Zoover

Voor herhaling vatbaar

Mevr. Bartels
3-9-2019
  • Onderkomen8

Appartement is voorzien met 1 pers. bedden Wij waren met 5 en er zijn 4 enkele bedden. Dan moet de 5 de persoon op de slaapbank Die mag niet te veel wegen. Anders slaapt dat niet dus geschikt voor een licht persoon

Parc is goed in orde en de accommodatie ook

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooii

Yorben
22-8-2019
  • Onderkomen8

Verblijf was top, heel schoon lekker eten en goede service, het reizen via touroperator was echter bagger.

Mijn vriendin en ik waren ziek geworden op vakantie, vriendin aan het infuus vervolgens touroperator gebeld voor hulp.

We werd heel kortaf geantwoord en werden heel slecht geholpen.

Het kwam er op neer dat we het maar zelf allemaal moesten regelen terwijl we strontziek waren.

Voor ons was dit de laatste keer reizen via touroperator!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer

Robin
18-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen1

Geen aanrader. Probeer iets anders te boeken. Zeer slecht onderhouden accomodaties. Huisje stond midden in de nacht letterlijk blank door lekkage, de airco maakte een vreselijke herrie en de stopcontacten vielen uit de muur. Melding gemaakt van lekkage (badkamer en slaapkamers stonden blank), maar geen enkele medewerking. Heel slecht en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig!

Eva
16-8-2019
  • Onderkomen10

Heerlijk mooi en schoon verblijf! Echt een aanrader om hierheen te gaan. Supermarkt en andere winkeltjes op 2 minuten loopafstand en de boulevard op 10/15 minuten lopen. Het is een rustig verblijf en daarom geschikt voor ouders met kleine kinderen. Mooi ruim ingericht huisje die elke dag wordt schoongemaakt, zelfs je afwas. Park kan je alleen maar opkomen met een pasje.

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor herhaling vatbaar!

Linda
26-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heel leuk rustig park, schoon huisje. Wij hadden een huisje heel dicht bij het zwembad, dit was echt top voor onze dochters. Oudste is 5 en heeft de hele week kunnen zwemmen en spelen in de 2 speeltuintjes met haar vriendinnen. Er waren veel kinderen en veel Nederlanders. Winkelcentrum Cita is nog geen 5 min lopen, hier vind je een spar en nog een kleine supermarkt voor broodjes s'ochtends. Winkel centrum Yumbo is iets verder ongeveer 15 a 20 minuten lopen (met de taxi € 2,40) Wij hebben bij restaurant El Poncho heerlijk gegeten, dit was ook nog geen 5 min lopen, en er zit een heerlijk ijssalonnetje bij waar wij bijna elke avond heen gingen.

De kans is groot dat wij nog een keer naar dit park gaan! Normaal gaan wij liever elk jaar ergens anders heen maar met kleine kinderen is dit echt top. Je komt zelf ook tot rust, park is afgesloten dus kunnen geen vreemde mensen komen en kinderen kunnen zonder pas zelf ook niet van het park af.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Aanrader!!

Ineke
7-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het is een klein knus park met onwijs vriendelijk personeel! En wat heel fijn is: de transfer van het vliegveld en vv was supergeregeld.

Gereisd Met partner in juli 2019

Rodo
13-6-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Geweldig park met mooi zwembad. Huisjes zijn leuk en ideaal dat er winkels heel dicht in de buurt zitten

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

voor herhaling vatbaar.

J.V. Maas
15-4-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

mooi complex met ruime en mooi ingerichte bungalows.

Gereisd Met partner in april 2019

Super accomodaties met vriendelijk personeel

Valkestijn jan
25-3-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Dagelijks lekker in de zon zitten en ook bij het zwembad.

Gereisd Met partner in maart 2019