Zoover
Appartement Roca Verde

Appartement Roca Verde

Appartement
6,9

verouderd,schoon, alles wat je nodig hebt is er

Verheezen
25-8-2018

schoon,goede ligging,wat verouderd.Er waren problemen met het personeel van de bar bij het zwembad.tijdens onze vakantie.Eerst was het goed,maar na enkele dagen werd er ander personeel ingezet,en kon geeneens cocktails maken of ijskoffie.Dat was jammer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Goed te doen

L de vries
21-1-2015

Zeer eenvoudig ingericht, maar als je alleen binnen bent om te douchen en te slapen, goed te doen.

Hadden dit jaar kleinere kamer en keuken (nr. 209) dan verleden jaar (116). Wel balkon op de middagzon.

Geen ongedierte gezien. Schoonmaak slechter dit jaar dan verleden jaar. Even bij de receptie melden en wordt geregeld. Ook schone handdoeken kun je daar halen.

Kussens bij zwembad vielen van ellende bijna uit elkaar.

Gewoon luchtbed meenemen of kopen.

Ligging van roca verder is perfect.

Prijs/kwaliteit goed!

Keijzers
23-2-2013

Ondanks renovatie wat verouderde accomodatie maar met een perfecte ligging!

Zeer vriendelijk personeel,leuk restaurant en zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Niet wat er van werd verwacht.

De Familie Overwijk
9-4-2012

Dat wat er in de beschrijving stond niet aan onze verwachting voldeed.

Men schreef dat de kamers waren vernieuwd, en gerenoveerd dat zijn dan andere kamers geweest dan die wij hadden.

Wij lagen op een hardboord plaat die op het bed was vast gemaakt.

En het zag er zeer sober uit.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2012

Veel kapot, slecht onderhouden, kakkerlakken

v.d. Werf
7-8-2011

Twee appartementen gehad 1e was veel aan kapot (gaten in deuren, spiegels kapot, stopcontacten niet goed bevestigd en lekkage. daarna 2e appartement en hierin beter onderhouden maar direct dezelfde dag nog kakkerlakken en keuken na behandeling (zelf doen) niet meer te gebruiken en houding personeel hierover erg onverschillig.

Verblijf was 10 nachten weinig slaap gehad door geluidsoverlast en erg gehorig, niet aan te raden voor gezinnen met kinderen. die van ons (10 en 12 jaar). omgeving en eiland erg mooi. ga zeker nog een keer terug maar niet in Roca Verde.

Goed genoeg

W. Posthumus
21-1-2010

Simpel appartement met weinig luxe. Het gebouw is erg verouderd en bij ons waren er een paar dingen die stuk waren. Gelukkig was de man achter de balie erg vriendelijk en wilde ons graag helpen.

De ligging is goed. Het ligt vlakbij het strand (hoewel je nog wel een grote trap afmoet), en het is dichtbij winkeltjes en restaurantjes.

Naast het appartementencomplex is wel een minigolf die in de avond behoorlijk wat herrie heeft. Gelukkig hield dit steeds voor middennacht op.

Als met al prima voor mensen die niet veel luxe nodig hebben!