Zoover

2008

Zeer gunstige ligging

Margriet
31-3-2008

Zeer gunstige ligging. Kamers zijn ruim en balkon zeer ruim.

Erg vriendelijk personeel.

De laatste dag mochten we voor 10 euro blijven, zolang we wilden.

Ik zal er zo weer heen gaan.

Gereisd Anders in maart 2008
2007

Advies, Ga niet rond de vakantie's van de spanjolen

E.B
8-4-2007

Advies,

Ga niet rond de vakantie's van de spanjolen.Wij waren er dus met de pasen, één en al jongeren in het appartement met zeer veel lawaai.

Appartementen waren niet erg schoon en sterk verouderd en dat voor 500,00 euro pp.

Gereisd Anders in april 2007

In 2005 zijn we in appartement Roca Verde geweest, het is

Ilse
18-1-2007

In 2005 zijn we in appartement Roca Verde geweest, het is ons zo goed bevallen dat we over 7 weken..(Woensdag) 7 maart 2007, weer heen gaan...Dus het is ons zeker goed bevallen, een dikke aanrader voor mensen die er nog nooit zijn geweest.

Toppiej!!!

Gereisd Anders in januari 2007
2006

mijn dochter en ik hebben een fantastische vakantie gehad

loes en wilma
17-12-2006

mijn dochter en ik hebben een fantastische vakantie gehad.Het personeel is zeer vriendelijk.Lekker dicht bij het strand.grote kamer,alleen is het appartement wel verouderd.wij vonden dat niet erg.we hadden een balkon met zeezicht.als we weer gaan wordt het voor ons weer rocca verde !

Gereisd Anders in december 2006

Heerlijke vakantie gehad

Lennart en Annet
6-12-2006

Heerlijke vakantie gehad.

Prima appartement. Veel ruimte, leuke bar. Wel een beetje simpel, maar is ook niet duur.Centraal gelegen.

Vriendelijke mensen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zouden er zo weer heen gaan.

Gereisd Anders in december 2006

Super appartement, beetje oud maar wel schoon, en ja de

Moi
20-10-2006

Super appartement,

beetje oud maar wel schoon, en ja zelfs de afwas doen ze!!!

Gereisd Anders in oktober 2006

hallo ik ben 2 augustus in roca verde geweest het was er

rosita
5-9-2006

hallo ik ben 2 augustus in roca verde geweest het was er super gezellig..

aleen een paar kakkerlakke gezien..maar dat kwam omdat ons app onder een boom was en daar vallen ze uit..

Gereisd Anders in september 2006

prima app

D&S
28-8-2006

prima app. weinig op aan te merken alleen is ons bed in 2 weken tijd niet 1x verschoond, wel opgemaakt. en we hadden een 1 kamer app. met een gordijn ertussen, wat door moest gaan als 2 kamer app. daar moet je even op letten.

verder prima allemaal.

Gereisd Anders in augustus 2006

We hebben een hele fijne week gehad in Roca Verde

Eric & Feikje Hofstra
25-8-2006

We hebben een hele fijne week gehad in Roca Verde. Het was wel vervelend dat we een paar uren moesten wachten voordat we in ons appartement konden toen we aankwamen. Het moest nog schoongemaakt worden. Maar daarna hebben we alleen maar genoten! Het appartement was eenvoudig en vrij oud, maar wel schoon. Bijna iedere dag kwam er iemand langs die de vuilinisbak leegde en de nodige schoonmaakklusjes verrichtte. Bij de receptie werd je vlot en vriendelijk geholpen. Niets dan lof over Roca Verde!

Het appartementencomplex was enigszins verouders

Nina en Denys
14-8-2006

Het appartementencomplex was enigszins verouders. Maar dat mocht de pret niet drukken.

De service was uitstekend, het bed werd geregeld opgemaakt. En minimaal twee keer per week schoon beddengoed en schone handdoeken.

Zelfs de afwas werd gedaan, wanneer wij wat op het aanrecht lieten staan.

Geen kakkerlak te bespeuren!!

Niets dan goeds!!

Gereisd Anders in augustus 2006