Zoover

2007

De ligging is prima

G. Niquet
26-11-2007

De ligging is prima. Je hebt drie CC's (centro commercials) in de buurt op loopafstand. Ook het strand is prima te doen met de benenwagen. Je moet wel een behoorlijke lange trap af/op.

De mensen zijn bijzonder vriendelijk. Ook de nieuwe man van het restaurant werkt keihard om het beste ervan te maken.

Inrichting is sobertjes. De bedden zijn oud, de keuken is netjes, maar simpel. Badkamer is netjes betegeld.

Wat ik begrijp wordt Roca Verde in april 2008 volledig gerenoveerd. De kamerprijs zal dan natuurlijk wel stijgen. Logisch.

Ik betaalde 560 euro voor één week. Stel dat de vliegticket zo 260 euro kost, en de transfer van/naar het vliegveld zo 50, dan blijft er 250 euro over voor de kamer. Dit betekent zo'n 35 euro per dag. Elke dag moet er worden schoongemaakt, moet er warm gedoucht worden, om de paar dagen schone handdoeken opgehangen worden, het zwembad gereinigd worden etcetera. Dan vind ik de prijs kwaliteit wel een 9 waard.

ben zeer tevreden alleen beetje oude inrichting maar wel

barny
17-11-2005

ben zeer tevreden alleen beetje oude inrichting maar wel te doen voor een vakantie

Gereisd Alleenreizend in november 2004