Zoover

6,7

Geweldig

Eddy Dool
10-6-2019

Leuk appartement dicht bij zee,en bij eetgelegenheden

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Geen 2x, te vies voor woorden.

Mevr. B.
3-5-2019

Wij hadden een appartement op de (begane grond)bijna naast de receptie. We keken uit op het zwembad. Maar we vonden het qua grote mooi, maar was erg oud en vies. En in de badkamer was het eea kapot. En op de spiegel zat gewoon smeer van de vorige gasten. Er lagen overal haar. Wij gaan daar nooit meer heen. Het heeft onze vakantie wel beheerst.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Top!

Saskia
4-8-2018

Toen we binnen kwamen in ons appartement schrok ik eerst even omdat het wel wat oud er uit ziet. Maar toen we alles goed hadden bekeken was ik toch wel blij: het was ruim, schoon (!!!!) en ideaal voor 2 personen. Vorig jaar ben ik ook in Playa del Ingles geweest, super mooi en rerenoveerd appartement maar dit wilt niet alles zeggen, hier hebben we erg veel last gehad van kakkerlakken. In Roca Verde geen 1 gezien!!! Echt top. Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat het wat rumoerig is. Maar het was niet dat je niet kon slapen. Ligging was trouwens ook echt perfect!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Prima appartementencomplex

Suzanne
4-3-2014

Het is een prima appartementencomplex, maar wel simpel. Toen wij er waren in 2011 hingen er wel één a twee stopcontacten uit de muur, wij hadden daar persoonlijk geen last van. De receptie spreekt alleen spaans en duits, ze proberen je altijd te helpen. De ligging van dit appartementencomplex is prima! nog geen 200 meter van het strand en maar 500 meter van het uitgaansgebied! Wij hebben hier het prima naar ons zin gehad en hebben het er nog jaarlijks over dat we weer een keer terug willen naar Playa del Ingles!

Goede plek maar zeer matige accomodatie

Jan
19-9-2013

Bij aankomst werden we ontvangen door een figuur dat zich nauwelijks verstaanbaar kon maken. Vervolgens kregen we een kamer dat niet schoon was en slechts een bed was voorzien van beddengoed. Het personeel hebben we nauwelijks gezien. Er waren volgens ons maar 1 of 2 schoonmaaksters die het werk dus niet aankonden . Ons app. is slechts 2 x schoongemaakt. Schone handdoeken moesten we zelf maar halen bij de receptie .Deze accommodatie is volgens ons niet touroperator waardig . Erg jammer want de plek is wel goed. Maar ons een volgende keer niet meer gezien.

Jan en Nel

Leuk appartament, prima liggimg en goed vertoeven

Joop
3-9-2012

Het appartament ligt vlak bij het strand en uitgaansleven. Veel (erg goede) restaurants in de buurt. De accomodatie heeft 2 zwembaden en een apart kinderbad. Wat weinig bedden bij de zwembaden. De receptie en de housekeeping waren vriendelijk en behulpzaam, waarbij alleen maar Spaans (en een klein beetje duits) gesproken werd.

De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, voor weinig geld een goede keus.

Super appartement

Anoek
25-10-2011

Mooi schoon appartement.

Vlakbij het strand, alleen nog een trap naar beneden.

Supermarkt en pin automaat om de hoek.

Kamers worden in principe elke doordeweekse dag schoongemaakt.

Handdoeken worden om de dag vervangen.

Het heeft een restaurant, maar daar hebben we niet gegeten.

2 zwembaden die elke avond schoon gemaakt worden.

Gratis Wifi in de hal op de beneden verdieping. Helaas niet in de kamers.

goede locatie

Daniëlle
9-8-2011

Vorig jaar augustus verbleven wij 2 weken in Roca Verde. Prima locatie, dichtbij strand, om de hoek en supermarkt en het centrum ligt op loopafstand. Niet te dicht bij de drukte, maar wel goed te doen.

Het appartement zelf was bij ons heel schoon, helemaal geen last gehad van kakkerlakken o.i.d., werd vaak schoongemaakt. Zwembad werd ook elke ochtend schoongemaakt. Wij hebben helemaal niet in het hotel gegeten, omdat wij liever savonds uit eten gingen, ontbijt sochtends gewoon gehaald bij de supermarkt, dus we hebben geen ervaring met eten in het gebouw zelf.

Mensen waren op zich wel vriendelijk, alleen als je savonds op je balkon nog een spelletje aan het doen was werd dit niet zo gewaardeerd en moest het stil zijn.

Toen wij er zaten waren er vrij veel Nederlanders en Spanjaarden, maar wel gezellig.

Ik zou er zo nog een keer heen gaan, prima bevallen!

TOPPIE ELK JAAR WEER

YVONNE
15-6-2011

Ga nu voor de 3de keer ik heb het altijd naar mijn zin en mijn man ook, zeer vriendelijk personeel.er woord goed schoongemaakt 2 heerlijken zwembaden. als je oversteek heb je gelijk op de hoek een supermarkt alles is op loopafstand te doen.en ja de bedden zijn wat minder die mogen van mij vervangen worden.bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. kan niet wachten tot we er weer zijn heerlijk.

Prima!

H.S
18-4-2011

Afgelopen week heb ik met zeven personen een week in app. Roca Verde gelogeerd.

Wij hadden twee maal een twee kamer app en een maal een drie kamer app.

De appartementen zagen er netjes uit. De inrichting is gedateerd. Het is aan vervanging toe. Maar het was schoon. Het bed sliep wat mij betreft prima, maar hier waren onder ons de meningen wat over verdeeld. Dit is dus een persoonlijke mening. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en kom je met duits/engels/spaans en nederlands een heel eind.

De ligging is prima. Op loopafstand van het strand/boulevard en Kasbah of metro.

Roca Verde wordt in de zomermaanden gerenoveerd. Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar opgeknapt is.