Zoover

6,9

Echt fantastisch.

Christa Wolsink
30-8-2018

Geweldig appartement, fijn personeel.

Gereisd Met partner in december 2016

oud appartement maar schoon

Annet
14-8-2018

het was een oud appartement wat aan vervanging toe is! maar wij hebben een zeer fijne vakantie gehad. het appartement is wel wat gehorig dus als je half wakker ligt dan hoor je van alles. ‘s ochtends vroeg worden de goede ligbedjes al opgeëist, eigenlijk mag dit niet maar de badjuf doet er niks aan.

Playa del Inglés heeft een mooi strand en leuke tentjes waar je kan eten maar is wel echt aan vernieuwing toe. Dit zie je bij veel hotels en appartementen al gebeuren dus ik denk dat over een paar jaar het er al heel anders uitziet.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Goede accommodatie en een geweldige vakantie gehad

Jan en Elllen
18-6-2018

Geboekt via touroperator juni 2018. het was een geweldig appartementen complex. Zeer schoon, vriendelijk personeel, zeer ruime studio's. Goede kakkerlak bestrijding.

Mooi uitzicht op de zee, alles was aan onze wensen voldaan. Voor ons een dikke 8. We gaan zeer zeker nog een keer naar terug. Groetjes Jan en Ellen

Gereisd Met partner in juni 2018

Een mooi gelegen appartement

Gerrit en Dinie
3-2-2018

De ligging van het appartement .Het complex is aan een renovatie toe.

Gereisd Met partner in januari 2018

Ontzettende ouwe meuk.

Steve
6-12-2017

Dit doen we niet meer. Wat een ouwe meuk. Het complex is volkomen aan een update toe. Wij zaten in appartement 214. Gaten in de muren slecht aangesmeerd en niet geschilderd, gat in het aanrecht, de balkonrailing verrot, tafel met een paar enorme schroeven dwars door het tafelblad gerepareerd, zo kan ik wel even doorgaan. Kennelijk is er iemand volkomen los gegaan in het appartement. Dat kan natuurlijk gebeuren maar repareer dan eerst normaal voor je het weer verhuurt. Ander appartement niet beschikbaar. Manager is een eikel, de rest van het personeel is wel erg vriendelijk. 6 dagen per week schoonmaak en schone handdoeken. Veel overwinterende duitsers en nederlanders op leeftijd. Ik heb voor minder geld in veel betere accomodaties gezeten. De ligging is niet bijzonder want de hele straat bestaat uit appartementcomplexen.

Ben je blij met erg weinig, vooral doen.

Gereisd Met partner in november 2017

Wij zoeken voortaan een andere accommodatie

Esther
3-11-2017

Personeel vriendelijk , zwembad goed. Gebouw verouderd en slecht onderhouden. Weinig bruikbare ligbedden . Schoonmaak matig.

Gereisd Met partner in november 2016

prima in verhouding tot de prijs

Maud
3-10-2017

prima, net complex, appartement wordt 5 dgn per week (kleine/lichte) schoonmaak incl handdoeken, gastvrij en zeer vriendelijk personeel, gratis op dag van vertrek opslag bagage. zwembad wordt iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt. ligbedden in overvloed. Geen ongedierte gezien. voor 2 personen prima ruimte.

nadeel: gehorig complex, verouderd interieur en piepende bedden.

Gereisd Met partner in september 2017

Prima te doen

Pernille
14-8-2017

Samen met mijn vriend zonder enige verwachtingen dit appartement geboekt. Vorig jaar ook in Gran Canaria geweest en wilden nog een keer terug. Locatie is top, 5 min lopen en je staat op t strand met een leuke boulevard vol restaurants en winkels. Bus op 1 min lopen, net zoals de supermarkt. Helaas was het appartement erg oud en écht aan renovatie toe. We verwachtten al niet veel, dus het was niet erg storend. We waren immers toch vaak buiten. Koken was goed te doen, 2 keer gedaan. Genoeg benodigdheden. Personeel erg behulpzaam. Echter de schoonmaak was erg onder de maat.. 2 keer in de hele week schoongemaakt.. al met al een leuke vakantie gehad samen, verwacht alleen niet teveel van het complex.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima

Chantal
17-9-2016

Wij zaten hier 'noodgedwongen' door een overboeking op ons geboekte appartement. Misschien kwam het door de lange reis en het lange wachten maar de kamer voelde voor ons als een verademing. Erg ruim, wij hadden een balkon met uitzicht op zee en de drukke boulevard van Playa del ingles. Personeel is erg vriendelijk en denkt graag mee over uitstapjes in de buurt. 2 Minpunten: er is 1 keer helemaal schoongemaakt en 2 keer handdoeken vervangen, bij aankomst werd er gezegd dat er elke dag schoonmaak zou plaatsvinden. daarnaast zaten wij met onze kamer aan de wegkant waar de hele dag, ook 's avonds laat en 's ochtends vroeg ( lees 4 uur), lawaaierige tourbussen doorheen denderen. verder is de ligging prima.

Prima verblijf!

Joost
13-8-2016

Ben hier gisteren van teruggekomen! Ligt perfect t.o.v strand en winkels. Er is genoeg te doen in de omgeving, leuk uitgaan en lekker eten. Bushalte om de hoek en taxi bellen ze voor je en kosten niet veel. Het is eenvoudig ingericht maar goed genoeg om je te redden. Wordt bijna dagelijks schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Is goed zat om vanuit hier zelf dingen te ondernemen en erop uit gaat. Je bent er alleen om te slapen of soms te eten. Voor kinderen is bij het complex zelf vrij weinig te doen, maar zat in de omgeving. Enige minpunt is dat er geen airco is. Het is er 36/37 graden en koelt amper af. Luxe poesjes die alleen maar bediend willen worden en aan het zwembad willen hangen kunnen beter wegkwijnen in de all inclusive hotels waaraan je continu gebonden bent. Houd ik zelf totaal niet van.