Zoover

Appartement Roca Verde

Appartement
6,9

2008

goed en simpel alleen waren er niet veel kinderen dat was

alkema
31-3-2008

goed en simpel alleen waren er niet veel kinderen dat was voor onze wat minder maar verder prima en mooi centraal gelegen misschien na deze renovatie komen er wat meer gezinnen met kinderen 2x geweest mijn ouders 12x

Gereisd Familie in maart 2008

wij hebben een super vakantie gehad in Roca Verde

GenA
3-3-2008

wij hebben een super vakantie gehad in Roca Verde. Zeer schone kamer/badkamer. Elke dag schoonmaak, heel regelmatig schone handdoeken, goede bedden, vriendelijk personeel. En geen enkele kakkerlak gezien in Roca Verde! Super ligging, uitzicht over zee. kortom Roca Verde: prima appartement.

Gereisd Familie in februari 2008

met 4 pers

B. Hoekman
1-3-2008

met 4 pers. expres een 3 kamer apartement geboekt, jammer is het dan dat er toch 1 persoon in de kamer moest slapen, met 2 slaapkamers moet dit eingelijk niet nodig zijn, verder ondanks het verouderde complex prima vakantie gehad.

Gereisd Familie in februari 2008
2007

het zag er vreselijk uit erg vies ,de boel was kapot ,niet

W Oudshoorn
4-12-2007

het zag er vreselijk uit erg vies ,de boel was kapot ,niet te adviseren voor de mensen.de gangen zagen er vreselijk uit ,het leek wel oorlog te zijn geweest, allemaal gaten in muren en plafond .nee we zeiden direct ,hier willen we niet blijven,maar we zijn ontzettend goed geholpen ,en zijn naar een bungalow park gegaan ,dat was prima !!en waren er ontzettend blij mee .Verder alles erom heen zeer goede behandeling en echt aan te bevelen.....ja er kan altijd een foutje tussen sluipen ,en ik heb ook geen behoefte om met mensen daar over te praten.Want de rest was zo perfect !

Het was wat oud maar we hebben het er prima naar de zin je

H. van Oene
22-11-2007

Het was wat oud maar we hebben het er prima naar de zin gehad, alles wat je nodig hebt is aanwezig dus geen klachten, alleen was een koffiezetapparaat wel fijn geweest.

Gereisd Familie in november 2007

Roca Verde - augustus 2007 alles was ronduit smerig! We 4

Anoniem
12-11-2007

Roca Verde - augustus 2007

alles was ronduit smerig! We hebben zeker 4 kakkerlakken in ons appartement gehad, en wijzelf zijn toch zeer schoon

Er is in ons verblijf van 2 weken, slechts 2 keer geveegd, en 1x (dag van ons vertrek) de bedlinnen vervangen. De handdoeken slechts 2x, ookal legden we ze op de grond, wat toch een internationaal bekend teken voor de schoonmaak is

Naast dit hebben we ook nog door dit complex de zeer besmettelijke huidziekte Scabies (Schurft) opgelopen, wat zich pas na 6 weken openbaard & wat inmiddels is aangetoond door ons nederlands ziekenhuis! En als je dan terug komt in nederland en dient een klacht in, krijg je niks terug (waar het ons niet eens zo zeer om gaat)want je moet het binnen 2 weken melden!

zeer verouderd complex, losse kabels aan de plafonds, kapote kastjes, bedden, etc.

Ik raad dan ook stellig iedereen af die naar dit complex wil!

Roca Verde - augustus 2007 alles was ronduit smerig! We

Anoniem
12-11-2007

Roca Verde - augustus 2007

Ik raad dan ook stellig iedereen af die naar dit complex wil!

prima en zeer gastvrij

prima en zeer gastvrij

Gereisd Familie in november 2007

We hadden (voor ons en onze 2 kids) een 3- kamer app

K. Groeneveld
2-11-2007

We hadden (voor ons en onze 2 kids) een 3- kamer app., een kamer had 2 1-persoonsbedden, 1 kamer 1 1-persoonsbed en de bank in de woonkamer was opgemaakt (geen slaapbank hoor!) sliep niet lekker ook werden ze niet verschoond. Je kan je kind moeilijk in de woonkamer laten slapen, dus sliepen wij gescheiden, erg romantisch (ahum)!!! Handdoeken zijn 1 x verschoond! (in 1 week tijd). Er is 5 x schoongemaakt, de afwas werd ook gedaan. Kakkerlakken waren aanwezig, een stuk of 4. Met engels kon je jezelf niet altijd duidelijk maken bij de receptie, wel waren de mensen erg vriendelijk. De trapjes bij de zwembaden zaten los. In het kinderbad was niet eens een trapje terwijl het toch 80 cm diep is. Er waren veel oudere mensen die, erg kinderachtig, hun luchtbedden op de stoelen klaarlegde rond het kinderzwembadje zodat wanneer je met je kinderen wilde gaan zwemmen niet een aan de kant van het KINDERBAD kon gaan zitten omdat het overbevolkt is. Voor ruim €1900,- (o.b.v.lg)had ik beter verwacht!

Appartementencomplex kon een lichtelijke opknapbeurt zo er

E. Buit
18-8-2007

Appartementencomplex kon een lichtelijke opknapbeurt gebruiken, zo was het houtwerk aan vervanging toe, zaten er scheuren in de muren, en waren de kabels niet goed afgewerkt. Ook de keuken rook naar gas, inclusief waarschuwing voor verstikkingsgevaar, dat baarde ons zorgen. Voor de rest waren de zwembaden wel een groot pluspunt, en kon je makkelijk bij het strand komen. Ook de kamers waren lekker groot. Ik zou niet willen zeggen dat het een slechte accomodatie is, maar er is wel plaats voor verbetering.