Zoover

G Wassing
11-5-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Santa fé is een oase van rust in de reuring van PdI. Het park wordt goed onderhouden. De huisjes zijn ruim genoeg ( vooral het terras ) maar wat oubollig. Verdient een opknapbeurt. De slaapbank mag ook vervangen. De bedden zijn helemaal prima ! Schoonmaak is oké.

Zwembad zijn we niet in geweest. We snappen de noodzaak, maar het hekwerk rondom de baden werkte voor ons niet uitnodigend. Poolbar is leuk en niet duur. Eén keer lekker gegeten en de andere keer leek het nergens op, dus valt niks over te zeggen of het goed of slecht is 🙃

Santa Fé ligt vlak bij Gran Chapparal en Yumbo is te belopen. Taxi staat zowat voor de deur ( voor 2.75 ben je op het strand ).

Enige nadeel is de vervelende muziek in de avond van de grote all-inhotels tegenover. Weinig origineel en overheersend.

We hebben weer genoten van onze vakantie op GC. Ons verblijf op Santa Fé heeft daar zeker aan meegewerkt !👍

Gereisd Met partner in april 2019

echtpaar
22-4-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Bungalow Santa Fe is een mooi en schoon park. Groot terras als je op een hoek van een bungalow verblijft. Wordt netjes schoongemaakt en er is vriendelijk personeel aanwezig. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en behulpzaam als je een probleem heb wordt dit opgelost. Ga zo door met z,n allen.

Gereisd Met partner in januari 2019

Een fijne locatie voor een ontspannen vakantie

Erna Oskam
13-2-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een heerlijke plek om tot rust te komen,fijne huisjes met een ruim terras,vlakbij de supermarkt en winkels.Wordt netjes schoongehouden en aardige beheerders.

Min puntje is de betaalde wifi dat is niet meer van deze tijd vind ik,beter iets duurder maken en gewoon alles er bij in.

Gereisd Met partner in februari 2019

geweldige accomodatie op en goede plek

mevr den dapperen
28-11-2018
  • Activiteiten7

Fijne bungalows en hele goede receptie.Vriendelijke en behulpzame medewerkers die daar werken.Alles was netjes schoon en werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd.We hadden een probleempje met kakkerlakken en dat werd meteen aangepakt en we kregen een spuitbus voor het geval we er nog tegen zouden komen.Dicht bij winkels en restaurants dus de ligging is ideaal.Bushalte in de buurt.Geweldige locatie gaan zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in juni 2017

Bungalows sterk verouderd. Aardige receptie.

Joop
12-2-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Entrée ; tegelterras, geschilderde rand waar bijna geen verf meer op zat omdat dat in de jaren afgebladerd was. Armetierige plantjes in gebroken potten.

Kleur ligbanken verschoten. Ziet er niet aantrekkelijk uit. Geen kussens aanwezig

Minimale afmetingen appartement. Niet geschikt voor 3 personen.

Bagage voor 2 personen was niet in 1 kast te krijgen. Daarom 1 koffer op slaapbank in woonkamer. Slaapbank was overigens veel te slap om op te slapen.

In de slaapkamer is alleen een lamp aan het plafond , geen leeslampjes en geen stopcontact om een mobile telefoon op te laden.

Diverse stopcontacten kapot, hingen los in de muur.

Lichtknopje terras zat achter de koelkast. Deur koelkast ging verkeerd om open.

In het complex zijn twee zwembaden. Echter, we hebben daar geen gasten zien liggen. Er is een coffeeshop, maar die is alleen open voor ontbijt, tot 10 uur ’s. Om het hele zwembad is een stalen constructie gemaakt, niet erg uitnodigend.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

gaan we zeker weer naar toe

echtpaar
10-2-2018
  • Onderkomen9

Het is een rustig bungalowpark met 2 zwembaden .Vriendelijk personeel.Alles is dichtbij om naar toe te lopen zowel strand grote supermarkten restaurants waar je lekker kunt eten.

Gereisd Met partner in januari 2018

Wat een geweldig mooi en rustig park.

Familie uit Montfoort
24-9-2017

Wij hebben het goed naar onze zin gehad in bungalow Santa Fe.

Veel privacy op het terras bij de bungalow.Perfecte bedden, hebben dit nog niet

eerder meegemaakt. Vriendelijk personeel en er wordt netjes schoongemaakt.

