Zoover
Appartement Roca Verde

Appartement Roca Verde

Appartement
6,7

Goede ligging, maar erg sober en niet schoon

S & A
22-9-2013

Na een lange reis kwamen we 's avonds aan in Roca Verde, kamer 407. Bij binnenkomst hebben we meerdere dode en levende insecten (kakkerlakken / ander ongedierte) aangetroffen in de kamer. Voornamelijk in de keuken (en kastjes, bestekla, fornuis), maar ook in de badkamer en het slaapgedeelte. Behoorlijk teleurgesteld. Gelijk naar de receptie gegaan, maar zij konden de eerste twee dagen "niks voor ons betekenen". Sowieso was hun Engels nogal beroerd, alleen de manager kon een redelijk woordje Engels spreken.

Na twee dagen konden we eindelijk verhuizen naar een schoner appartement (301). Nog steeds vrij sober en gedateerd, maar wel vrij van ongedierte. Schoonmaak hield nog steeds te wensen over. In plaats van vijf dagen schoonmaak, is dit slechts eenmaal gebeurd tijdens onze achtdaagse vakantie.

Roca Verde is een eenvoudig appartement met een fijne ligging. Prima geschikt voor een slaapplek, maar als luxe en hygiëne belangrijk voor je zijn, boek dan deze accommodatie niet!

Goede plek maar zeer matige accomodatie

Jan
19-9-2013

Bij aankomst werden we ontvangen door een figuur dat zich nauwelijks verstaanbaar kon maken. Vervolgens kregen we een kamer dat niet schoon was en slechts een bed was voorzien van beddengoed. Het personeel hebben we nauwelijks gezien. Er waren volgens ons maar 1 of 2 schoonmaaksters die het werk dus niet aankonden . Ons app. is slechts 2 x schoongemaakt. Schone handdoeken moesten we zelf maar halen bij de receptie .Deze accommodatie is volgens ons niet touroperator waardig . Erg jammer want de plek is wel goed. Maar ons een volgende keer niet meer gezien.

Jan en Nel

Werkelijk een schande voor Spanje en Gran canaria

Pascal Mak
11-8-2013

Wij verbleven 11 dagen in Roca Verde met half pension. Wil je een hotel met onbeschoft&lui personeel wat nauwelijks Engels spreekt dan moet je zeker bij RV boeken. Sowieso kwamen foto's vande touroperator niet helemaal overeen met hoe de staat van RV nu is. Toen wij aankwamen zag alles er redelijk goed uit. Na een paar dagen werd echter duidelijk dat er vanalles mis was met het hotel&personeel. De kamer had een raam wat niet in z'n vergrendeling kon, ene bed was keihard andere bed was doorgezakt, een kookplaat zonder afzuiging, spiegel inde badkamer hing aan een touwtje, oude emmer als prullenbak, geen airco opde kamer en ons bed werd bijna elke dag opgeschud maar pas na 10 dagen verschoond met bloed van m'n eigen oor op me kussen! Bij het zwembad lagen zonbedden die doorgezakt en/of gescheurd waren, de receptie is na 23.00 uur gesloten, waardoor je een telefoonnummer moet bellen om je kamersleutel te krijgen. Complex ligt aan een drukke weg wat s'nachts wel een racecircuit lijkt.

Goede prijs/kwaliteit

Birgit Bos
26-2-2013

Lekker een weekje naar de zon, daarvoor is dit appartement prima.

We zaten op de vijfde etage, hetgeen met twee kinderen niet zo handig is. Een persoon moest in de woonkamer op de bedbank slapen, want er zijn maar drie normale bedden.

Interieur is verouderd maar wel netjes.

Veel overwinteraars die 's ochtends de bedjes voor hun zwembaddagje al reserveren. Geen last van gehad, er zijn bedjes genoeg.

Supermarktje op de hoek, elke ochtend lekker verse broodjes.

Prijs/kwaliteit goed!

Keijzers
23-2-2013

Ondanks renovatie wat verouderde accomodatie maar met een perfecte ligging!

Zeer vriendelijk personeel,leuk restaurant en zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

super appartement voor een super prijs

jan en heidi
10-9-2012

We zijn voor de vijfde keer naar dit appartement geweest en het blijft super om hier te verblijven. Het is er eenvoudig, maar de kamers zijn ruim en schoon. De ligging is perfect, het ligt dicht bij de boulevard en op loopafstand van de shopping centers.

Het personeel is er vriendelijk.

Het is fijn dat er 2 zwembaden zijn.

We gaan in januari weer terug!!!

Leuk appartament, prima liggimg en goed vertoeven

Joop
3-9-2012

Het appartament ligt vlak bij het strand en uitgaansleven. Veel (erg goede) restaurants in de buurt. De accomodatie heeft 2 zwembaden en een apart kinderbad. Wat weinig bedden bij de zwembaden. De receptie en de housekeeping waren vriendelijk en behulpzaam, waarbij alleen maar Spaans (en een klein beetje duits) gesproken werd.

De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, voor weinig geld een goede keus.

leuke vakantie

vinnie-l
12-6-2012

appartementen roca verde is een leuke plek om je vakantie door te brengen. De inrichting van de kamers is iets wat verouderd, maar alles word wel elke dag net je schoon gemaakt. je heb twee heerlijke zwembaden en een lekker balkonnentje. het jammer is wel dat het geen poolbar heeft maar dat dat wel wordt aangegeven. dit is namelijk alleen maar een restaurant in de avond uren. Verder heb ik een geweldige vakantie gehad.

Niet wat er van werd verwacht.

De Familie Overwijk
9-4-2012

Dat wat er in de beschrijving stond niet aan onze verwachting voldeed.

Men schreef dat de kamers waren vernieuwd, en gerenoveerd dat zijn dan andere kamers geweest dan die wij hadden.

Wij lagen op een hardboord plaat die op het bed was vast gemaakt.

En het zag er zeer sober uit.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2012

Pas op dat je niet belazerd wordt!

Jennie
26-11-2011

We hadden een twee kamerappartement geboekt omdat de studio's vol zaten. Toen we aankwamen bleken we echter in een studio te zitten! We zijn naar de reisleiding gegaan en hebben een klacht ingediend. Vanaf dat moment geen moment meer rust want bij de receptie probeerde ze ons continu een briefje te laten ondertekenen dat als klanten vrijwillig van een 2 kamer appartement naar een studio verhuizen ze geen geld terug kunnen vragen. Dat briefje hadden ze standaard in het Nederlands klaarliggen! We hebben dus niet ondertekend en later in Nederlerland geld terug gekregen! De appartementen zijn ruim, zelfs de studio's. De ligging is ideaal maar de weg kan wel een beetje druk zijn. Jammer is dat je geen enkele privacy hebt bij het zwembad.