Zoover
Hotel Neptuno

Hotel Neptuno

Hotelsterstersterster
7,6

aardig hotel voor een redelijke prijs (prijspakker

Ron van Pelt
2-10-2019

aardig hotel, beetje gedateerd qua kleuren, muren en vooral de buitenkant. buffet diner was aan de magere kant, weinig keuze dus.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Heerlijk hotel met dito personeel!

Jos
27-9-2019

Het hotel is relatief klein met veel vaste klanten doe meerdere keren per jaar terugkomen.

Super gezellig met personeel dat "gemeend" aardig is.

Aan het zwembad lekker rustig met geen geschreeuw of luide muziek. Een hotel om effe bij te komen.

Top kwaliteit eten, drinken en aandacht.

Gereisd Met partner in september 2019

Uitstekend, goed verzorgd hotel

Janet
20-9-2019

Uitstekend 18+ hotel met vriendelijk en adequaat personeel. Gezellig en niet al te groot. Erg goed eten en drinken. In dit hotel ben je geen "nummer" maar een echte gast. Niet voor niets al 14x geweest.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Nooit meer i.v.m. katten van het hotel bij het zwe

Leida
13-9-2019

We hadden halfpension geboekt. Het eten was prima maar we vonden het wel apart dat je bij het avondeten voor gewone frisdrank of water moest betalen.

Als je bang bent voor katten of een allergie hebt dan is dit hotel niet aan te raden want er lopen bij het zwembad 4 katten van het hotel rond. Daarom zullen we de keuze voor dit hotel niet mee maken .

Het personeel is er erg vriendelijk en het winkelcentrum Yumbo ligt vlak achter het hotel dus dat is wel een pluspunt.

Er rijdt een bus vanuit het hotel gratis naar het strand. Deze zet je af bij een gedeelte waar je met veel trappen helemaal naar beneden moet lopen. Later kwamen we er pas achter dat er een ander stuk strand veel

dichterbij het hotel lag en waar je maar 1 klein trapje af hoefde om op het strand te komen. Dit was vanuit het hotel rechtsaf en de weg helemaal naar beneden lopen. Terug kun je met de taxi voor 3 euro als je geen zin hebt om te lopen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer!!

Ludy Geurtsen
26-8-2019

Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch is. Het eten is niet bijzonder, de bediening in de bar helemaal niet. Sommigen zijn erg met en voor de Duitse toerist in de weer, voor ons Nederlanders kan er amper een lachje af, geldt niet voor allemaal. Men komt binnen om schoon te maken terwijl het bordje niet storen ophangt. Geen all inclusive bandjes, je moet steeds je kamernr. noemen terwijl alles betaald is. Ook zitten wij aan een hele drukke straatkant met een regenerator beneden, waardoor we van ons balkon af trillen. Al met al....voor ons nooit meer Mur Neptuno!! 😏

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Goed 4*-hotel met prima locatie.

R & S
8-10-2018

Zeer goede ligging naast Jumbo Center: groot shoppingcomplex met winkels, bars, supermarkten, night clubs, en bushalte (voor rechtstreekse bus naar Las Palmas, luchthaven, Puorto Mogan). Zeer vriendelijke ontvangst van personeel aan receptie, iets minder enthousiast personeel in het restaurant. Buffetten voor ontbijt en diner zijn zeker gevarieerd en voldoende keuze, met redelijke prijzen voor de drankjes. Wel 's avonds opgeven of je vroeg (18u30) of laat (20u30) wil eten. De meeste kamers hebben mooi zwembadzicht vanuit een leuk balkon. De badkamer met grote inloopdouche is ruim, maar wel aan vernieuwing toe. Voldoende beschikbaarheid van stoelen rond het zwembad, maar om 18u al afgesloten. Ook gebruik gemaakt van de gratis shuttlebus van het hotel naar het strand van Playa del Ingles (of 15 minuten wandelafstand) of naar Faro de Maspalomas. Geboekt bij touroperator en we keren zeker nog eens terug in dit adults only-hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Fijn hotel

Dhr. van den Elzen
29-9-2018

Goed hotel, ook qua prijs/kwaliteit. Alleen voor volwassenen. Dit was de 3e keer in dit hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Topper.. En voor herhaling vatbaar

Henk jonker
6-9-2018

Een mooi en goed hotel om de vakantie door te brengen.. Goede service en kwaliteit op eten drinken entertainment.. Mooie kamers... Echt een aanrader om nog een keer terug te gaan

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad. Lekker rustig

Wilma Janssen
5-7-2018

In mijn eentje een week geweest. Mooi hotel. Kamer met uitzicht op zwembad. Yumbo er precies achter. Was een achterdeur die je kon gebruiken. Aardig personeel. Goede service. Badkamer iets verouderd maar werd elke dag goed schoon gemaakt. Eetruimte te klein ten opzichte van het aantal mensen. Je moest kiezen welke zitting je wou zodat je een vaste tafel kreeg. Kwam je later dan moest je soms een tafel delen. Zwembad heerlijk hotel was nog niet vol dus genoeg bedjes als je wat later kwam. Ze werden wel gereserveerd door veel mensen door handdoekje erop leggen. Veel Duitse en Engelse. Eten vond ik de 1e 2 dagen niks maar werd beter in loop van de week. Ontbijt elke dag hetzelfde. Elke dag werd er rond 12 een sangria uit gedeeld bij het zwembad. Restaurant buiten bij het zwembad zag er goed uit. Naar het strand was het 15 minuten lopen berg afwaarts. Taxi is goedkoop dus omhoog koste het maar €3

Only adults Hotel. Lekker rustig.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Lekker plekkie

Theo
22-2-2018

Schoon en ruim hotel, gelegen op zeer korte afstand van het Yumbo center, Vriendelijk personeel, lekker zwembad, met daar omheen genoeg ligbedden voor zien van parrasols, die ondanks de gebruikelijke handdoek reserveringen toch voor alle gasten die van de zon/schaduw willen genieten ruimte bied. Goed eten in bufet vorm bij zowel ontbijt als de overige maaltijden, enig min puntje van mij kant zou zijn de opstelling van het bufet zodat er minder kriskras door elkaar gelopen zou kunnen worden.

Gereisd Met partner in april 2017