Zoover

Hotel Labranda Playa Bonita

Hotelsterstersterster
8,2

2019

Voor Spaanse begrippen een goed hotel

Appel
31-7-2019

Als je net als wij gewend bent aan Turkije en Griekenland dan valt dit hotel een beetje tegen. De kamer is keurig en groot en de bedden prima. Het eten is goed maar weinig keus en het is het allemaal net niet. Toch behoorlijk wat achterstallig onderhoud, nogmaals niet op de kamers maar wel de openbare ruimtes.

In de omgeving genoeg gezelligheid te vinden. Dus voor Spaanse begrippen een goed hotel maar zeker geen luxe.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch hotel playa bonita in playa de ingles

Marijke
30-7-2019

Geweldig hotel lekker eten goede accommodatie, kamers waren heel ruim, het waren appartementen geweest.

We kwamen uit onze kamer en zaten aan het zwembad.

Het was allemaal super schoon, en heel vriendelijk personeel.

Het mooiste was nog toen we s'avonds laat aan kwamen, was het restaurant nog voor ons geopend en konden ook nog wat drinken,

All inclusieve .

Het was na 11 uur dat was heel fijn.

Zekers een aanrader!!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima hotel!

Remco
16-7-2019

Hotel is erg schoon en ligt op loopafstand van alles was je nodig hebt (strand, winkelcentrum, supermarkt etc.). Ruime kamers, de bedden zijn iets aan de harde kant maar alsnog een goede nachtrust gehad. De kamers zijn niet gehorig, er zijn goed verduisterende gordijnen en er is een arico.

Het buffet is elke dag anders, maar qua smaak lijkt alles wel op elkaar. Er is altijd vers gebakken vis en vlees en er is ook altijd groente. Mocht je niks lekkers kunnen vinden, dan hebben ze altijd nog pizzas als veilige optie.

Het animatieteam is niet geweldig maar ze doen hun uiterste best en zijn heel enthousiast. De rest van de medewerkers zijn ook heel vriendelijk.

Er is een zwembad maar die hebben wij niet gebruikt aangezien het strand zo dichtbij is.

Gereisd Met partner in juli 2019

Zeer goed hotel.

Omer
11-8-2018

Zeer goede service, eind mei is een minder drukke periode. Bij drukke periodes weten wij niet of er voldoende plaats zal zijn aan het zwembad. Proper hotel, zijn opopgeboud in 4 torens . Wij zaten op 1 dicht bij de hoofdingang. Eten vonden wij zeer goed en gevarieerd . In de omgeving winkels en restourands eerder gering, op een 3-dagen heb je alles gezien. De kust ook op wandelafstand en daar iets meer.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldige vakantie gehad in superschoon hotel

Knevel
29-7-2018

Zeer schoon hotel waar je ook goed kan eten. Op loopafstand van het strand (wel zo'n 125 treden, maar dat is in heel playa del ingles). Echt overal in en rond het hotel is het schoon. Kamers zijn ruim en hebben goede bedden. Goedwerkende WiFi in het hele complex. Eten is heel goed op smaak, gevarieerd en warm. Op laatste dag gewoon nog gebruik kunnen maken van de allinclusive. Ook kleedruimte om te douchen is top. Liggen zelfs schone handdoeken. Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt maar ze zijn zeer enthousiast en niet opdringerig. Muziek bij het zwembad is top, goede muziek en niet te hard. Handdoeken leggen gebeurd wel maar komt voornamelijk door tekort aan parasols. Je hoeft er niet je wekker voor te zetten, rond 09.30 uur waren er nog bedjes genoeg. Wij vinden dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2018

Onwijs genoten

Manon
23-6-2018

Heerlijk genoten van onze allinclusive vakantie! schone kamers, divers eten met live coocking, genoeg ruimte aan het zwembad, vriendelijk personeel, het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Supermarkt om de hoek.

Gereisd Met partner in juni 2018

Goed qua prijs / kwaliteit

Ruud.
11-3-2018

Zeer vriendelijk personeel.

Kamers netjes en iedere dag schoon.

Eten is redelijk goed, vlees en vis van de bakplaat. Matige keuze verder.

Drank is goed verkrijgbaar.

Er ligt inderdaad een redelijk drukke weg langs het hotel, wij hadden er niet zoveel last van.

Gereisd Met partner in februari 2018

Irma Kieboom
27-2-2018

Goed Hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere dag werd de kamer schoon gemaakt en schone handdoeken. Ruime keuze aan eten en ook gevarieerd alles vers alles wordt continu bij gevuld. Van de snelweg aan het zwembad heb je totaal geen last. Zeer zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in februari 2018

simpel maar goed

Robijns
12-1-2018

goed gelegen wat verouderd hotel zonder veel luxe, met lekker eten, vriendelijk personeel, heel proper

Gereisd Met partner in december 2017

Playa del Ingles super plek om te starten.

Jeroen
10-12-2017

Ligbedden... vol en pal aan de enige rijksweg waar 120km per uur gereden mag worden. Wij hadden een kamer aan de voorzijde van het hotel. De voorzijde is ok! Kamers netjes. Het eten niet echt Spaans te noemen. Weinig variatie iedere avond een beetje v hetzelfde.

Gereisd Met partner in december 2017