Zoover

8,3

Meer van verwacht

Anita
1-10-2018

Het hotel ligt gelegen op een geweldige plaats daar zou ik ook niks over zeggen, maar vind dit hotel zeker geen 8.8 waard. Bij binnenkomst geen warm welkom gevoel ervaren, gasten die na ons kwamen kregen echter wel een welkomstdrankje.. (hier zat ongeveer 30 min tijd tussen).

We kregen eerst een kamer op de 1ste verdieping blok 2 geen mooie plek betreft zeezicht, je kijkt recht op het zwembad, kamer werd wel snel omgewisseld.

Betreft het all-in consept.. viel dit ons erg tegen, eten erg koud, weinig variatie ook al is het elke avond een andere thema. Wij hebben vaak ergens anders gegeten. Wat wij erg vervelend vonden dat het terras bij het restaurant erg klein was en je verplicht werd om binnen te gaan zitten, bij de lunch werd het terras gehalveerd. Tijdens de shows zat je verplicht binnen ivm wederom weinig ruimte buiten. Zwembad is nodig toe aan een opknapbeurt. Soms lang wachten op de lift.

Gereisd Met partner in september 2018

Beste Anita,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven op zoover.

Wij vinden het zeer spijtig om te zien dat u meerdere ongemakken heeft ervaren. Ik kan u verzekeren dat uw ervaringen niet volgens onze standaard zijn en ik wil mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Uw ervaringen zijn gedeeld met de desbetreffende afdelingshoofden. Zij zullen de nodige acties ondernemen om dit in het vervolg te voorkomen.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen zodat wij u de ervaring kunnen geven die u mag verwachten.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kemper
10-9-2018

Geweldig hotel. Schitterend gelegen. Vriendelijk personeel, leuk entertainment, schoon en een prima keuken.

Gereisd Met partner in september 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel!

Genieten van het uitzicht

KM
7-9-2018

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht. Wij hadden een ruime kamer en alles was prima. Geen lawaaioverlast zoals wel eens in andere hotels. De drukte bij de liften, die je door de hoogte soms toch echt nodig was, is onze enige ergernis geweest.

Op loopafstand een mooi strand maar verder weinig te beleven.

Gereisd Met partner in juli 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel! Wij zijn blij te lezen dat u zo een fijn verblijf heeft gehad en u genoten heeft van de Hotel en de service die wij hebben verleend. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Goed hotel, maar zwembaden zijn verpauperd

Saskia
17-8-2018

Dit jaar voor de 6e keer in dit hotel verbleven. Altijd goed naar ons zin gehad. Ook dit jaar over het algemeen prima genoten.

Kamer is prima, ontbijt perfect. Avondeten ook goed, maar jammer dat het wat minder was dan vorig jaar. Goede animatie, zowel overdag als 's avonds.

De zwembaden zijn helaas wel echt toe aan een grondige renovatie. Voorgaande jaren lieten er al veel tegeltjes los, nu zijn er zoveel tegeltje uit of kapot dat het een probleem gaat worden. Je haalt snel je voet open. Ook veel tegels op het terras kapot, dus ook daar moet je helaas oppassen. All inclusive vind ik persoonlijk buitensporig duur in vergelijking met half pension. Voor 2 weken ruim 1200 euro voor alleen drank en lunch vind ik zelf erg veel als je weet dat dan nog veel niet erbij inbegrepen is. Wij halen daarom altijd zelf broodjes en drinken bij de supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geachte Saskia,

Hartelijk dank voor uw over het algemeen positieve beoordeling over het Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** !

Het is goed te lezen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Het spijt ons echter te vernemen dat u de faciliteiten wat minder vindt en uw opmerking hierover nemen wij zeker ter harte. Wij hopen u in de toekomst wederom in Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** te mogen ontvangen.

