Zoover

7,6

prima vakantie

meneer van Kouwen
28-1-2015

kinderen niet toegestaan, voor onze rust prima! personeel erg aardig, receptie goed, sportruimte aan vervanging toe

Gereisd Met partner in januari 2014

Heerlijk hotel

meneer van de Liefvoort
20-1-2015

Goede kamers, goed eten en vriendelijk service gericht personeel. Een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2015

Geweldig hotel!

Fam. de Leeuw
22-12-2014

Wat hebben we genoten in dit zeer klantvriendelijk hotel,komen zeker terug.Eten en drinken (ALL- INN) was voortreffelijk zo ook de bediening,( Speciale dank aan onze tafel heer Rafael! ) Ook de kamers (met uitzicht op het zwembad) waren goed en schoon,personeel zeer vriendelijk! Ondanks dat het hotel achter het grote Jumbo centrum ligt,is er geen overlast van muziek enz.

Goed hotel

Leo Uittenbosch
10-11-2014

Dit hotel geeft waar voor het geld . Natuurlijk is er wel iets op te merken maar niet zodanig om daar over te reclameren. Kamers zeer schoon en personeel zeer vriendelijk. Het rest. is fantastisch iedere avond keuze uit 3 soorten vlees of vis en nog andere warme gerechten. Saladebar zeer uitgebreid, üal met al een fantastisch hotel .o ja ik weet waar ik het over heb 31 jaar door Europa gereisd en geslapen in 1 ster tot Amstel . Dit hotel is zondermeer goed

Geen 4 sterren waard!

pietbesseling06
25-9-2014

Na vele positieve reacties toch een flink tegenvallend hotel voor ons. Drankjes die bij de all inclusive inbegrepen zijn zoals bacardi cola of pina colada soms wel goed en soms tweederangsdrankjes. Een keer was het zelfs gewoon ananassap en bovendien bij het bestellen werd er ronduit moeilijk over gedaan met vaak onvriendelijk personeel. Avondeten was een paar keer echt heel goed gevolgd door avonden dat het ronduit zeer matig was. Meestal te weinig variatie bij het buffet en vaak werd het ook niet bijgevuld. Bij het ontbijt werden vaak de sappen niet aangevuld. Te kleine ontbijt/diner ruimte met vooral in de ochtend hinderlijk luide muziek. Tevens werden in de avond bij het zwembad de glazen niet opgeruimd. Ook de binnen bar was gesloten en het ontbreken van een manager die zichzelf tijdens het ontbijt en avondeten moet laten zien. Kortom ondanks toch een heerlijke en gezellige vakantie voor ons een hotel om niet terug te keren. Schoonmaak kamers wel prima in orde!

wat een rust en respect

richard Den uijl
24-8-2014

Op het laatste moment nog kunnen boeken. Geen kinderen sprak ons aan een wat een heerlijke week! Alles klopt. Kamers zijn inderdaad niet modern maar alles is er. Schoon, bedden bijna aan vervanging toe (je voelt de veren en beetje maar is geen slecht matras). Airco goed en zeer rustig dus kan je gerust aan laten staan. Personeel beleeft en dit zorgt er mede voor dat wij ipv riu hotel voortaan deze zullen boeken. Wij hebben zelf ook (klein) kinderen maar een weekje zonder geren, gejank, en gezeur (ook van anderen).... wat een heerlijkheid :-)

Heerlijke vakantie in een geweldig hotel

Henk van Laarhoven
1-7-2014

Geweldig Hotel. Gemoedelijke sfeer. Zeer klantvriendelijk personeel. Niets was te veel. Eten geweldig. Gezellige bar. Uitstekende bedden. Kamer wat verouderd maar netjes en goed schoon. Voor ons een gunstige ligging. Diverse winkelcentra op loopafstand. We hebben in dit hotel een geweldige vakantie gehad en komen zeker terug.

Gereisd Met partner in juni 2014

goed hotel, mooie plek

André Spin
5-6-2014

Plaats en hotel super, ontbijt top, avond eten is gevarieerd en uitstekend. Snap niet dat men last van de jumbo kan hebben, viel allemaal wel mee, van dat lawaai.Jumbo is juist gezellig dat tot tegen stelling van de kasbah, waar men veel agressieve proppers tegen komt.

Gereisd Met partner in mei 2014

Uitstekend Hotel, goed vers eten, lekker centraal

meneer Kruijt
3-6-2014

Neptuno ligt direct aan het Yumbo-CC, dat blijkt wel HET Gay-centrum van gran canaria zijn. Neptuno is dan ook 85% Gay. Wisten we niet, geeft ook niet. Heerlijk vers ontbijt, verse croissants, vers! gebakken eieren naar jouw voorkeur, alleen de koffie mag beter. Prima kamers, elke dag schoon, netjes. Geen kinderen, daardoor dus ook lekker rustig. Geen ervaring met All-Inclusieve, wij hebben zeer rfegelmatig gegeten bij Bei Leo, werkelijk Uitstekend en zeer betaalbaar. met z'n 2'en voor 50,- incl. drank. TOP

Super !

sylvie
23-4-2014

Heel mooi hotel, zeer lekker eten. De service was van zeer goede kwaliiteit. Goede taal van engels en duitshet personeel, er waren zelfs personeelsleden die een beetje nederlands konden. Klein zwembad maar groot genoeg voor enkel volwassenen. Mooie kamers, wel een beetje lawaai van het nachtleven van Het Yumbo shoppingcenter. Zeker een aanrader en ooit gaan we terug !