Zoover

7,6

Heerlijke warme winterbestemming

Jpm
12-2-2017

Het begon al goed met een glas Cava bij de ontvangst! Medewerkers zijn allemaal zeer behulpzaam. Er zijn twee type kamers. Die met het tweepersoonsbed hebben een bad. Het andere heeft twee losse bedden (die constant schuiven) en een inloopdouche in de badkamer.

Dichtstbijzijnde strand is een klein kwartier lopen maar er is ook een shuttlebus naar dit en een ander strand. Huur zeker een auto (piepklein kantoortje 75 meter rechts van de ingang) voor een rit de bergen in en naar het windstille witte strand van Amadores te gaan. Veel plezier!

geweldig

lien
31-1-2017

alles was prima

ik kan me voorstellen dat het in de zomer iets minder gezellig is in de eetruimte

er zijn geen ramen ,

voor de lunch is er dan weer het heerlijke terras

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Mooi en net Hotel

Bjorn Weiss
19-11-2016

Dichtbij de Jumbo, vriendelijk personeel.

Goede sfeer

Gereisd Met partner in november 2016

Heerlijk verblijf.

Stephan Dijkhuis
5-9-2016

Vooral de a la carte lunch is geweldig. Ook is de bar tot 02.00 uur open, drankje in plastic en straat over naar de yumbo.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Viel tegen

Roy
21-6-2016

Na veel goede recensies gelezen te hebben viel het ons tegen.

We hadden al inclusief, het ontbijt was goed. Het. Eten smiddags smaakte meestal niet. Het buffet savonds was wisselend, vaak het zelfde, vaak lauw soms wel warm. Een paar keer was redelijk tot goed maar ook een paar keer erg slecht eten. Het is heel krap en ongezellig in het restaurant je zit erg op elkaar weinig ruimte.

Weinig plaatsen om aan het zwembad te liggen. Bedden aan het zwembad werden gereserveerd door de handdoek er op te leggen hier werd niets aan gedaan. Mensen moesten op de grond gaan liggen aan het zwembad.hier een klacht over in gediend maar ze konden hier niets aan doen werd verteld.

Personeel was verder vriendelijk, de ligging van het hotel is goed.

Ik persoonlijk vond het matras niet goed ik heb er niet lekker geslapen.

Al met al is het geen slecht hotel maar persoonlijk vind ik het geen 4 sterren waad. Ben regelmatig naar 3 sterren hotel geweest op gran canaria, die ik beter vond dan neptuno en dan vooral het eten.

Prima hotel

aart.versteeg
8-6-2016

Heerlijke vakantie gehad. Het eten was heerlijk, voldoende keuze, het avondeten is om 18.30 uur of 20.00 uur je krijgt een vaste tafel toegewezen voor de rest van je vakantie. De kamer was schoon en fris, de bedden prima, onze badkamer had geen bad maar een stort- en handdouche.

Dit hotel is niet erg geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. bij binnenkomst 3 trappen af (met je koffers) voordat je bij de receptie bent. Na inchecken weer trap op (met koffers) naar de lift. Helaas niemand die je opvangt of je koffers draagt.

Het entertainment is geen 4 sterren waard, 2 x in de week karaoke, maar het uitgaanscentrum Jumbo zit in de buurt.

Wij hadden All inclusief, het nadeel is dat je bij elke consumptie die je gebruikt moet je je pasje tonen. Op dag van vertrek is na 12.00 uur is All inclusief afgelopen.

Goed Hotel

Nico Kunz
31-5-2016

Goed hotel voor adult only en all inclusief. Goede en schone kamer met iedere dag schone handdoeken. Matrasjes voor het ligbed bij het zwembad en ook aparte handdoeken voor bij het zwembad. Uitgebreid eten voor het diner en ruime keuze voor de lunch bij het zwembad. Drinken naar keuze genoeg en niet beperkt. Geen bandje om je pols bij all inclusief. Mooi zwembad. Hotel ligt direct aan Yumbo shopping en uitgaanscentrum met achteringang direct aan het centrum. Hiervan geen overlast in de nacht. Hotel is homo vriendelijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zij maken je verblijf er zeer aangenaam. Bij boeking direct bij het hotel gratis haal en brengservice vanaf en naar de luchthaven (gratis bij 10 dagen of meer).

Prima hotel voor een prima prijs.

Goed hotel

Peter en Ans
12-3-2016

Zijn hier 10 dagen geweest, zeer goed hotel, alles werdt elke dag grondig gepoetst,eten was ruim

Voldoende, lekker een verwarmd zwembad geen overlast gehad in de avond en nacht van het uitgaancentrum Ymbo. Gaan hier zeker nog eens naar toe.

Gereisd Met partner in maart 2016

heerlijk en lekker vrij!

Bert
7-2-2016

Je kon je gewoon vrij gedragen op het balkon, het zwembad was heerlijk, eigenlijk niets negatiefs gevonden...

Gereisd Met partner in september 2015

Mooi hotel maar veel te duur

Bjorn Weiss
1-2-2015

Prima hotel maar veel te duur voor hetgeen wat je krijgt

Gereisd Met vrienden in september 2013