Zoover

Hotelsterstersterster

Geweldige vakantie

De vos
1-10-2019

Geweldig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kregen een super de luxe kamer op de 8e verdieping met uitzicht op de straat, de zee en het zwembad.

Eten was er in overvloed en drinken ook(hadden all inclusive).

Heerlijk zwembad met zacht water en heerlijke ligbedden met een dik kussen en gratis handdoeken.

Alle voorzienigen aanwezig, sauna gevestigd op het dak met uitzicht op zee.

Heerlijk hotel, geweldige locatie...

Op loopafstand van het strand en verschillende winkel centra.

Ik zou het hotel zeker aanraden voor iedereen.

Wij komen zeker nog eens terug! Hopelijk dan weer met die mooie kamer😍

Gereisd Met partner in september 2019
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Sandy Beach, 7-10-2019

Beste guest,

I wish to thank you for having taken the time to review your recent stay with us on Zoover. I am glad to read that your holiday at our Sandy Beach was great and that our pleasant staff could contribute to the success of your vacation. How wonderful to know that you were completely satisfied with your beautiful room and enjoyed our plentiful culinary offer.

It has been a pleasure for us having you amongst our guests and we are already looking forward to welcoming you back!

Vele hartelijke groeten,

Goed hotel

Willy
21-9-2019

Heel vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat en elke dag met een lach! Hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen lopen! Dat wordt niet vermeld bij TUI. In mijn periode was ik de enigste Nederlandse, verder alleen Duitsers en Engelsen. Zwembad niet groot, water is heerlijk. Vanaf 8.45 uur mag je handdoekje leggen, die je wel elke dag kunt vernieuwen bij de badmeester. Mensen staan echter om 8.00 uur al klaar met hun handdoekje, wil je dus een stoel zul je moeten meedoen. Het eten, zowel ontbijt als diner, is erg goed en genoeg om te variëren. Als je halfpension hebt kun je van de snackkaart gebruik maken of €18,00 per dag voor het buffet betalen.

Als je naar het strand wilt kun je vanuit het hotel met een steile trap en hellende weg naar beneden, dat was zwaar. Op mijn een na laatste dag werd mij echter verteld dat er ook een makkelijkere route is maar die heb ik niet meer uitgeprobeerd.

Gereisd Alleenreizend in september 2019
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Sandy Beach, 25-9-2019

Beste Willy,

Thank you so much for your recent stay. I am happy that you appreciated the friendly service with a smile.

I apologize however, if we haven’t informed you sufficiently about more convenient ways to move around our hotel and avoiding the stairs. We have lifts and special accesses for our guests with mobility issues. I am very sorry that you only found out on your penultimate day about some of the alternatives and I apologize for the inconveniences caused.

I will certainly review this with my team to ensure that ensure that we improve our communication with regards to accessibility.

Again, thank you for your stay and feedback. Both are much appreciated.

Vele zonnige groeten,

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

Super om direct terug te keren

Vicky
15-8-2019

Top hotel zeer vriendelijk personeel met alles zeer behulpzaam . Propere kamer met uitzicht op zwembad enkel de kamer is een beetje gedateerd . Groot zonneterras waar je altijd zon hebt en dikke matrazen op de ligzetels waardoor je uitstekend ligt. Elke dag verse badlakens voor zwembad. Alle buffetten zeer uitgebreid en gevarieerd, ze bakken het vlees of de vis ter plekke voor jou , bakwijze mag jezelf kiezen . Je zit zo tegen de winkels en het strand. Ik heb uitstekende vakantie gehad . Als excursie raad ik zeker Puerto de Mogan aan super mooi en gezellig daar.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Sandy Beach, 19-8-2019

Beste Vicky,

We hebben met veel plezier uw recensie over uw recente verblijf in ons Sandy Beach Hotel gelezen en we willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

We zijn dan ook zeer opgetogen dat u tevreden was met onze faciliteiten, service en gastronomie! Bedankt voor uw complimenten aan het personeel. Ze doen er echt alles aan om onze gasten tevreden te stellen en het is daarom fantastisch te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn. We zorgen er bij Seaside Hotels zeker voor dat het eten steeds zeer vers is en bieden elke dag een ruim themabuffet aan. Leuk te lezen dat u ook hierover tevreden was.

Aangezien de mening van onze gasten erg belangrijk voor ons is, vinden we het erg jammer dat u met uw kamer niet geheel tevreden was. We voeren voortdurend renovatie- en onderhoudswerkzaamheden uit om de kamers en onze faciliteiten in perfecte staat te houden. Graag hadden we u in het hotel, naar beschikbaarheid, een andere kamer aangeboden. Spijtig dat u ons ter plaatse hierover niet aangesproken hebt.

