harte. Wij hopen u in de toekomst wederom in Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Niet voor herhaling vatbaar

Mevr.
13-8-2018

Hotel is erg achteruitgegaan,

Zwembadtegels in en om het zwembad los,je haalt je voeten er tot bloedens toe aan open,schimmel op de parasols,

Rondom het zwembad vies.

De ligging van het hotel is wel Mooi,

Met een prachtig uitzicht!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven op zoover.

Wij vinden het zeer spijtig om te zien dat u meerdere ongemakken heeft ervaren. Ik kan u verzekeren dat uw ervaringen niet volgens onze standaard zijn en ik wil mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Uw ervaringen zijn gedeeld met de desbetreffende afdelingshoofden. Zij zullen de nodige acties ondernemen om dit in het vervolg te voorkomen.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen zodat wij u de ervaring kunnen geven die u mag verwachten.

Met vriendelijke groet,

Geweldige Accomodatie

RickT
12-8-2017

Mijn zoon van 14 en ik hebben het echt super naar ons zin gehad.

Plus punten:

Zeer grote kamers, netjes, luxe hotel. Wij hadden een 2 persoons jacuzzi op de kamer.

Groot hotel, maar niet massaal.

Uitstekende uitgebreide keuken.

Goede sportschool.

Uitstekende Wifi in de hele accommodatie.

Op 10 minuten prachtig wandelen van het mooie Amaderos Beach (750m)

Op 5 minuten wandelen van het Puerto Rico fijnstrand (300m)

Min punten:

Zwembaden zijn niet zo groot of spectaculair en zijn aan onderhoud toe vanwege de vele gaten in de betegeling.

Soms moet je wat langer wachten op de liften maar de trap werkt altijd.

Voor personen die niet goed ter been zijn niet handig vanwege de bergachtige omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel met prachtig uitzicht

Manuela
27-4-2017

Goed hotel met prachtig uitzicht. Kamers groot en schoon. Zwembaden prima en genoeg bedjes. Complex is wel wat verouderd en kan hier en daar wel eenn opknapbeurt gebruiken. Personeel super... vriendelijk en welwillend. Eten vinden wij minder. Alles erg gaar en niet ons ding. Verder hebben wij het hier heerlijk!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Heerlijke vakantie!

Fam. Laveaux
24-4-2017

We hebben echt genoten van deze vakantie. Het hotel was prachtig, heel vriendelijke medewerkers, prachtig ruime kamer en groot balkon met zeezicht. Zwembad is ook heel aangenaam, maar, zoals vaak, werden er al voor dag en dauw handdoeken gelegd om ligbedden te reserveren. Watertemperatuur was perfect vonden wij, en het weer was precies zoals het moest zijn, warm, maar niet te. 's Avonds koelt het wel iets af, maar een vestje volstaat. Ook over het eten niets dan lof, keuze genoeg, ook voor moeilijke eters. All in voldeed in alle opzichten.

Twee minpunten: de liften. Die leidden precies een eigen leven, stoppen willekeurig waar zonder reden en je moet er echt lang op wachten.

Tweede minpunt: de accommodatie waar de shows plaatsvinden, vonden wij niet geschikt. Te klein podium en als je een beetje achteraan zat, zag je niks.

Maar dat mag de pret niet drukken, het is tenslotte vakantie!

Wij zouden zo terug willen!

Tot slot, voor jong volwassenen is er misschien iets te weinig animatie, onze zoon miste volleybal en wat sociaal contact met leeftijdsgenoten.

goed hotel, vrij groot en massaal.

Iwan
15-9-2016

Wanneer je voor all inclusive hebt gekozen of gaat kiezen, hou er dan wel rekening mee dat je hoogstwaarschijnlijk niet veel meer ziet dan alleen het hotel.

+prima hotel op een schitterende locatie.

+schoon, vriendelijk, prima ontbijt.

- hou je niet van veel lopen, en heb je geen huurauto, dan is dit niet het geschikte hotel. Zowel Puerto Rico als het fraaie Amadores strand zijn een aardig stukje wandelen.

-zwembaden zijn wat klein

-ben je op zoek naar een rustig strandje, dan is Cran Canaria niet de juiste keuze. Bijna overal is er echt heel erg druk. Hier is het woord massatourisme zo'n beetje ontstaan.

