Zoover

2008

Het was geweldig!

Charlotte Hogeboom
21-11-2008

Wij zijn met z'n tweeen naar dit hotel geweest. Het is gelegen tussen twee stranden in, dus je hebt niet heel dichtbij een eigen strand. Het eten was OK. De kamers waren minder, lelijke inrichting en allemaal een beetje muf en oud. De badkamer lekte! Verder goede service, aardig personeel en leuk zwembad!

Gereisd Familie in oktober 2008

in 1 woord top!

pieter en lotte
19-11-2008

GEWELDIG!!

Echt een super aanrader..

Veel nederlandse stagiaires die je overal bij helpen.

Personeel achter de receptie is vriendelijk.

Uitzicht is top..

Strand is super mooi..

Het weer is giga lekker..

Het eten is heerlijk..

En het animatie team was een topper.

zeker gaan we hier nog vaker naar toe.

Gereisd Familie in november 2008

heerlijk hotel

N. Kouwenhoven
29-10-2008

We zijn een week in de herfstvakantie geweest voor de eerste maal. het is ons bijzonder goed bevallen. Vriendelijk personeel, eten is niets op aan te merken, een fantastische ligging. Ondanks de herfstvakantie en dus best druk was er altijd genoeg plek bij het zwembad. Dat vond ik hier een groot voordeel: er was een zwembad waar van alles te doen was en waar de kinderen zich heerlijk konden uitleven en er was een zwembad waar het veel rustiger was. Zo was er voor iedereen de juiste sfeer op te zoeken. Ondanks de dagelijkse schoonmaak hebben wij op de zesde verdieping helaas wel bezoek van kakkerlakken gehad. Dat was gewoon pech. Ondanks dat een echte aanrader!

weer buitengewoon!!!

Monique
27-10-2008

Wij heben 11 heerlijke dagen gehad in dit mooie hotel, wat echt zo prachtig ligt, op het meest heerlijke plekje van Gran Canaria! We hadden een suite met een uitzicht op het water en absolute rust. Prachtige kamers, bijna dagelijks schoon beddengoed en als er iets is, loop je naar de receptie en komt het voor elkaar!

Alleen dat eten! Het is voor ons juist zo gezellig om op de vakantie lekker te eten en gezellig te zitten,

maar het is hier veel te groot, fel verlicht en alles smaakt (bijna)hetzelfde. Wel veel keuze, maar het is het allemaal net niet!!!

Het was niet onze eerste keer hier en zeker ook niet de laatste, maar dan liever alleen met ontbijt!

GEWOON

Strobbe
5-9-2008

Om 12 u bij vertrek moet je uit de kamer en krijg je NIKS meer, geen eten, drinken terwijl we ALLin hadden en pas om 19 u vertrokken. Ook kakkerlakken in de kamer maar na melding kwam een poetsvrouw om te spuiten.Ook 10 dagen dezelfde lakens (een suite en veel betaald)Magere all-inn voor kind. alle lekkere ijsjes extra 2 euro! per ijsje)Dochter van 10 lieten ze lang staan om te bedienen. soms 10 min! Je krijgt bandjes maar kan niks drinken of eten zonder je kaartje van je kamer.

SOMS goede shows maar ze begonnen om 22.30 In Turkijke is het eten véél beter, Een trip gedaan met Buggy door de bergen: een aanrader! en een supervriendelijke gids(duitser met veel tatoeages!)

In onze suite moesten we ook nog bijbetalen voor onze safe.Talasso center in het hotel is ook een aanrader, als je nog budget overhebt.Tevreden? mja, We komen niet terug!

TOP HOTEL

johnny
17-8-2008

Dit is een heel goed hotel je hoeft zelfs voor de bedjes niet vroeg op om half 10 nog genoeg.

Wij hebben met all-in geen probleem gehad maar het zou wel tot 24 uur mogen, en je meot je pasje meenemen om te betalen nou ja.

Er zijn van die hollenders die zeuren overal over ga dan niet op vakantie.

TOP HOTEL.

Gereisd Familie in augustus 2008

goed hotel

Marian
7-8-2008

Het is een goed hoel met goede service. Alleen all inclusive is niet echt all inclusive. De buitenbar (wat is er lekkerder dan om savonds BUITEN aan de bar te zitten) was na 8 uur niet allincl. Fitness is niet allincl. Shows duurde tot na 23.00 uur maar de drankjes zijn dat niet meer allincl. En als je de laatste dag na 12 uur smiddags vertrekt krijg je géén allincl. meer.

Fantastisch Hotel

Pascale
6-8-2008

Wij zijn net terug van een14daags vakantie in GPA. Het hotel is geweldig. Prachtige ligging. Wij hadden All inclusive en de verhalen over lang wachten zijn onzin. Met een vriendelijk gezicht, was je steeds meteen aan de beurt. De bediening was super vriendelijk. Van het animatie team moet je je niet teveel voorstellen. Maar daar kwamen wij ook niet voor. Al met al zeker een aanrader.

Super!

Bouke
31-7-2008

Wij zijn net twee weken geweest en wij vonden het er super, grote kamers en zeer goed eten.

Een aanrader!

Gereisd Familie in juli 2008

Goed hotel/goede service

Marian
30-7-2008

We hebben een goed verblijf gehad. Alleen is het wel zo dat je savonds na 8 uur buiten aan de bar geen drank meer kan krijgen als je allinclusief hebt geboekt (wel met bijbetaling natuurlijk) Ook voor de fitness moet je betalen (7 euro per dag).

Na half twaalf moet je je drank zelf betalen (de show is dan nog bezig) en als je weggaat moet je om 12 uur uit checken en kun je ook niets meer all inclusive krijgen, dan moet je alles weer zelf betalen. Kortom all inclusive staat niet voor all inclusive.