We bedanken u nogmaals voor uw terugkoppeling en we hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten vanuit Playa del Inglés,

Ursula Matas

General Manager Seaside Sandy Beach****

Genieten van een complete vakantie belevenis

Gérard en Marianne
9-1-2019

Wij vierde onze vakantie dit jaar voor de 6de keer in dit geweldige hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij de badmeester aangegeven dat mijn man een extra parasol wilde hebben ivm zijn gezondheid en elke dag werd hiervoor gezorgd.

14 dagen waren wij hier en heb bijna iedere dag iets anders gegeten, zoveel variatie is er met de avond maaltijd in buffet vorm. Ook de sauna is een must en aanrader.Er ligt bij elk bezoek een schone handdoek voor je klaar.

Het voelt iedere keer als thuis komen. Wij kijken nu al weer uit naar de volgende vakantie.

Gereisd Met partner in september 2018
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 16-1-2019

Beste Gérard en Marianne,

Hartelijk bedankt dat u de tijd genomen heeft om een beoordeling te schrijven over ons hotel Seaside Sandy Beach****. We zijn ontzettend opgetogen dat u al voor de 6de keer bij ons was en ook nu weer optimaal van uw vakantie heeft kunnen genieten!

We hechten inderdaad veel waarde aan het bieden van een excellente gastronomie met grote terrassen om buiten te eten. Onze gasten kunnen hier van live cooking en themabuffetten genieten. In onze eigen bakkerij worden dagelijks verse broodjes gebakken. Daarom vinden we het erg fijn dat u vooral de variatie tijdens het eten als positief heeft beoordeeld!

De Finse sauna en het stoombad op de 10de etage met zeezicht staan voor onze gasten gratis ter beschikking! Leuk dat u ook hiermee tevreden was en dit aan andere reizigers zou willen aanraden.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We kijken nu al uit naar uw volgende bezoek bij ons!

Zonnige groeten vanuit Playa del Inglés,

Lekker relaxen.

Patrick
3-12-2018

Seaside Sandy Beach is echt een heel fijn hotel. De kamers zijn mooi en schoon. Het eten is fantastisch. Overdag lekker bij het zwembad met goede service, maar je zit ook binnen een paar minuten op het strand.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Je zit ook zo bij de verschillende winkel/uitgaanscentra. Eigenlijk zit alles wel op loopafstand.

Dit hotel is dus echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Ursula Matas, General Manager, General Manager Seaside Sandy Beach, 20-12-2018

Dear Patrick,

Thank you very much for posting a review following your stay at our Seaside Sandy Beach.

We are pleased to hear that our fantastic food and good services contributed to a relaxing holiday. How nice to know that you consider our hotel as “a must” for a visit on Gran Canaria.

Last but not least, I especially want to thank you for highlighting my friendly and helpful staff. They will be very proud to learn that they could make your holiday even more special.

Please do come back and visit again soon. Until then, we wish you a joyful Christmas holiday and all the best for the New Year.

Warm regards,

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

Super goed hotel met prima service.

Erik
9-7-2018

kamer prima, eten echt ruim voldoende en van goede kwaliteit. Enigste min punt zijn de duiven die over de eettafels lopen wanneer ze onbezet zijn.

Gereisd Met partner in juni 2018
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 11-7-2018

Beste Erik,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa****.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een fijne vakantie bij ons had en vooral onze service en gastronomie als positief omschrijft.

Onze gasten kunnen buiten op het grote terras genieten van dagelijks wisselende themabuffetten met showcooking. Er worden elke dag verse vis –en vleesspecialiteiten aangeboden, maar ook vegetarische gerechten en zelfgemaakte desserts. De kwaliteit en oorsprong van de ingrediënten zijn natuurlijk voor ons natuurlijk van het grootste belang.

Hoewel het buffet deels buiten is opgesteld, proberen we toch diervriendelijke maatregelen tegen de vogels te nemen. Zo hebben we rondom het buffet verschillende bescheiden vogelverschrikkers opgesteld. Verder bevindt zich niet ver van het buffet een mooi vogelhuisje waar ze voldoende eten krijgen.

We hopen u snel opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw positieve Feedback hier op Zoover.

Zonnige groeten vanuit Lanzarote,

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa****

Super Service!

Engels
7-6-2018

Dit Hotel is zeker geschikt voor mensen die gluten lactose en geen toegevoegde suiker in hun eten mögen hebben.We hebben voor onze boeking telefonisch gevraagd of ze hiermee rekening hielden.En toen all inclusive geboekt.Voor onze reis opaanvraag nog een E-Mail gestuurd met lijst met levensmiddelen die wel en niet gegeten möchten worden.

Bij onze ankommst stond Eva klaar en ging alles nog eens door.Bij elke maaltijd was Director Mevr Matas of plaatsvervanger Eva of Rachel aanwezig en vroeg wat je wilde eten en dit werd dan meteen apart vers klaar gemaakt.Door deze super service was het een heel geslaagde vakantie.Dus vantevoren contact opnemen en ze doen er alles aan om het te regelen.

