Zoover
Hotel HL Sahara Playa

Hotel HL Sahara Playa

7,1

Leuk maar volgende keer ander hotel in omgeving

Krista van der Poel
30-6-2019

Superschoon hotel maar meer voor oudere mensen. Zwembad stelt niks voor. Terras buiten erg gezellig

Gereisd Met partner in juni 2019
Het management, Commercial Assistant, 4-7-2019

Beste Krista,

Hartelijk dank voor je review over het verblijf bij ons in Sahara Playa.

Wij zijn blij te lezen dat de ligging, schoonmaak en de kamers goed bevallen zijn.

Het zwembad is een zwembad, hier is inderdaad niets speciaal aan. Met het strand op 20 meter afstand en het zwembad op het dak zijn er echter genoeg plaatsen om een duik te nemen.

Wij hopen je in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen.

Met hartelijke groet,

The management

Zou hier niet meer heen gaan

Karin Langeveld
28-10-2018

Prima schoon en net hotel, zwembad stelt niets voor, ongezellig, op de 3e verdieping of beneden bij appartementen en bar daar dicht of geen bediening achter de bar (hadden wij uitzicht op, stil en ongezellig, wel goed onderhoud, schoon) Hotel bar niet gezellig, alleen koffie en fris en zelf pakken (eigenlijk geen bar maar lobby), je moet naar de beachbar buiten. Aan de ene kant behoort het daar tot all Inn, aan de andere kant betaald, met zwembad in het midden. Wel gezellig. Eetzaal zoals andere maar buiten eten kan en is ook leuker. Eten voldoende gevarieerd. Stond wel een water boiler om flesjes te vullen in de gang, wij hadden all inn. Animatie niet veel, beter naar de overkant bij de restaurants. Personeel heel erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2018
Het management, Commercial Assistant, 6-11-2018

Beste Karin Langeveld,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in HL Sahara Playa te beoordelen.

Fijn te lezen dat u ons nette, schone hotel en het personeel waardeert.

Echter vinden wij het erg spijtig dat uw verblijf niet voor herhaling vatbaar is.

Wellicht kunnen wij u verwelkomen in één van onze andere hotels?

Super aan de boulevard en 100 meter van het strand

Anita
15-8-2018

Alles prima!! Prima ligging. Centraal aan de boulevard en 100 meter vanaf het strand

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2017
Het management, Commercial Assistant, 12-9-2018

Beste Anita,

Hartelijk dank voor uw goede review!

Wij zjn blij te zien dat u heeft genoten van uw vebrlijf bij ons!

Hopelijk kunnen wij u nogmaals verwelkomen in HL Sahara Playa.

Met hartelijke groet,

Drilboren

H
4-6-2017

Lekker relaxen bij het zwembad? Vergeet het maar. Bij twee zwembaden lig je te luisteren naar het geluid van drilboren. Het derde zwembad was leeg terwijl wij er waren, er werd een nieuwe coatting aangebracht. Uitslapen? Vergeet het maar, je wordt gewekt door de drilboren. Hotel bestaat uit drie gebouwen, hoofdgebouw is kennelijk al gerenoveerd, dit jaar is gebouw twee aan de beurt. Touroperator is hiervan op de hoogte, want de reisleider bezoekt het hotel iedere dag. Echter touroperator stelt niemand tevoren op de hoogte. Het hotel wordt voornamelijk bezocht door Duitse gasten, dus de muziek en het eten is daarop aangepast. Weinig variatie in het eten, om de twee dagen hetzelfde menu. Het terras bij de beach bar is in twee gedeeltes, een gedeelte (het kleinste) is voor all inclusive gasten. Ga je op het andere gedeelte zitten, dan moet je betalen voor de consumpties. Dat is omdat dat gedeelte verhuurd is. Weinig personeel in het restaurant gedeelte waardoor gasten regelmatig zelf voor schoon bestek en drinken moeten zorgen.

Geachte, Commercial Assistant, 11-7-2017

Hartelijk dank voor uw review. Daar zijn wij blij mee zodat we aan de wensen van de gasten kunnen voldoen. Daarom vinden wij het ook jammer om te horen dat er veel minpunten zijn voorgevallen tijdens uw vakantie. Deze zullen wij dan ook serieus gaan bekijken zodat het hotel zich kan blijven ontwikkelen.

Fantastisch!

