Zoover

6,9

Appartementen complex Roca Verde Rustig en Schoon

Roland
16-10-2011

Appartementen complex Roca Verde is geheel gerenoveerd en ziet er keurig uit.

De inrichting is netjes en heel belangrijk schoon , er wordt dagelijks schoongemaakt zowel in je appartement alsmede de balkons.

Wat bijna nergens zichtbaar is is dat het op 50 meter van de zeee licht , je moet dan wel een trap naar beneden om op het strand te komen maar dat is dan ook alles.

super appartement voor een leuke prijs

janvdpol
10-9-2011

Wij zijn voor de vierde keer in dit complex geweest en het was er weer super.

Ze hebben het gerenoveerd; bijv. nieuwe kozijnen en schuifpuien, geverfd en nieuwe matrassen. Het personeel is vriendelijk en doen moeite voor je als je iets vraagt of wilt.

Het is er goed vertoeven bij het zwembad.

De kamers zijn lekker ruim. De ligging is perfect, dichtbij het strand en de winkelcentrums.

Volgend jaar gaan we zeker weer terug....voor de vijfde keer. Super!!!!!!!!!!!!!!!!

Prima Appartementencomplex voor weinig geld

Kim
4-9-2011

Roca Verde is een prima appartementencomplex. Het is allemaal eenvoudig maar daar is de prijs ook naar. Vriendelijk personeel aanwezig en 2 zwembaden en een goed restaurant bij het complex. Ligging tot het strand ongeveer 200m dus perfect. Wij waren in Augustus en hebben nauwelijks geluidsoverlast gehad. Supermarkt aan de overkant van de straat.

Enige minpuntje zijn de harde matrassen en het feit dat er geen oven of magnetron is, maar ondanks dat zal ik zo weer heen gaan!

mooi gelegen voor weinig geld

marieke
16-8-2011

mooi gelegen voor weinig geld appartement wel eenvoudig maar alles aanwezig en schoon

Het is net pas gerenoveerd

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

goede locatie

Daniëlle
9-8-2011

Vorig jaar augustus verbleven wij 2 weken in Roca Verde. Prima locatie, dichtbij strand, om de hoek en supermarkt en het centrum ligt op loopafstand. Niet te dicht bij de drukte, maar wel goed te doen.

Het appartement zelf was bij ons heel schoon, helemaal geen last gehad van kakkerlakken o.i.d., werd vaak schoongemaakt. Zwembad werd ook elke ochtend schoongemaakt. Wij hebben helemaal niet in het hotel gegeten, omdat wij liever savonds uit eten gingen, ontbijt sochtends gewoon gehaald bij de supermarkt, dus we hebben geen ervaring met eten in het gebouw zelf.

Mensen waren op zich wel vriendelijk, alleen als je savonds op je balkon nog een spelletje aan het doen was werd dit niet zo gewaardeerd en moest het stil zijn.

Toen wij er zaten waren er vrij veel Nederlanders en Spanjaarden, maar wel gezellig.

Ik zou er zo nog een keer heen gaan, prima bevallen!

Veel kapot, slecht onderhouden, kakkerlakken

v.d. Werf
7-8-2011

Twee appartementen gehad 1e was veel aan kapot (gaten in deuren, spiegels kapot, stopcontacten niet goed bevestigd en lekkage. daarna 2e appartement en hierin beter onderhouden maar direct dezelfde dag nog kakkerlakken en keuken na behandeling (zelf doen) niet meer te gebruiken en houding personeel hierover erg onverschillig.

Verblijf was 10 nachten weinig slaap gehad door geluidsoverlast en erg gehorig, niet aan te raden voor gezinnen met kinderen. die van ons (10 en 12 jaar). omgeving en eiland erg mooi. ga zeker nog een keer terug maar niet in Roca Verde.

Prima appartement

mijntje
31-7-2011

Prima appartement. Overal lekker dichtbij. Alles is op loopafstand te doen. Ik snap niet dat mensen negatief doen. Ze zijn nogsteeds aan het renoveren. We hadden een prima kamer. Zelfs een nieuwe tv, broodrooster en koffiezet apparaat. Wij zijn 15 dagen geweest. En het was prima! Totaal geen min punten. Je krijgt echt waar voor je geld.

Gereisd Met partner in juli 2011

TOPPIE ELK JAAR WEER

YVONNE
15-6-2011

Ga nu voor de 3de keer ik heb het altijd naar mijn zin en mijn man ook, zeer vriendelijk personeel.er woord goed schoongemaakt 2 heerlijken zwembaden. als je oversteek heb je gelijk op de hoek een supermarkt alles is op loopafstand te doen.en ja de bedden zijn wat minder die mogen van mij vervangen worden.bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. kan niet wachten tot we er weer zijn heerlijk.

Prima!

H.S
18-4-2011

Afgelopen week heb ik met zeven personen een week in app. Roca Verde gelogeerd.

Wij hadden twee maal een twee kamer app en een maal een drie kamer app.

De appartementen zagen er netjes uit. De inrichting is gedateerd. Het is aan vervanging toe. Maar het was schoon. Het bed sliep wat mij betreft prima, maar hier waren onder ons de meningen wat over verdeeld. Dit is dus een persoonlijke mening. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en kom je met duits/engels/spaans en nederlands een heel eind.

De ligging is prima. Op loopafstand van het strand/boulevard en Kasbah of metro.

Roca Verde wordt in de zomermaanden gerenoveerd. Ik ben benieuwd hoe het volgend jaar opgeknapt is.

Eenvoudig, Goedkoop, Verouderd

jerney05
7-3-2011

Eenvoudig maar goed appartement. Ik ben toen de tijd met 3 vriendinnen geweest, ruime kamers, enige min punt was toch wel het slechte bed en de kakkerlakken die onze kamer bezochten. Verder is het een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlakbij het strand en de (stapgoot). Zwembad bevatte teveel chloor, zoveel dat mijn bikini verkleurde en een vriendin van me aan het begin van het bezoek van het zwembad blond haar had, en na afloop oranje.