Zoover

Hotel Neptuno

Hotelsterstersterster
7,6

2019

Heerlijk hotel met dito personeel!

Jos
27-9-2019

Het hotel is relatief klein met veel vaste klanten doe meerdere keren per jaar terugkomen.

Super gezellig met personeel dat "gemeend" aardig is.

Aan het zwembad lekker rustig met geen geschreeuw of luide muziek. Een hotel om effe bij te komen.

Top kwaliteit eten, drinken en aandacht.

Gereisd Met partner in september 2019

Nooit meer i.v.m. katten van het hotel bij het zwe

Leida
13-9-2019

We hadden halfpension geboekt. Het eten was prima maar we vonden het wel apart dat je bij het avondeten voor gewone frisdrank of water moest betalen.

Als je bang bent voor katten of een allergie hebt dan is dit hotel niet aan te raden want er lopen bij het zwembad 4 katten van het hotel rond. Daarom zullen we de keuze voor dit hotel niet mee maken .

Het personeel is er erg vriendelijk en het winkelcentrum Yumbo ligt vlak achter het hotel dus dat is wel een pluspunt.

Er rijdt een bus vanuit het hotel gratis naar het strand. Deze zet je af bij een gedeelte waar je met veel trappen helemaal naar beneden moet lopen. Later kwamen we er pas achter dat er een ander stuk strand veel

dichterbij het hotel lag en waar je maar 1 klein trapje af hoefde om op het strand te komen. Dit was vanuit het hotel rechtsaf en de weg helemaal naar beneden lopen. Terug kun je met de taxi voor 3 euro als je geen zin hebt om te lopen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed 4*-hotel met prima locatie.

R & S
8-10-2018

Zeer goede ligging naast Jumbo Center: groot shoppingcomplex met winkels, bars, supermarkten, night clubs, en bushalte (voor rechtstreekse bus naar Las Palmas, luchthaven, Puorto Mogan). Zeer vriendelijke ontvangst van personeel aan receptie, iets minder enthousiast personeel in het restaurant. Buffetten voor ontbijt en diner zijn zeker gevarieerd en voldoende keuze, met redelijke prijzen voor de drankjes. Wel 's avonds opgeven of je vroeg (18u30) of laat (20u30) wil eten. De meeste kamers hebben mooi zwembadzicht vanuit een leuk balkon. De badkamer met grote inloopdouche is ruim, maar wel aan vernieuwing toe. Voldoende beschikbaarheid van stoelen rond het zwembad, maar om 18u al afgesloten. Ook gebruik gemaakt van de gratis shuttlebus van het hotel naar het strand van Playa del Ingles (of 15 minuten wandelafstand) of naar Faro de Maspalomas. Geboekt bij touroperator en we keren zeker nog eens terug in dit adults only-hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Topper.. En voor herhaling vatbaar

Henk jonker
6-9-2018

Een mooi en goed hotel om de vakantie door te brengen.. Goede service en kwaliteit op eten drinken entertainment.. Mooie kamers... Echt een aanrader om nog een keer terug te gaan

Gereisd Met partner in augustus 2018

Lekker plekkie

Theo
22-2-2018

Schoon en ruim hotel, gelegen op zeer korte afstand van het Yumbo center, Vriendelijk personeel, lekker zwembad, met daar omheen genoeg ligbedden voor zien van parrasols, die ondanks de gebruikelijke handdoek reserveringen toch voor alle gasten die van de zon/schaduw willen genieten ruimte bied. Goed eten in bufet vorm bij zowel ontbijt als de overige maaltijden, enig min puntje van mij kant zou zijn de opstelling van het bufet zodat er minder kriskras door elkaar gelopen zou kunnen worden.

Gereisd Met partner in april 2017

Super, geweldig, voortreffelijk

Manon
13-2-2018

Een hotel alleen voor volwassenen.

Alles was goed. Niets was minder

Gereisd Met partner in januari 2018

Zoals altijd het echte gastgevoel.

Jos
28-1-2018

Niet te groot hotel midden in Playa en toch het gevoel rustig bij het strand te zijn.

Perfect "gemeende" aandacht van het personeel.

Net publiek om je heen.

Gereisd Met partner in januari 2018

Teleurstellend

Theo
23-1-2018

Bij de boeking was het niet mogelijk een voorkeur voor de kamerlocatie aan te geven (bijv. Zwembadzijde). Onze eerste kamer keek uit over afvalcontainters (met bijbehorend lawaai) en een drukke straat, en er was geen zon op het balkon. Na aandringen kregen wij later een andere kamer. Daar was wel zon, maar keken we tegen de achterkant van een supermarkt met bijbehorend lawaai. We hoorden van meerdere vaste gasten dat men altijd de slechtste kamers geeft aan mensen die voor het eerst komen. Het eten was geweldig, maar we waren onaangenaam verrast dat we de hele vakantie verplicht twee tafelgenoten hadden tijdens het diner.

Lineke mones
12-1-2018

Een heerlijk hotel uitstekend personeel prima eten schone kamers

Gereisd Met partner in oktober 2017

Redelijk

Weiss
31-8-2017

Eten is niet erg geweldig, service daarintegen is top.

Vloeren van de hotelkamers zijn erg vuil.

Gereisd Met partner in augustus 2017