Zoover
Appartement Roca Verde

Appartement Roca Verde

Appartement
6,6

Geen 2x, te vies voor woorden.

Mevr. B.
3-5-2019

Wij hadden een appartement op de (begane grond)bijna naast de receptie. We keken uit op het zwembad. Maar we vonden het qua grote mooi, maar was erg oud en vies. En in de badkamer was het eea kapot. En op de spiegel zat gewoon smeer van de vorige gasten. Er lagen overal haar. Wij gaan daar nooit meer heen. Het heeft onze vakantie wel beheerst.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Echt fantastisch.

Christa Wolsink
30-8-2018

Geweldig appartement, fijn personeel.

Gereisd Met partner in december 2016

verouderd,schoon, alles wat je nodig hebt is er

Verheezen
25-8-2018

schoon,goede ligging,wat verouderd.Er waren problemen met het personeel van de bar bij het zwembad.tijdens onze vakantie.Eerst was het goed,maar na enkele dagen werd er ander personeel ingezet,en kon geeneens cocktails maken of ijskoffie.Dat was jammer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

oud appartement maar schoon

Annet
14-8-2018

het was een oud appartement wat aan vervanging toe is! maar wij hebben een zeer fijne vakantie gehad. het appartement is wel wat gehorig dus als je half wakker ligt dan hoor je van alles. ‘s ochtends vroeg worden de goede ligbedjes al opgeëist, eigenlijk mag dit niet maar de badjuf doet er niks aan.

Playa del Inglés heeft een mooi strand en leuke tentjes waar je kan eten maar is wel echt aan vernieuwing toe. Dit zie je bij veel hotels en appartementen al gebeuren dus ik denk dat over een paar jaar het er al heel anders uitziet.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Top!

Saskia
4-8-2018

Toen we binnen kwamen in ons appartement schrok ik eerst even omdat het wel wat oud er uit ziet. Maar toen we alles goed hadden bekeken was ik toch wel blij: het was ruim, schoon (!!!!) en ideaal voor 2 personen. Vorig jaar ben ik ook in Playa del Ingles geweest, super mooi en rerenoveerd appartement maar dit wilt niet alles zeggen, hier hebben we erg veel last gehad van kakkerlakken. In Roca Verde geen 1 gezien!!! Echt top. Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat het wat rumoerig is. Maar het was niet dat je niet kon slapen. Ligging was trouwens ook echt perfect!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Goede accommodatie en een geweldige vakantie gehad

Jan en Elllen
18-6-2018

Geboekt via touroperator juni 2018. het was een geweldig appartementen complex. Zeer schoon, vriendelijk personeel, zeer ruime studio's. Goede kakkerlak bestrijding.

Mooi uitzicht op de zee, alles was aan onze wensen voldaan. Voor ons een dikke 8. We gaan zeer zeker nog een keer naar terug. Groetjes Jan en Ellen

Gereisd Met partner in juni 2018

Een mooi gelegen appartement

Gerrit en Dinie
3-2-2018

De ligging van het appartement .Het complex is aan een renovatie toe.

Gereisd Met partner in januari 2018

Ontzettende ouwe meuk.

Steve
6-12-2017

Dit doen we niet meer. Wat een ouwe meuk. Het complex is volkomen aan een update toe. Wij zaten in appartement 214. Gaten in de muren slecht aangesmeerd en niet geschilderd, gat in het aanrecht, de balkonrailing verrot, tafel met een paar enorme schroeven dwars door het tafelblad gerepareerd, zo kan ik wel even doorgaan. Kennelijk is er iemand volkomen los gegaan in het appartement. Dat kan natuurlijk gebeuren maar repareer dan eerst normaal voor je het weer verhuurt. Ander appartement niet beschikbaar. Manager is een eikel, de rest van het personeel is wel erg vriendelijk. 6 dagen per week schoonmaak en schone handdoeken. Veel overwinterende duitsers en nederlanders op leeftijd. Ik heb voor minder geld in veel betere accomodaties gezeten. De ligging is niet bijzonder want de hele straat bestaat uit appartementcomplexen.

Ben je blij met erg weinig, vooral doen.

Gereisd Met partner in november 2017

Wij zoeken voortaan een andere accommodatie

Esther
3-11-2017

Personeel vriendelijk , zwembad goed. Gebouw verouderd en slecht onderhouden. Weinig bruikbare ligbedden . Schoonmaak matig.

Gereisd Met partner in november 2016

prima in verhouding tot de prijs

Maud
3-10-2017

prima, net complex, appartement wordt 5 dgn per week (kleine/lichte) schoonmaak incl handdoeken, gastvrij en zeer vriendelijk personeel, gratis op dag van vertrek opslag bagage. zwembad wordt iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt. ligbedden in overvloed. Geen ongedierte gezien. voor 2 personen prima ruimte.

nadeel: gehorig complex, verouderd interieur en piepende bedden.

Gereisd Met partner in september 2017