Zoover

Hotelsterstersterster
8,2

Familie
21-7-2018

Super hotel!! Zeer vriendelijk, schoon en proper en heerlijke bedden. Eten is gevarieerd en life cooking. Het strand is 10 min lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Mooi en schoon hotel

Jennifer
22-7-2016

Hotelkamer best groot elke dag schoonmaak.

Veel keuze kwa eten en ook variatie all inclusive was goed. Spiraal bed daardoor niet echt fijn. 23.00 was het ook echt stil maar wij zaten aan de buitenrand dus misschien aan de zwembad kant anders. Strand dichtbij wel 128 treden, de plus supermarkt dichtbij, je kan 2 kanten op naar de boulevard. Wel 1 kakkerlak in de kamer maar hebben spray gekregen dus geen probleem

Gewoon goed

a
28-1-2014

Wij zijn in januari in dit hotel geweest. Wij hadden een 1x tweekamer appartement geboekt omdat we met 2 volwassenen en 1 kind waren. Bij aankomst bleek dat we 2 bedden hadden en de bank diende als derde bed. Maar bij de receptie hebben ze dit netjes opgelost door ons een campingbedje te brengen. De fout lag tenslotte bij het reisbureau. Het personeel is heel vriendelijk, ook kindvriendelijk. Het buffet en ontbijtbuffet is uitgebreid maar niet erg lekker. Het appartement is erg klein maar prima voor als je overdag dingen gaat doen. s'Avonds kun je er goed buiten zitten. Het terras bij het zwembad kun je ook goed zitten en de drankjes zijn niet duur.