Monique
14-9-2016

Als je het in dit hotel niet kunt vinden, vind je het nergens. Grote schone kamers, ruime badkamer met 2 wastafels en een apart toilet. Zeer vriendelijk personeel,bij de receptie (wij wilden andere kamer,want we hadden eerst uitzicht op terras van zwembad, werd de volgende dag prima voor ons geregeld en kregen kamer met prachtig uitzicht op de oceaan. Ook in het restaurant allemaal zeer vriendelijk personeel. (het is maar ook hoe je zelf ook mensen behandeld natuurlijk). Na een paar dagen kregen we champagne, fruit en chocola op de kamer. Als je 's avonds buiten wilde eten (met een prachtige zonsondergang) moest je soms heel even wachten, dit duurde hooguit paar minuutjes. Maar veelal konden we gewoon doorlopen en ja er werd je een tafeltje aangewezen, maar zag je zelf een ander tafeltje, even vragen en dat kon ook.

Ik ben al in heel veel hotels geweest, maar dit was gewoon supergoed. Elke dag zeer lekker gegeten, vriendelijk behandeld en gewoon een heerlijke vakantie gehad. 2 stranden vlakbij, linksaf het strand van Puerto Rico en rechtsaf (wel wat verder lopen, maar langs een mooie route) het prachtige strand van Playa de Amadores. Ligbedjes en parasols, alles 4 euro per item. Geen last van zonnebrillenverkopers of masseuses, heerlijk relaxed.Aan beide stranden genoeg keuzes qua eten en drinken. Kortom wil volgend jaar weer. 1 minpuntje waren de liften, dit duurde soms een beetje lang. Wij zaten in blok 3 en voordat je dan op de promenade stond, dat duurde soms even, maar goed dat was dan ook het enige. En je hebt geen haast in je vakantie. Ook aan het zwembad gelegen, ook heerlijk.

Super hotel !

Manon
10-9-2016

Wat een geweldig hotel en vriendelijke medewerkers van receptie tot schoonmaak.

Bij aankomst wordt een drankje aangeboden en de koffers worden naar je kamer gebracht. Kamer super ! Groot, schoon en een groot balkon. Er ligt een drukke weg voor het hotel wat soms lawaaierig was maar het heeft ons niet gestoord. Ook is er een heerlijke Spa waar je gratis gebruik van mag maken. Wij waren hier met 2 meiden van 14 jaar waarvan er 1 tijdens de vakantie jarig was. Op haar verjaardag bij terugkomst op de kamer stond er een heerlijk taartje en een fles champagne namens het hotel. Wat een super leuke verrassing ! W.v.b. de animatie overdag.... prima. Vragen of je mee wilt doen maar dringen absoluut niet aan. Weinig te doen voor tieners in het hotel en in het plaatsje zelf. Zij zullen het uitgaan moeten zoeken in Puerto Rico. In het plaatjse zelf is zeer dichtbij een Spar supermarkt en bij het strand een paar restaurantjes en winkeltjes. Wij aten vaak aan het strand en gingen dan vervolgens naar Puerto Rico. Een erg drukke plaats met een groot winkelcentrum met veel winkels en restaurantjes. 5 Minuten per taxi voor +/- € 4,00 enkele reis. Ook Mogan is een erg leuke, knusse plaats. Ook wel het "klein Venetië" van Gran Canaria genoemd. Leuke winkeltjes, restaurantjes en een heel gezellig haventje. 20 Minuten per taxi voor +/- € 15,00 enkele reis. Verder een prachtig uitzicht vanuit het hotel op het Playa Amadores strand. Ligbedjes en parasols te huur voor € 4,00 p.st. per dag. Ook leuke waterfietsen met glijbaan te huur voor € 15,00 per uur. Wij hadden logies/ontbijt en het ontbijtbuffet was super... verse broodjes, vleeswaren, warm ontbijt, kortom voor ieder wat wils en van goede kwaliteit. 2x Hebben wij 's-avonds gegeten in het hotel (buffet), ook dit was prima en van een goede kwaliteit. Kortom.... voor een rustige vakantie in een geweldig hotel ben je hier aan het goede adres !