Zoover
Hotel Gloria Palace Amadores

Hotel Gloria Palace Amadores

8,3

Fantastische accomodatie prachtig uitzicht, toeven

Haits01
23-11-2018

Verschillende gebouwen en uitzichten. Zo ook bij mooi weer de Pico el Teide (Tenerife) te zien Diverse liften naar alle gebouwen.

Stilte zwembad en zwembad met vermaak activiteiten. Grote eetzaal, plezierige bediening. Persoonlijke benadering. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk in balans. Geen schok effect. Bedden slapen goed, niet hard. Badkamer klein minpuntje, geen doucheslang maar vaste douchekop. In mijn periode heb ik geen kleine kids gezien, of geen hinder van gehad.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel! Wij zijn blij te lezen dat u zo een fijn verblijf heeft gehad en u genoten heeft van de Hotel en de service die wij hebben verleend. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Geweldig verblijf

Lisa
11-11-2018

Geweldig verblijf gehad! Het hotel is erg schoon en heeft een goede locatie. Op loopafstand naar het strand en naar het stadje Puerto Rico. Eten is uitgebreid en goed verzorgd. Voor vragen kun je terecht bij de receptie waar ze zowel Spaans, Engels als Nederlands spreken. Dit hotel is zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Voor herhaling vatbaar dus een aanrader

Leilie
30-10-2018

Geschikt voor mindervaliden. Uitzicht op de oceaan. Twee stranden, playa Amadores en playa Puerto Rico. Vriendelijk personeel schone ruime kamers

Beste gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Met vriendelijk groet,

A. v.d. Mije
10-10-2018

Top verblijf goed eten en zeer goed personeel ook de stageres en stageren

Beste gast,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.

Met deze kans bedank ik u persoonlijk voor de hoge score die u ons gegeven heeft voor alle afdelingen in het hotel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en wij bedanken u nogmaals voor uw aanraden.

Met vriendelijk groet

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Mooie vakantie gehad met 34 graden!

Gerda de Veld
8-10-2018

Mooi hotel met zeezicht.

Ruime kamer met een sitje.

Badkamer prima en bedden ook goed.

Elkedag weer schoon gemaakt.

Met taxi voor 3,50 brengen ze je naar boven.

Eten goed!

Vriendelijk hardwerkend personeel.

Met vriendelijk groet,

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

super mooi uitzicht , beetje rare all/in

ger
8-10-2018

Super mooi uitzicht , zeer grote kamer , 2 erg leuke stranden waar het ook gezellig druk was , goede spa , eten zoals gewoonlijk , animatie kinderachtig , 2 zwembaden niks speciaals maar oke

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel!

Meer van verwacht

Anita
1-10-2018

Het hotel ligt gelegen op een geweldige plaats daar zou ik ook niks over zeggen, maar vind dit hotel zeker geen 8.8 waard. Bij binnenkomst geen warm welkom gevoel ervaren, gasten die na ons kwamen kregen echter wel een welkomstdrankje.. (hier zat ongeveer 30 min tijd tussen).

We kregen eerst een kamer op de 1ste verdieping blok 2 geen mooie plek betreft zeezicht, je kijkt recht op het zwembad, kamer werd wel snel omgewisseld.

Betreft het all-in consept.. viel dit ons erg tegen, eten erg koud, weinig variatie ook al is het elke avond een andere thema. Wij hebben vaak ergens anders gegeten. Wat wij erg vervelend vonden dat het terras bij het restaurant erg klein was en je verplicht werd om binnen te gaan zitten, bij de lunch werd het terras gehalveerd. Tijdens de shows zat je verplicht binnen ivm wederom weinig ruimte buiten. Zwembad is nodig toe aan een opknapbeurt. Soms lang wachten op de lift.

Beste Anita,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven op zoover.

Wij vinden het zeer spijtig om te zien dat u meerdere ongemakken heeft ervaren. Ik kan u verzekeren dat uw ervaringen niet volgens onze standaard zijn en ik wil mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Uw ervaringen zijn gedeeld met de desbetreffende afdelingshoofden. Zij zullen de nodige acties ondernemen om dit in het vervolg te voorkomen.

Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen zodat wij u de ervaring kunnen geven die u mag verwachten.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kemper
10-9-2018

Geweldig hotel. Schitterend gelegen. Vriendelijk personeel, leuk entertainment, schoon en een prima keuken.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf bij ons in het hotel!

Genieten van het uitzicht

KM
7-9-2018

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht. Wij hadden een ruime kamer en alles was prima. Geen lawaaioverlast zoals wel eens in andere hotels. De drukte bij de liften, die je door de hoogte soms toch echt nodig was, is onze enige ergernis geweest.

Op loopafstand een mooi strand maar verder weinig te beleven.

Gereisd Met partner in juli 2018

Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Goed hotel, maar zwembaden zijn verpauperd

Saskia
17-8-2018

Dit jaar voor de 6e keer in dit hotel verbleven. Altijd goed naar ons zin gehad. Ook dit jaar over het algemeen prima genoten.

Kamer is prima, ontbijt perfect. Avondeten ook goed, maar jammer dat het wat minder was dan vorig jaar. Goede animatie, zowel overdag als 's avonds.

De zwembaden zijn helaas wel echt toe aan een grondige renovatie. Voorgaande jaren lieten er al veel tegeltjes los, nu zijn er zoveel tegeltje uit of kapot dat het een probleem gaat worden. Je haalt snel je voet open. Ook veel tegels op het terras kapot, dus ook daar moet je helaas oppassen. All inclusive vind ik persoonlijk buitensporig duur in vergelijking met half pension. Voor 2 weken ruim 1200 euro voor alleen drank en lunch vind ik zelf erg veel als je weet dat dan nog veel niet erbij inbegrepen is. Wij halen daarom altijd zelf broodjes en drinken bij de supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geachte Saskia,

Hartelijk dank voor uw over het algemeen positieve beoordeling over het Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** !

Het is goed te lezen dat u een prettig verblijf hebt gehad. Het spijt ons echter te vernemen dat u de faciliteiten wat minder vindt en uw opmerking hierover nemen wij zeker ter harte. Wij hopen u in de toekomst wederom in Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** te mogen ontvangen.