Zoover
Hotel Labranda Playa Bonita

Hotel Labranda Playa Bonita

Hotelsterstersterster
8,2

gemoderniseerd complex op goede locatie.

Rob van Pul
14-12-2015

moderne zeer schone kamers zonder minibar ( te huren voor €2.50 p/d ) maar goede flatbed TV helaas zonder moviechannel, maar gratis WIFI, ook op de kamer, verder goede bedden en prima badkamer met de gehele dag bloedheet water. Zeer vriendelijke staff en prima uitgebreide keuken.

Het hotel is geheel duits georienteerd, dwz dat ook de bedieningsstaff duits kan spreken en dus ook in het duits beginnen te spreken, dat vond ik persoonlijk minder omdat ik juist best wel een beetje spaans spreek en engels.

Als je bij een reisburo aangeeft dat je graag een kamer wilt die uitkijkt op het zwembad dan noteren zij dat maar je zult wel 20€ p/d bij moeten betalen als je daar bent, absurd gewoon, omdat de helft van alle kamers zo`n beetje uitkijkt op het zwembad, maar ik weet zeker dat niet iedereen dat betaalt.

Verder oppassen als je een auto huurt, er is erg weinig parkeerruimte voor de deur, gratis parkeren is minimaal met geluk 500mtr verderop, het hotel heeft ruim voldoende prive parkeerruimte, maar dat moet je huren voor €8 p/d, dat is echt een minpuntje vond ik.Ook in dit hotel ( ondanks verbod ) heb je handdoekleggers terwijl dat absoluut niet nodig is, er zijn erg veel bedden, maar niet elke locatie is goed, ook schaduwplaatsen.

Verder prima modern hotel met voornamelijk oudere duitse gasten en zeer weinig kleine kinderen op 5 minuten lopen van het strand.

Aanrader voor iedereen!

quincy
30-7-2015

Wij zijn met 2 stelletjes (18 tot 20 jaar) 12 dagen op vakantie geweest in Hotel Playa Bonita. Wat een geweldig hotel is dit. Alles aan dit hotel is goed in mijn ogen.

De ligging is perfect, 7 min naar het strand, 10 minuten naar de kasbah(dichtsbijzijnde winkelcentrum) en 3 minuten naar de dichtsbijzijnde supermarkt(dit zijn loopafstanden).

Kamers worden elke dag schoongemaakt en om de dag nieuw beddengoed. Voldoende bedjes aan het zwembad, elke dag zetten we om 09:30 de wekker en we hadden gewoon prima plaats rond het zwembad.

Het eten is elke dag goed geweest, steeds meerdere soorten vlees(vers gebakken op de plaat waar je zelf bij staat) groenten, 2 soorten pasta(steeds gevarieerd) en tevens steeds 3 verschillende soorten pizza.

Personeel is allemaal erg vriendelijk, het enige minpunt is dat bijna niemand in het hotel engels praat, óók de receptiemedewerkers niet, ik moet er wel bijzeggen dat sowieso op héél Gran Canaria bijna niemand engels praat.

Kakkerlakken geen last van.

geheel gerenoveerd

Elles
3-6-2015

Deze beoordelingen zijn niet meer van toepassing. Het is inmiddels geheel gerenoveerd en alles tip top in orde

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Prijs kwaliteit redelijk

Jaimy
25-5-2015

Wij zijn als jong stel naar Playa Bonita geweest. Het was een prima hotel maar qua prijs/kwaliteit niet helemaal waardig vonden wij. Wij hadden all inclusive en op de site stond bijv. vermeld dat er snacks aanwezig zouden zijn maar echter waren dit gewoon de restjes van het ontbijt. Verder was het eten wel oké maar vaak hetzelfde. De animatie in de avond mag/kan wat langer en gevarieerder. Niks af te doen aan de service want die was goed. Wij hadden eerst een kamer aan de BG maar wilde liever naar boven dit was zo geregeld. Ook het zwembad was aangenaam en de roomservice kwam elke dag de kamer schoonmaken + schone handdoeken neerleggen. Al met al een prima vakantie maar wij vonden niet waard voor het geld om eerlijk te zijn. 3 sterren zou misschien meer toepasselijk zijn. Verder in Playa de Ingles wel naar ons zin gehad alleen jammer dat alles zou uitgestorven was, veel winkels dicht/gesloopt.

