Zoover
Hotel Gloria Palace Amadores

Hotel Gloria Palace Amadores

8,2

Een fantastisch hotel met restaurant

Anja Velzen
1-3-2018

Hotel prima accomodatie met klantvriendelijk personeel.

Mooie uitvalbasis om het het authenthieke achterland te verkennen of voor een prachtig tochtje op zee langs de mooie rotskust.

Jammer dat de omgeving rondom de haven van Porte Rico er rommelig en slecht onderhouden uit ziet.

Gereisd Met partner in maart 2017

Dear Anja,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel.

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

de slaven tijd is toch geweest niet voor de stage

Herman Bischop
16-2-2018

kom al 8 jaar in Hotel Gloria Palace Amadores maar dit hebben wij nog nooit mee gemaakt kamer 4704 het was vies smerig zijn 4 dagen deze geweest voor dan men er wat aan ging doen(dan speek men alleen spaan,s) op maandagmorgen kwam een schoonmaakploeg timmerman enz (10 man sterk) het eten was niet zoals andere jaren .kleding men mocht in de korte broek en op badslippers de eetzaal in, nooit meegemaakt.

De Nederlandse stage die worden in Gloria Palace Amadores zwaar onderdruk gezet door leiding gevende.

Gereisd Met partner in februari 2018

Marion Breijer
10-2-2018

Dit is een perfect Hotel, mooie kamers, prachtig uitzicht en goede keuken.

Animatie in de avond kon iets beter maar verder alles perfect.

En het weer is hier ook bijna altijd goed.

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Dear Marion,

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Het is een geweldige plek om tot rust te komen.

Antoinette
27-12-2017

Ruime kamers, gedateerd, maar een lekker balkon met prachtig uitzicht, badkamer "ruikt" als je de deur dicht doet naar schimmel, tegels zitten grote naden in, moet een opknapbeurt hebben.

Waarom geen hoeslakens, bed elke nacht een rommel, door te korte gewone lakens. De beschermende hoes was ook te klein, waardoor het los ging na 1x draaien

Eten is goed verzorgd en gevarieerd, maar moeilijk warm te houden voor deze grote groepen, waar je overigens niet voor in de rij hoeft te staan. Ontbijt is fantastisch.

De verlichting is pet in restaurant, totaal niet sfeervol. De bediening is vriendelijk en zeer aangenaam. TOP!.

De animatie mag wat aandacht, shows waren onder de maat, maar ook daar een top bediening. IJsjes voor all inclusive zijn smakeloos, waarom geen merk ijsjes?

Taxi makkelijk te doen naar dorp, prachtig strand op loopafstand. Betalen voor de handdoeken wissel 0,50 eurocent, niet veel, maar hoort bij de service. Klinkt niet aardig, maar we hebben een hele fijne vakantie gehad, doe wat met de tips.

Bedankt allemaal

Gereisd Met partner in december 2017

Prachtig hotel met fantastisch zeezicht

Walter
25-10-2017

Prachtig hotel met fantastisch zeezicht en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Zeer proper, nergens kakkerlakken gezien. Beste zeezicht in blokken 3 en 4. In blokken 1 en 2 moet je hoog genoeg zitten of je kijkt op de zwembaden en de bars. Ruime terrassen met ligbedden aan de kamers. Aan het zwembad een overvloed aan ligstoelen en parasols. Het eten is lekker en gevarieerd maar na 1 week komt hetzelfde terug. Dus als je langer dan een week blijft eet je hetzelfde. Drank is duur en in de all in zit niet alle drank inbegrepen. Het animatieteam stelt niet veel voor en alles speelt zich af aan het zwembad van blok 4. Via enkele liften wordt je afgezet op de promenade, gemakkelijk. De liften waren wel regelmatig defect. Het is een mooie promenade tussen Puerto Rico en playa amadores. Een auto huren in het hotel kost €40 per dag maar de wagens zijn wel splinternieuw. Ik raad dit hotel aan maar denk wel dat het in de zomer zeer druk kan zijn. Temperatuur in oktober zat rond de 30 graden