Roelien Niks
1-3-2016

Appartement keurig,super goed schoon gemaakt,elke dag nieuwe handdoeken,restaurant is erg goed,enorme keus, 3x per dag,zeer tevreden!!!

Komen zeker terug.

Gereisd Met partner in februari 2016
Roelien, Commercial Assistant, 11-7-2017

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij met deze positieve reacties. Zo kunnen we het hotel blijven ontwikkelen.

We zien u graag terug in ons hotel!

Super locatie

fortydutch
6-7-2014

Een viersterrenhotel /appartementen. De appartementen zijn ruim en netjes. Vanaf het balkon uitzicht op zee (niet alle balkons hebben dat!)

Zeer vriendelijk personeel, prima eten.

Niet al te ver van Yumbo waar je kunt uitgaan tot in de late uurtjes. Het strand is op steenworp afstand.

Gereisd Met partner in maart 2014
Geachte, Commercial Assistant, 11-7-2017

Hartelijk dank voor uw review. Elke dag proberen we het hotel wat te verbeteren daarom zijn we blij met uw reactie en uw mening. Natuurlijk zijn we ook blij om te horen dat u een super vakantie heeft gehad in ons hotel.

Daarom hopen we u graag nog een keer terug te zien!

fantastische vakantie

Familie van Heijst
21-9-2013

Wij waren in dit super mooie appartement van 31. Augustus tot 9 sept. Met 7 personen hadden we 3 appertementen naast elkaar. Groot en heel schoon. Het eten was ook goed en de allin beach ar super gezellig vooral met Andrea de bardame even het zebra pad oversteken en je bent aan het strand en de prachtige boulevaard waar het de hele dag gezellig is

Heijst, Commercial Assistant, 11-7-2017

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn dan ook heel blij om te horen dat u een fantastische vakantie bij ons hotel heeft gehad. Elke dag proberen we het hotel zo goed mogelijk te verbeteren, en nemen we de reviews van de gasten daaom heel serieus.

Hopelijk zien we u snel terug in ons hotel!

Grote ontgoocheling

anastasia
13-9-2013

Kamers zijn niet gerenoveerd zoals staat op de website,bedden zijn niet comfortabel. Zeer warm in de slapkamers, voor de afstandbediening van airco moesten we 50 euro waarborg betalen en airco was kapot. In het restaurant weinig variatie in het eten, niet lekker. 's avonds was de keuken vol met kakkerlakken. Touroperator wil geen oplossing zoeken.Reisleidster gaf weinig informatie over de mogelijke excursies,was absoluut niet vriendelijk. Veel straat lawaai.

Anastasia, Commercial Assistant, 11-7-2017

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het heel jammer om te horen dat uw vakantie in ons hotel niet bevallen is, toch zijn we blij met uw review. Als hotel proberen we ons elke dag te verbeteren, daarom zullen we hier ook serieus naar kijken en ons best doen om het te gaan verbeteren!

Het management

lijkt mooier dan het is...

leonie baert
19-8-2013

wij kwamen snachts toe en mochten nog wat eten, ontdekten daar overal kakkerlakken, in de broodmanden, op de ijsscheppen, de bar... enkel snachts zijn deze te zien, vond dit niet kunnen! blijkbaar had niemand deze ooit gemerkt, waren de eerste klacht.. stond dat hotel volledig gerenoveerd was, klopt niet, een deel is gerenoveerd, een ander deel niet, kwamen vaak zomaar de kamer binnen om te werken, ook buiten heel veel lawaai deze periode! Ook lawaai van een hotel ernaast, een clubhotel, veel muziek op 1 avond! het is geen superhotel.. zeker niet omwille van de kakkerlakken..

Leonie, Commercial Assistant, 11-7-2017

Helaas heeft het hotel niet aan uw wensen voldaan, dat vinden wij heel jammer om te horen. Toch zijn we blij met uw review, zo kunnen we het hotel blijven ontwikkelen en weten we waar de aandachtspuntjes liggen.

Bedankt voor uw review!

het was weer super

wilma
13-6-2013

wij zijn weer in april daar geweest

het was weer heerlijk en heel goed alles goed verzorgt

heel mooi uitzicht

was prima schoon en wel vier keer bed verschoont elke dag schone handdoeken

het eten was weer af en in buffet vorm

alleen jammer dat het in september nu zo duur is wij gaan wel weer na gran canaria in september maar alleen naar een ander apart hotel

groetjes wilma