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Ursula Matas, General Manager, General Manager Seaside Sandy Beach, 13-6-2018

Dear guest,

Thank you for leaving your review following your recent stay.

I am very pleased to hear that you had a very enjoyable holiday when staying with us.

I am happy to read that you found our hotel very suitable for people with specific dietary requirements. We love to pamper our guests and want them to enjoy our culinary offer to the fullest. We strive to cater for all our guests' tastes and dietary needs and it is wonderful that we could be of help, preparing meals taking into consideration any lactose or gluten intolerance.

Once again, we appreciate your kind comments on our resort and we hope to welcome you back in a not too distant future.

Best regards,

Uitstekend hotel

Emvora
22-12-2017

Eten was zeer goed, elke dag was de keuze uit vele soorten heerlijke salades,minimaal 4 soorten verse vis, en of vlees, die men ter plekke voor je klaarmaakte. Heb alle soorten groente en heerlijke pasta,s geproefd.

Vers gebakken soorten brood, meerdere kaassoorten, vleeswaren en heerlijk fruit. Eten geven wij cijfer 9!

Wij hebben alle keren buiten kunnen eten(10 dagen)

Aardig personeel, (oudere badmeester, groot compliment) Dikke kussens op de ligbedden. Ook goede matrassen op bed.

Kamer was iets gedateerd, maar alles was er. Het werd goed schoongehouden.

Kan dit hotel zeker aanbevelen. Kom graag nog eens terug.

Gereisd Met partner in december 2017
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach*, General Manager Seaside Sandy Beach, 26-12-2017

Beste Emvora,

Allereerst zouden we u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Sandy Beach**** voor uw vakantie op Gran Canaria uitgekozen heeft.

Met trots lezen we uw lovende woorden over onze gastronomie en service. Fijn dat u het vers gebakken brood uit onze eigen bakkerij zo gesmaakt heeft. Elke avond bieden we een ruim themabuffet mét showcooking aan buiten op het grote terras. Leuk te vernemen dat u tijdens uw vakantie steeds een mooi plaatsje buiten gevonden heeft en onze variëteit aan vlees –en visgerechten apprecieerde.

Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is geweldig te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

De kamers werden voor een enkele jaren gerenoveerd en bestaan uit hoogwaardige materialen. Warme aardetinten en meubels met bamboe-elementen zorgen voor een intieme sfeer en combineren vakkundig modern design met etnische invloeden.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,

Geweldig

Roose José
28-10-2017

Uitstekende bediening en lekkere maaltijden

Gereisd Met partner in december 2015
Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 2-11-2017

Beste José,

Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling en verblijf in Seaside Sandy Beach****!

We zijn ontzettend opgetogen dat u zó tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Leuk te lezen dat u onze service en gastronomie positief beoordeelde.

We hechten inderdaad veel waarde aan het bieden van een excellente gastronomie met grote terrassen om buiten te eten. Onze gasten kunnen hier van live cooking en themabuffetten genieten. In onze eigen bakkerij worden dagelijks verse broodjes gebakken. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen. We kijken nu al uit naar uw volgend verblijf!

Met vriendelijke groet,

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach****

Perfect hotel waarbij alles klopt

Ton Klerks
10-10-2017

Een perfect hotel met uiterst vriendelijk, voorkomend, service gericht en professioneel personeel. Je kan merken dat dit hotel goed geleid wordt. De ontvangst was vriendelijk onder het genot van een glaasje aangeboden bubbels. De kamer met uitzicht op het zwembad was mooi, keurig ingericht en de dagelijkse schoonmaak prima in orde. Het ontbijtbuffet zeer goed en uitgebreid. Het diner was gevarieerd en van grote klasse. Dagelijks een ander land als thema met een keur aan gerechten afkomstig uit dat land. Gedurende de 10 dagen dat wij er geweest zijn geen herhalingen, prima in orde. Wat ook hier weer opviel was de vriendelijkheid en de service van het personeel. Badlakens voor zwembad of strand waren ook beschikbaar en konden dagelijks gewisseld worden. Dit hotel is een absolute aanrader.

Ursula Matas, General Manager Seaside Sandy Beach, 13-10-2017

Beste M. Klerks,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling en verblijf in Seaside Sandy Beach****! Met groot genoegen lezen we uw lovende woorden over onze service, gastronomie en faciliteiten. Het doet ons meer dan deugd te vernemen dat u zo van uw vakantie bij ons genoten heeft. Fijn te vernemen dat u bij aankomst van uw glaasje bubbels genoten heeft en onze dagelijks wisselende buffetten als positief beoordeelde. Zoals u al omschreef, hechten we erg veel waarde aan een vriendelijke en professionele service. Daarom stellen we uw complimenten over het personeel ook erg op prijs. Ze doen er alles aan onze gasten een onvergetelijke vakantie bezorgen en het is altijd fijn te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

We willen u nogmaals bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen en kijken nu al uit naar uw volgende bezoek!

Zonnige groeten,