Gereisd Met partner in oktober 2017

Karin
9-10-2017

Dat we er voor de 2e keer komen zegt eigenlijk al genoeg. Het is een groot hotel met 2 zwembaden en genoeg ligbedden. Ook hier was het handdoekje leggen wat helemaal niet nodig is, maar ja.. Het eten was erg gevarieerd en lekker. Ik vraag me af wat mensen thuis eten als ze hier klagen over het eten. Elke dag een ander thema. De drankjes zijn goed, lekkere cocktails en echte merk dranken. Personeel is vriendelijke, behulpzaam en werkt hard. Alles ziet er keurig uit. Mooie grote kamers met een fraai uitzicht. We zullen dan ook niet twijfelen om een 3e keer te gaan. Enige minpuntje, de liften. Duurt lang, maar hè je hebt vakantie en tijd genoeg;)

Dear Karin,

We zijn verheugd om zo’n geode feedback to horen!

Ons doel is om alle gasten een onvergetelijk verblijf te verzekeren en het is geweldig dat we dit bij u waar hebben kunnen maken.

Bedankt voor de vermelding van een aantal punten die we kunnen verbeteren. We hebben nota genomen van uw opmerkingen.

Mooi gelegen hotel

Karin
30-9-2017

Heel groot hotel verdeeld in vier blokken, twee zwembaden met genoeg strandstoelen en parasols (handdoek leggen absoluut niet nodig). Ontbijt en diner zijn uitstekend, iedere avond een ander thema. Recreatieteam hebben wij beter meegemaakt, elke avond zijn er wel shows. Grote kamers met iedere dag twee flessen water en twee chocoladerepen.

Personeel is erg aardig en er zijn veel Nederlandse stagiaires, Soms kwamen ze met lekkere hapjes/drankjes langs het zwembad. af en toe wel lang wachten op de liften. Met vijf minuten lopen ben je in Puerto Rico en met tien minuten lopen aan het mooie Amadorus Beach, gelukkig geen kakkerlak gezien., kortom een aanrader.

super

Annemiek
24-9-2017

Het hotel is prachtig, de meeste kamers hebben zeezicht, leuke zwembaden, geweldig ontbijtbuffet, vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in september 2017

Mooi hotel jammer van ongedierte

Chantal
19-9-2017

Prachtig hotel, schoon. Personeel werkt hard om het je naar de zin te maken. Al eerder een keer geweest en toen ook erg goed bevallen. Deze keer waren er erg veel kakkerlakken en ik weet dat deze op het eiland erg veel voorkomen. Sommige gasten hebben niet 1 keer een kakkerlak ergens gespot maar anderen wel en zelfs in hun kamer. Ik heb ze zelf niet in mijn kamer gehad maar wel in het hotel gezien. Zo ook bij het zwembad zag je af en toe wat. Zodra je meid dat je wat ziet halen ze de kakkerlak wel voor je weg. De optie van de receptie om er even een bekertje overheen te zetten is natuurlijk goed bedoeld als je er 1 hebt en als hij op de vloer zit. Natuurlijk moet je dan ook wel bekertjes bij je hebben toch?

Nog een keer naar GPA? Weet ik nog niet zeker.

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Dear Chantal,

Hartelijk dank voor zo een positieve feedback na uw verblijf in Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels. Wij zijn blij te horen dat u ons team vriendelijk en behulpzaam vond en we geven uw mooie woorden ook zeker door aan ons receptie team. We zijn verheugd om zo’n geode feedback to horen!

Bedankt voor de vermelding van een aantal punten die we kunnen verbeteren.

We hebben nota genomen van uw opmerkingen. Het is belangrijk voor ons om feedback te krijgen van onze gasten om onze normen te verbeteren en te onderhouden.

Redelijk

Andleo
18-9-2017

Het ontvangst bij de receptie door de Nederlandse stagiaire was prima, we hadden een klacht daar kwam Suzanne en Veronique van het hotel bij, die waren absoluut niet vriendelijk net zoals Ellen van touroperator niet vriendelijk was.

De kamer was prima, het eten was goed, de animatie wat minder, genoeg bedjes en parasols bij het zwembad. Het personeel was vriendelijk, vooral de Nederlandse stagiaires.

Let goed op, dat was onze klacht, wanneer je 8 dagen boekt en je vliegt pas in de avond terug dan moet je vanaf 12.00 alles betalen!!!

Gereisd Met vrienden in september 2017