Alles is goed te belopen zowel naar de boulevard en schuin aan de overkant een

kleine supermarkt, maar loop je door het straatje net voor deze supermarkt in en dan over de brug heb je Mercadona Lidl en de Spar

Gewoon goed

Dhr. Meesters
6-9-2017

Santa Fe is een mooi bungalow park waar we een fijne vakantie hebben gehad.

De bungalows waren wat gedateerd, maar niks was kapot en het was goed schoon. Wel ontbrak er een airco. Deze hebben we, op een hele warme dag na, niet echt gemist. Zowel in de woonkamer als in de slaapkamer hing een plafond ventilator. Door s'avond even alles tegen elkaar open te zetten koelt het genoeg af om lekker te slapen.

Het zwembad was heel fijn en goed schoongemaakt. Handdoeken leggen was niet nodig. Dit omdat er ook veel locals zitten in de zomermaanden. Ook fijn is dat er een pool bar is waar je tussen de middag een lekkere simpele maaltijd kunt eten.

Supermarkt is 2 minuten lopen. De diverse winkelcentra liggen allemaal op loop afstand. We raden ook aan om een auto te huren via Plus Car (alleen in de buurt parkeren in het weekend was wat lastig). Dit is vaak veel goedkoper dan huren via een reis organisatie.

Al met al een hele mooie prijs voor een fijn verblijf.

ruim boven verwachting

samengesteld gezin
7-8-2017

Mooi rustig park met twee grote zwembaden incl. eigen badmeesters. (die trouwens wel allemaal hun eigen regels hebben: wel/geen opblaasdingen of balspelletjes. Tijdens drukte mocht minder, maar als het bad grotendeels leeg was, dan mocht veel meer. Gewoon vriendelijk vragen.)

De meeste andere vakantiegangers zijn Spanjaarden met een eigen huisje daar. Vandaar dat het leeg kan lijken als deze er niet zijn.

In de middag houden zij lange siesta's en is het bij geen van de zwembaden druk. Heb je zomaar het hele bad uren voor je alleen!

De bungalows zijn redelijk modern ingericht en van alle gemakken voorzien (haardroger, magnetron, koffiemaschine, waterkoker, broodrooster en twee pits inductie) Afhankelijk van het huisje kan de koelkast een tafelmodel zijn met een klein vriesvakje of een grote koelkast met apart vriesgedeelte.

Borden, glazen, bestek en pannen waren er net voldoende, maar een uitgebreid 3-gangen menu ga je daar toch niet maken.Wij konden ons makkelijk redden.

Het lawaai van straat valt reuze mee. Niet meer dan in een grote stad. Zoveel verkeer rijdt er trouwens ook niet eens. (Amsterdam is drukker!) en heb je een huisje dat niet aan een van de straatkanten staat, dan hoor je helemaal niets. (wij hadden 2 bungalows naast elkaar een rij achter de straatkanthuisjes)

Op het park is een bar/restaurant gedeelte voor drankjes, ijsjes en snacks en de dichtsbijzijnde supermarkt is schuin tegenover de hoofduitgang. Nog geen 2 minute lopen dus.

De grotere shopping malls, als ook het strand liggen allemaal op nog geen 10 - 15 minuten lopen.

De kamers hebben geen airco, maar ventilatoren. Toch is het te doen als je overdag alles dicht houdt en - als je er bent - de voor- en achterdeur openzet. Dan waait het lekker door. Waaien doet het daar toch al zo lekker.

Voor wifi, televisie en kluisje moet je betalen, maar dat hebben wij niet gedaan. Veel restaurants bieden nl. gratis wifi. Het park is trouwens omringd door een hoog hek, er is camera bewaking en een beveiliger.

Al met al: wij hebben genoten en geen ongemak ondervonden.

meer dan waard voor het geld!

Ing00
31-7-2017

Aardige mensen, aardig en vriendelijk personeel! leuk dat er ook ´locals´ zitten, en andere buitenlandse gasten. Je zit dus niet op een NL complex, maar fijn gemixt, dan wij ook fijner vinden. Idd niet groot met 3 personen (je leeft toch buiten) en keukengerei minimaal. Maar voldoende om in de leven en op vakantie ga je toch geen 3-gangen menu in elkaar flansen??? Lekker uit eten gaan (met 3 personen en 2 drankjes ben je tussen 45 en 80 Euro kwijt.

Door de centrale ligging is feitelijk alles te belopen; echter mocht je (net als wij) soms lui zijn, een taxi kost nog geen € 5,00.