Prima hotel

Benoist
16-8-2018

Bij aankomst werd er niet iets van Welkom of Hallo gezegd bij de receptie. We werden totaal niet welkomgeheten en al het personeel bij de Receptie waren totaal niet vriendelijk of vrolijk. De kamer was prima. De liften waten ontzettend traag waardoor je soms 5 min zat te wachten. Het eten was ok. Elke dag een ander thema is super maar elk gerecht was erg flauw en weinig smaak. Personeel in het restaurant en bij de bar waren wel erg vriendelijk. Verder mooi hotel en lekkere zwembaden, fijn dat je niet zo vroeg op moet om handdoekje te leggen. Verder bij vertrek laat onze kamer gekregen voor het douche waardoor we erg boos aangekeken werden door wederom personeel bij de receptie omdat wij hierdoor ook later klaar waren met douche. De ligging was oké, dichtbij de 2 stranden maar niet bij een leuk stadje. Puerto rico zelf was helemaal niets. Wel fijne vakantie gehad maar zeker wat negatieve puntjes.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Beste gast,

Heel erg bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten en faciliteiten te evalueren, in aanvulling van het kiezen voor Gloria Palace Amadores Thalasoo & Hotels.

We betreuren het dat u hinder heeft ondervonden tijdens uw verblijf; wij constateren dat het niet weer zal gebeuren in de toekomst en nodigen u uit om nogmaals terug te komen zodat wij kunnen laten zien dat we ernaar streven om onze gasten van een prachtige vakantie te laten genieten.

Niet voor herhaling vatbaar

Mevr.
13-8-2018

Hotel is erg achteruitgegaan,

Zwembadtegels in en om het zwembad los,je haalt je voeten er tot bloedens toe aan open,schimmel op de parasols,

Rondom het zwembad vies.

De ligging van het hotel is wel Mooi,

Met een prachtig uitzicht!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geachte Gast,

Super fantastisch hotel

Simon breedveld
7-8-2018

Van 21 juli tot 31 juli geweest.We hebben t Super gehad ruime keus in het eten .Super vriendelijk personeel kamers worden netjes schoongemaakt .de badkamers wc e.d zijn toe aan update das een beetje aan renovatie toe .maar niet hinderlijk en ze zijn al met renoveren bezig .wij hebben het als Super fijn ervaren .het personeel werkt keihard om jou een mooie vakantie te geven .jammer dat het handdoekje leggen er is toegestaan ik vind dat wel een puntje van aandacht .verder was het prima verzorgd en schoon .een prachtig uitzicht en weinig lawaai op gangen dicht bij het strand en schepping centrum .in hotel van alles aanwezig ook entertainment is goed .wij gaan zekers nog is terug onze vakantie was super

Gereisd Met partner in juli 2018

Beste Simon,

Geweldig

Linda
22-7-2018

Prachtige ligging, heerlijk eten,uitgebreide buffetten. Voor ieder wat wils.

2 stranden op loopafstand.

Iedere avond een leuke show of live muziek. Veel animatie voor de Kids. Nederlands sprekend personeel bij receptie en spa.

Genoeg ligbedden aan het zwembad, ook als je 's middags nog besluit te gaan zwemmen.

Wij vinden dit hotel een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Beste Linda,

Peggy pieterse
7-7-2018

Je loopt niet echt makkelijk een centrum in. Voor de rest de locatie en de uitzichten zijn adembenemend. kamers erg groot.personeel top en 100 % service gericht. Thalasso heerlijk. Als je bij het hotel blijft is er genoeg te doen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Beste Peggy,

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Goed hotel, fijne vakantie.

Eveline
7-7-2018

We hebben als altijd weer een prima verblijf in dit hotel gehad met zijn sublieme uitzicht. Puerto Rico zelf is niet veel bijzonders en mag wel een opknapbeurtje hebben. Het verblijf in het hotel met zijn ruime kamers was uitstekend. Eten goed en voor elk wat wils. Alleen de lunchmogelijkheden (als je geen a.i. hebt zoals wij) zijn beperkt als je niet uitgebreid wil lunchen. Het personeel is bijzonder vriendelijk met een enkele uitzondering en er wordt alles aan gedaan om het je naar de zin te maken. Het vertier in het hotel hebben we aan ons voorbij laten gaan. Altijd voldoende ligbedden bij het zwembad.

Gereisd Met partner in juni 2018
Arian Cabrera, Responsable Promoción y Marketing, 29-11-2018

Beste Eveline,

Hartelijk bedankt voor uw uitstekende beoordeling die u onlangs geplaatst heeft en dat u de tijd genomen heeft uw ervaring met ons te delen.

Wij zijn verheugd om te horen dat alle kleine details die we als hotel aanbieden een succes waren en dat de service die u ontvangen heeft van het Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotels team goed is overgekomen.

We hopen u weer te zien bij uw volgende verblijf en wanneer u vragen heeft mag u op elk moment contact met ons opnemen.

Arian Cabrera

Manager's Assistant