Genoten

Pietjan
23-5-2015

Geweldig hotel.

Alles naar volle tevredenheid. Niet 's morgens vroeg je bed uit hoeven om een plekje te moeten

reserveren op een van de ligbedden omdat er meer dan voldoende zijn op de vele mooie plekken in de tuin. Een geheel vernieuwde tuin waarin de vele prachtige bestaande palmbomen "staan te wuiven" in de wind.Het is heerlijk om hier te zijn. Een super aanrader dit hotel.

Heel fijn hotel

Femmine Roeleveld
27-3-2015

Net nieuw gerenoveerd hotel. Prachtige kamers die bijzonder groot zijn. BVN goed te ontvangen op de televisie. Ontbijt is echt heel goed met verse producten en een keus aan hoe je je eitje wilt, gebakken of omelet.Avondeten soms ook verrassend goed eigenlijk. Prijs kwaliteit is echt heel goed.

Gereisd Met partner in maart 2015

Prima hotel, boven verwachting.

Andre en Joke
9-3-2015

Wij zijn van 25-2-15 t/m 4-3-15 in dit hotel geweest. Ook wij gingen met gemengde gevoelens op vakantie vooral door de slechte recensies over het vroegere -Los Salmones. Wij kunnen echter eenieder verzekeren dat iedereen met een gerust gevoel naar dit hotel kan gaan. Het begint al met een moderne entree en een dito receptie (met ook nederlandse bezetting). Prachtige moderne kamer, perfect restaurant met zeer gevarieerd en heel lekker eten, aangenaam zwembad en uitermate vriendelijk personeel. Er wordt perfect schoongemaakt. De ligging is heel centraal - de boulevard en winkelcentra zijn vlakbij.

Kortom; Dit hotel is een heel prettige basis voor een leuke vakantie. Laat je niet afschrikken door de berichten van het vroegere -Los Salmones- , dat is verleden tijd en niet van toepassing op dit hotel.

Goed verzorgd hotel

Gerda63
5-2-2015

Fijn hotel,goed schoon gehouden,voor hoteltermen een grote televisie,zodat je ook lekker van uit je bed kan kijken.

Vriendelijk personeel,dat je als alleen reizende vrouw ook correct behandeld.Vooral Eva is een lieverd.

En je loopt van uit het hotel het straatje uit,recht naar de promenade en de zee.

Gereisd Alleenreizend in januari 2015

Fijn nieuw hotel,aanrader.

B.Bagerman
15-12-2014

het is een mooi hotel geworden,fijne nieuwe kamers,heel schoon op het hele complex,het eten is zeer gevarieerd en smakelijk,ik kan het iedereen aanraden,vriendelijk personeel,er was 1 minpuntje en dat was het lekken als je doucht,badmat en 1 baddoek ervoor dan gaat het goed, dit is geen probleem want je krijgt elke dag nieuw handdoeken. Hotel uitlopen dan ben je bij de zee,rechts af dan kom je bij de kasbah en iets verder door de jumbo, centrale plek.zeker een aanrader.

Spiksplinternieuw !

L de vries
11-11-2014

Zoover let op.Vreemd dat er meer dan 300 reviews zijn,die n.v.t. op dit hotel, wat net 1 week open is, waar iedereen zich inzet om er een prachtige vakantieplek v te maken!Gastvrij ontvangen. Nieuwe mooie ruime kamer met heerlijke bedden. flatscreen.Douche lekt(nog). Geen koelkastje of waterkoker. Mooi groot, bewaakt zwembad met kinderbadje.Nieuwe, verstelbare ligbedden.Helaas wel weer gasten die plekken al vroeg d.m.v handdoek claimen.

Goed ontbijt, ruim assortiment beleg, vers fruit etc. Eieren worden naar wens, gebakken.

Lunch en avondeten wordt ook iedere dag smakelijk gevarieerd.Elke keer andere vis/vleessoorten, groentes en salades. ..maar er waren ook kinderziektes: bijna iedere dag knalden de stoppen door. Maar binnen 10 minuten kwam er een sympathieke monteur die het euvel (tijdelijk) verhielp. Men is aardig, schrobt, boent, is erg bezig het voor de gast naar de zin te maken. Daarom positief geluid over dit nieuwe hotel dat aan de achterkant tegen een drukke weg ligt.