Zoover

8,3

Goed hotel fijne ligging

Jessica
19-4-2017

Net hotelappartement. Fijn dat een aparte woonkamer hebt met een kleine keuken met koelkast en 1 pitje. Ook staat er een tafeltje met eetkamerstoelen. De slaapkamer heeft een mooi formaat met een ruime kast en kluisje (moet je huren). Badkamer is netjes. Genoeg handdoeken die iedere dag verschoont worden en de bedden worden elke dag opgemaakt. Mooi formaat balkon. Wij zaten aan de kant met zeezicht. Eten is goed en aardig personeel. Voor tussen de middag is er een poolbar binnen. Uitchecken hoeft pas om 12 uur.

Ligging uitstekend

Dissel
7-5-2012

Bedden erg hard, bank kun je niet in zitten. Eten prijs kwarteit goed.

Gereisd Met partner in april 2012

net hotel in rustige buurt vlakbij strand

mario schils
    6-7-2011

Dit hotel is wat ouder ,maar wel zeer schoon en goed (alles blitz und blank) onderhouden ,iedereen doet er zijn best om het naar de zin te maken,zeer vriendelijk personeel van kamer meisje tot eetzaal toe,

rustige ligging niet ver van strand.

Het ontbijt is uitgebreid en diner goed verzorgd en steeds warm aangevuld en alles wordt goed bijgehouden met bijvullen en schoonmaken van de buffetten,voor een 3 sterren zeer goed.

Kamer app, ruim en goede matrassen om de 2 dagen kregen we schoon beddegoed en elke dag nieuwe handdoeken.

Overwegend duitse gasten die er al jaren komen .

Alles bij elkaar een fijne week gehad ,jammer dat zo snel om was.

Goed gelegen aparthotel

CM Lelieveld
    17-3-2011

Het hotel ligt dichtbij zee en toch rustig. Diverse bekende winkelcentra op loopafstand (Yumbo, Cita), maar je hebt geen last van de drukte. Wij hadden half pension. Het avondeten was in buffetvorm, gevarieerd en voldoende aangevuld. Nadeel van buffetvorm is dat het eten vaak gedeeltelijk afgekoeld is of iets uitgedroogd. Bij het ontbijt miste ik ham en bv roerei (1x maar in een week). De woonkamer van het appartement is aan de kleine kant. Er is slechts één pitje om te koken, maar met half pension doe je dat toch niet. Het appartement werd dagelijks schoongemaakt en ook kregen we dagelijks schone handdoeken.

Al met al een goede keuze voor de gemiddelde vakantieganger. Wil je luxe, dan moet je wat anders zoeken.

Goed aparthotel

Janssen
    9-1-2009

De kamers zien verzorgd uit en worden goed schoongehouden. De keuken heeft maar een pitje om te koken. Eten is goed en de keuze is voldoende. Handig zijn de kussens voor de ligstoelen aan het zwembad.

Hotel via Duitsland geboekt. Dus veel duitser in het hotel en alleen duitse zenders op de tv.

Naar het strand moet je een flinke trap naar beneden,maar dat is bijna altijd het geval in Playa del Ingles.

2004

Tot onze grote spijt komt dit aparthotel niet meer in voor

J.A.van Vlijmen
    22-9-2004

Tot onze grote spijt komt dit aparthotel niet meer in voor in de Nederlandse reisgidsen.

Gereisd Anders in september 2004