Zoover

2019

Basic hotel

Elke
4-8-2019

Wij zijn in juli voor 1 week gegaan.

Kamers zijn ok, er was maar 1 dag dat ze niet zijn komen poetsen.

Het animatieteam is erg enthousiast en doet hun best om de mensen zoveel mogelijk te bezig te houden.

De mensen van de receptie zijn ook vriendelijk.

Het buffet is beperkt iedere middag en avond. Het eten is lauw of koud. Er staan lange wachtrijen voor wat het buffet voorstelt en de koks laten soms hun klanten wachten op dingen die ze heel snel kunnen geven... hier is zeker nog wel werk aan de winkel!

Het ontbijt is de beste maaltijd van de drie.

De accomodatie op zich is wel oke maar was overbevolkt voor de mogelijkheden dat het hotel biedt.. zoals handdoeken op tijd leggen want anders heb je geen plek. Bij de avondshow moet je op tijd gaan anders heb je geen plek om te zitten..enz... dat is zeker ook een aandachtspunt.

Toen we naar huis vlogen hadden we wel een optie om ons nog ergens te kunnen douchen want we hadden een nachtvlucht.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fantastisch verblijf

De Vuyst
25-7-2018

Dit hotel is een aanrader voor jong en oud, alles bevindt zich op wandelafstand.

Animatie is heel uitgebreid, alsook hun talenkennis. Ontbijt/lunch/diner top, en als er echt niets is dat je lust is er nog de overheerlijke pizza :-)

De kamers waren heel ruim en werden dagelijks schoongemaakt.

Voor wie graag gaat lopen/wandelen, is er een mooie dijk in de directe omgeving.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Viel tegen

Anoniem
16-8-2017

Het hotel heeft een goede ligging, alles wat je nodig hebt is dichtbij. Als het niet dichtbij is pak je de taxi (€ 2,40 starttarief). Het hotel heeft mooie kamers, precies zoals op de foto. Wij hadden in eerste instantie een kamer op de begane grond, aan het zwembad. Er liepen veel kakkerlakken in de kamer en er zaten meerdere vlekken op de 'schone' lakens. Na klagen hadden we binnen een paar uur een nieuwe kamer. Qua eten is er niet erg veel keus (ik ben tenminste meer gewend). Elke middag en avond wel patat en pizza voor kinderen/moeilijke eters. Erg lekker is het echter niet. Vaak een rij bij de bar. In het hotel wordt aangegeven dat 'handdoekje leggen' niet nodig is omdat er genoeg bedjes zijn, als je dit wel doet kan je handdoek na 30 minuten weggehaald worden. Er zijn echter niet genoeg bedjes en er wordt maar 2 dagen per week opgelet hoelang de handdoeken er al liggen. Laatste dag 12 uur uitchecken = geen eten of drinken meer.. terwijl je wel voor je laatste dag hebt betaald.

Rustig, net en schoon hotel

Daphne
16-9-2016

Kamers zijn ruim en netjes. Incheck ging redelijk snel en vriendelijk personeel. Eten was erg lekker en voldoende keus. Elke dag lag er vis en vlees. Daarin werd voldoende afgewisseld. Verder was het rustig. Elke avond was er wel wat te doen. Vanuit het hotel was je lopend vrij snel bij div. shoppingcenters. Al met al een erg goed hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Super gelegen, gefaciliteerd, geregeld, voor elkaa

Matthew
25-7-2016

De prijs kwaliteit verhouding is enorm goed. De kamers zijn ruim en netjes, mede doordat er elke dag schoongemaakt wordt. Er is een lekker zwembad, centraal gelegen met een poolbar en voldoende ligbedjes. Weliswaar niet allemaal rond het zwembad maar over de gehele accommodatie gezien is er altijd plek.

Het eten beviel ook zeer goed, elke dag een ander thema met bijbehorende gerechten, zoals sushi en loempia's bij aziatisch, taco's en wraps bij mexicaans etc.

De soort gasten is erg divers. Toen ik er was, waren er enkele gezinnen, wat oudere stellen maar voornamelijk jonge stellen van verschillende nationaliteiten. Hierop is de animatie ook ingedeeld, elke avond was er wel wat te beleven maar ook overdag werden er activiteiten georganiseerd

De ligging is ook ideaal. Na de bustransfer vanaf de luchthaven was ons hotel al de eerste stop. Je bent na 5 minuten lopen bij het strand of bij de uitgaansgelegenheden en binnen 2 minuten kom je de eerste restaurantjes al tegen. 100 meter richting het centrum de eerste pinautomaat en op ongeveer 150 meter zit een supermarktje.

Ik en mijn maat waren erg tevreden en zouden volgend jaar gerust terug gaan!