Zoover

8,3

GENOTEN!

Beckers
7-10-2019

Wij hebben genoten van een héérlijke vakantie in Gloria Palace Amadores. Goede service, lekker eten, ruime kamers met prachtig uitzicht en binnen een mum van tijd sta je op het strand. Leuke animatie en avondshows met live muziek. Veel drankjes all inclusive. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug.

Enige minpuntje: er lopen verschillende touroperators rond in het hotel die je aanraden een trip te boeken. Terwijl je rustig op je bedje ligt te zonnen, komen deze je meermaals storen. Een of twee keer is niet erg, maar na acht keer wordt dit wel vervelend...

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch!!!

Klemke
24-9-2019

Prachtig hotel met geweldig uitzicht!met vriendelijk behulpzaam personeel,geweldige welnes resort erbij, ook weer vriendelijk personeel ,

Geweldig eten!! We voelden ons als Máxima en Willem!!! In een woord fantastisch!!!!

Gereisd Met partner in september 2019
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 29-9-2019

Beste Klemke,

Hartelijk bedankt voor uw uitstekende beoordeling die u onlangs geplaatst heeft en dat u de tijd genomen heeft uw ervaring met ons te delen.

Wij zijn verheugd om te horen dat alle kleine details die we als hotel aanbieden een succes waren en dat de service die u ontvangen heeft van het Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels team goed is overgekomen.

We hopen u weer te zien bij uw volgende verblijf en wanneer u vragen heeft mag u op elk moment contact met ons opnemen.

Fantastisch !

John Tax
5-5-2019

Top hotel met fantastisch uitzicht over de oceaan! 1e keer hier geweest en gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in april 2019
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 8-5-2019

Beste Gast,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Mjc Piessens-Visser
21-4-2019

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel.

Het eten was heel lekker en mooie Fantastiscgverzorgde zwembaden

Gereisd Met partner in juni 2018
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 23-4-2019

Beste Gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen. We zijn blij om te zien dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel.

Met deze gelegenheid dank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gaf voor alle afdelingen in het hotel.

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel ****

In alle opzichten een fantastisch hotel!

fam. Fidder
7-4-2019

Wat een ongelofelijk mooi en goed hotel. Prachtige ligging met schitterend uitzicht over zee, heel bijzonder qua architectuur en materiaaltoepassing, een zeer sfeervolle receptie, mooie en schone kamers, goede bedden, voldoende liften, een geweldig zwembad, een leuke eetzaal met fantastisch eten en veel keuze. En niet te vergeten het personeel: vriendelijk, attent, zeer behulpzaam als je iets niet weet of wanneer er iets opgelost moet worden.

Wij moesten om 7.00 uur 's ochtends vertrekken en wat kregen we: op aanvraag een heerlijk ontbijtje.

Kortom, niets dan zeer welverdiende lof voor dit hotel en een echte aanrader!

En volgend jaar bij leven en welzijn gaan we hier weer naar toe. Overigens kwamen we mensen tegen die hier vier keer per jaar naar toe gaan. We bedoelen maar.....

Gereisd Met partner in maart 2019
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 8-4-2019

Dear Guest,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel**** and the time that you spent sharing your experience with other guests on Zoover.

We´re happy to read that you were completely satisfied with the food, staff and our facilites. Our main goal is to satisfy our guests' wishes and we try our utmost to accomplish customers' needs as soon as possible.

We would be more than glad to welcome you again soon to provide you an unique holiday experience.

We remain at your disposal.

Best regards,

Superhotel

Fred Eggen
19-3-2019

Geweldig Hotel, Goed Eten en zeer uitgebreid. Ruime kamers met airco. Vlakbij Playa Amadores het strand, Eigenlijk alles perfect. Mooi uitzicht op zee vanuit het mooie zwembad. hotel zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in augustus 2017
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 24-3-2019

Beste Gast,

Mogen wij van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels u hartelijk bedanken voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie in Gran Canaria te spenderen en dat u de tijd heeft genomen om om uw ervaring te delen.

Wij zijn blij te horen dat we aan u verwachtingen voldoen en het zou een eer zijn mochten we u in de toekomst weer mogen ontvangen.

Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Een absolute aanrader

Gerdien
28-1-2019

All inclusive in Gloria Amadores gezeten. Goed eten, vriendelijk personeel en mooie kamers. Het zwembad is fantastisch en de ligging van het hotel is ideaal. Met een taxi ben je zo (voordelig) in Maspalomas of Playa d’Ingles. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2018
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 31-1-2019

Beste Gast,

Bedankt voor je recente verblijf in Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel **** en bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve beoordeling te plaatsen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen en danken u nogmaals voor uw aanbeveling.

Managment Assistant

Fantastische vakantie gehad

M.J
10-1-2019

Zeer fijn hotel met vriendelijke medewerkers. Goede all-inclusive met heel lekker eten en drinken. Veel afwisseling en geen lange wachtrijen.

Ik zou alleen de wachtende voor een zelf samengestelde omelet ergens anders laten wachten als de mensen die een gewoon gebakken ei willen, maar dat is een kleinigheid.

Mooi zwembad, rustig maar niet saai.

Het hotel ligtm op loopafstand van het centrum van Puerto Rico. Naar dit hotel hoef je geen trappen te beklimmen want heeft voldoende liften.

Gereisd Met partner in januari 2019
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 13-1-2019

Dear Guest,

Thank you for your wonderful review and staying in our hotel with your family.

Commitment to service and guest satisfaction is a main focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, delight and satisfy our guests. You cannot imagine how happy it makes us to read you had a great time and that you found our service and all our facilities of a high standard.

It would be fantastic to welcome you again. If you have any doubts or questions, we remain at your full disposal for anything you may need.

Kind Regards,

Meer als fantastisch

Nancy Meijer-Vos
1-12-2018

Een pracht hotel, met goede service en personeel die elk uur van de dag werken met een glimlach

Gereisd Met partner in april 2018
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 29-12-2018

Dear Nancy,

Thank you for your recent stay at Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel**** and the time that you have spent sharing your experience with other guests.

We are very glad to read that you enjoyed your stay with us. Furthermore, we pretty much appreciate that you liked our staff work and services.

The Gloria team would be glad to welcome you again in your next holidays in Gran Canaria and remain at your disposal if you may need further information.

Kind Regards,

Gloria Palace Amadores Hotel****

Voor herhaling vatbaar dus een aanrader

Leilie
30-10-2018

Geschikt voor mindervaliden. Uitzicht op de oceaan. Twee stranden, playa Amadores en playa Puerto Rico. Vriendelijk personeel schone ruime kamers

Gereisd Met partner in oktober 2018
Zuzanna Stepien, Responsable Promoción y Marketing, 25-11-2018

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.