Zoover

Vakantiepark
8,6

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,8

Superservice, kleinschalig en zeer sympathiek

Marja
4-1-2019
  • Onderkomen9

Een hartelijk ontvangst en een zeer schone bungalow, van alles voorzien. Met oud en nieuw werden de twaalf druiven en de feestattributen uitgedeeld. Super service, dichtbij strand en winkelcentra. Bij vertrek waren we onze paspoorten vergeten en deze werden door de eigenaresse persoonlijk naar het vliegveld gebracht. Een enorme opluchting voor ons en wat een geweldige actie. Zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in januari 2019

Uitstekend personeel erg lief en aardig

C A Westra
3-10-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Kom er al 12 jaar en ieder jaar weer verbeteringen ,Maar de laatste 2 jaar helemaal gerenoveerd en het is erg mooi geworden

Gereisd Met vrienden in september 2018

Todoque bungalows ideaal voor een relaxte vakantie

Henny en Grace
23-9-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Todoque bungalows is een erg leuk kleinschalig complex. Er zijn 16 "bungalows" om een zwembad. Je terras ligt direct aan het zwembad waardoor je de deur open kunt laten, koelkast bij de hand . Kortom ideaal voor als je niet steeds naar het strand wil. Het strand + winkelboulevard met eettentjes/restaurants ligt op ongeveer 10 minuten lopen. Winkelcentrum Cita met winkeltjes , restaurants en bar's ligt recht tegenover het complex. Het Jumbo winkelcentrum op 15 minuten lopen. De taxi en bus halte voor de deur. Met de taxi naar de vuurtoren Faro Maspalomas koste net geen 6 euro, De bus is nog geen 2 euro pp. Het personeel van Todoque is erg vriendelijk en behulpzaam. De bungalowtjes zijn iets gedateerd maar wel netjes en schoon. Soms hoorde je wel de muziek vanuit de Cita maar dat vonden wij niet storend. Kortom alles bij de hand en binnen loopafstand. Ideaal voor een relaxte vakantie.

Gereisd Met partner in september 2018

Super.

Hollander
30-5-2018
  • Onderkomen8

Geweldige accomodatie van 18 aan één geschakelde bungalows. Klein maar goed in te vertoeven. Ideaal met zwembad voor de deur. Complex omheind met hoge muur voor privacy. Taxi en bushalte voor de deur. Cita winkelcentrum en pinautomaat voor de deur.

Maar wat niet klopt is dat er wordt gezegd dat het strand 5 minuten lopen is.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Centrale locatie Playa del Ingels

Christiaan Spijkers
29-1-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Zijn voor de derde keer geweest. Winkelcentrum Cita aan de overzijde van de straat. Het strand op 5 minuten afstand. Prachtige lange boulevard schoon en netjes en alles verkrijgbaar. Het parkje bestaat uit 18 bungalows met verwarmt zwembad. Om het geheel staat een muur van 2,5 mtr hoog en goede privacy ook omdat de bungalows geschakeld staan. Diverse uitgaan gelegenheden winkels en voldoende keuze van restaurants. De bussen gaan op 10 mtr. van de voordeur van het complex alle richtingen op. Iedere 15 minuten is er wel een bus naar bv Puerto Rico of naar de hoofdstad. Op woensdag, vrijdag en zaterdag zijn er ook diverse markten. Op woensdag en zaterdag in Fernando, te bereiken met bus of taxi. Taxi kost slechts 4 euro naar deze markt. Let op dat de chauffeur overdag tarief 1 in schakelt met een begin van 2,40 euro. Voor alle andere markten kun je voor info terecht op kantoor die je graag verder helpen met route en bus nummers.

Veel plezier verder.

Gereisd Met partner in januari 2018

Gezellige ons kent ons uitvalsbasis

Bas Huiskens
20-9-2017

Kleinschalig en vooral rustige accommodatie. Waar veelal Nederlanders komen en sommige al jaren achter elkaar. We werden dan ook vriendelijk begroet door de beheerster van het park en de al aanwezige gasten.

De bungalow van ons zag er prima uit en bleek te zijn gerenoveerd. De andere bungalows volgen nog. In de bungalow waren de minimale benodigdheden aanwezig en daar konden wij prima mee uit te voeten. De bungalow wordt 6 dagen per week schoongemaakt. Schoon zwembad en zonnebedjes zijn er genoeg, dus je hoeft niet vroeg op om je handdoek neer te leggen. De accommodatie is zeer gericht op oudere stellen. Dat wil niet zeggen dat jongere stellen er niet heen kunnen, maar als je een klein kind meeneemt dan vragen wij ons of de accommodatie daar wel geschikt voor is. Minder is dat je bungalow bezocht wordt door minuscuul kleine miertjes en dat de wifi bar slecht is. Aan dat laatste gaan ze binnenkort wat doen.

Conclusie, een prima locatie waar we volgend jaar graag terug willen komen.

Gereisd Met partner in september 2017

Super

Jaimy
27-8-2017

Ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel, de bungalows zijn erg goed onderhouden en alles was netjes schoon. Onze koelkast was stuk gegaan en werd meteen nagekeken en gerepareerd. Het is kleinschalig complex en er hangt een prettige veilige sfeer, wat ik erg fijn vond tussen alle massale accommodaties in de rest van Playa del Ingles. Supermarkt en winkelcentrum zijn tegenover het complex, en het strand lag op zo'n 5 tot 10 minuten lopen. Zwembad was heerlijk, goede temperatuur, en altijd schoon. Wat ook erg fijn was is dat er ook een klein gastenverblijf is met douche, toilet en een bankje, voor als je bij aankomst 's ochtends nog niet meteen de bungalow in kan. Alles was gewoon top geregeld. Een aanrader voor als je net als ik niet zo erg houd van megahotels en resorts en toch op een centrale plek wilt verblijven.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk verblijf gehad

Sander Has
9-5-2017

Heerlijk, rustgevend verblijf gehad bij dit klein maar gezellig bungalowparkje! Het is wat kleiner dan andere parkjes, wat voor ons zo zijn voordelen had. Het is daarom wat rustiger en je kunt genieten van je tijd. Ook is er een zwembad met genoeg bedjes. Hierdoor zijn er nooit problemen met het "reserveren" van ligbedjes. Ook de locatie is erg prettig, je bent zo bij het strand of restaurantjes die in Playa del Ingles liggen.

Al met al, heerlijk genoten, vriendelijk personeel op een super locatie! Wij komen zeker weer terug!

Prima

Wana
5-1-2017

Heel vreemd je wordt toch een beetje gedwongen om een kluisje te nemem. 15 euro p.w

60 voor 4 weken. Na een discussie 45,00 voor 4 weken.

Gereisd Met partner in januari 2017

Heerlijk park voor volwassenen

Pieter Koppenol
5-8-2016

Cita tegenover het park. Park het hele jaar volgeboekt

Gereisd Met partner in juni 2016