Zoover

8,2

Erg ontspannend

Lot
4-3-2017

Vriendelijk personeel. Aardige animatie. Aan drukke weg maar toch geen last van. Goed eten.

Gereisd Met partner in december 2016

Goed verzorgd hotel

johnboy12
7-2-2017

Het hotel ligt aan een drukke weg (achterkant) dus bij het zwembad hoor je wel het verkeer langskomen. Op 400 meter lopen van de boulevard waar je heerlijk kunt wandelen en ook naar het strand kunt. Vele shops en eetgelegenheden in de buurt maar het eten in het hotel was uitstekend. Daar hoef je niet voor buiten de deur te gaan eten. Ook was er elke avond een voorstelling in het eigen theater.

Super genoten!

Maarten
11-1-2017

Waar moet ik beginnen, alles is exact zoals op de foto's. Mooie, nette, schone, ruime kamers. Wij zaten op de begane grond, ideaal. Eten is super en gevarieerd, drinken volop keuze. Personeel zeer vriendelijk, zowel van de horeca, schoonmaak als het animatie team. In 5 minuten lopen ben je op de boulevard die je helemaal tot het strand van Maspalomas brengt. Diverse supermarktjes en winkeltjes in de buurt, ook het Jumbo shopping center. Als er 1 heel klein minpuntje te vermelden is, dan is dat dat er achter het hotel een doorgaande weg loopt die je hoort op het zwembad terras. Er wordt relaxte muziek gedraaid, maar die overstemd het geluid vd weg niet helemaal. Voor ons geen reden om te klagen, maar als je aan die kant een kamer hebt geboekt dan kan ik me voorstellen dat dat wat minder fijn is. Al met al, super en als we ooit terug gaan naar Gran Canaria wordt dat zeker weer dit hotel!! Super!

Rustig, net en schoon hotel

Daphne
16-9-2016

Kamers zijn ruim en netjes. Incheck ging redelijk snel en vriendelijk personeel. Eten was erg lekker en voldoende keus. Elke dag lag er vis en vlees. Daarin werd voldoende afgewisseld. Verder was het rustig. Elke avond was er wel wat te doen. Vanuit het hotel was je lopend vrij snel bij div. shoppingcenters. Al met al een erg goed hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Veel te doen en hotel is prijswaardig!

Corneillie Ine
29-7-2016

Toen we aankwamen op de vlieghaven, verliep alles vlot en reed er volledige bus, direct naar het hotel. Het inchecken verliep daardoor wat trager. Daarna zijn we naar de kamer geweest en zag er zeer proper en ruim uit, zoals op de foto. Daarna zijn we gaan eten voor avond en er was altijd wel voldoende keuze. Frietjes, pasta, pizza was er altijd als er iets was dat je minder lust. Qua dessert was het fruit, de chocolade fondue en enkele ijssoorten wel lekker. De taartjes en pudding waren minder. 'S morgens lag er ook veel nl; pannenkoeken, churros, chocolade koeken, eieren.. Het zwembad is niet heel groot maar wel groot genoeg voor het hotel. Er was ook veel plaats rondom. Spelletjes zoals aquagym, waterpolo enzo daaraan kon je meedoen als je wil. Het meisje van de animatie deed dat zeer goed! Ook de security die aan het zwembad zat, had veel aandacht voor de kinderen en hielp waar nodig. Ook qua animatie is er ook elke avond iets te doen; dansavond, quiz.. Het personeel van het hotel was ook zeer beleefd. Daarnaast vonden mijn vriend en ik de promenade heel leuk langs het strand en er waren veel gezellig cafétjes en restaurants, heel levendig overdag en s'avonds. Ga zeker eens naar de Duinen, Jumbo centrum en Puerto de Mogan! Wij hebben alle dagen goed weer gehad maar wat wil je als het maar 7 dagen in het jaar regent. Beetje wind maar was verfrissend :) Ook één uitstap gedaan naar Gran Canyon, hoogste punt... maar veel te lang op de bus. De drankjes All in waren ook in orde. Kortom mooie reis!

Enkele minpuntjes:

De badkamer die soms overliep, eerste dag weggegleden

Geen vers fruitsap

Geen water of minibar op kamer

We waren tevreden :)

Super gelegen, gefaciliteerd, geregeld, voor elkaa

Matthew
25-7-2016

De prijs kwaliteit verhouding is enorm goed. De kamers zijn ruim en netjes, mede doordat er elke dag schoongemaakt wordt. Er is een lekker zwembad, centraal gelegen met een poolbar en voldoende ligbedjes. Weliswaar niet allemaal rond het zwembad maar over de gehele accommodatie gezien is er altijd plek.

Het eten beviel ook zeer goed, elke dag een ander thema met bijbehorende gerechten, zoals sushi en loempia's bij aziatisch, taco's en wraps bij mexicaans etc.

De soort gasten is erg divers. Toen ik er was, waren er enkele gezinnen, wat oudere stellen maar voornamelijk jonge stellen van verschillende nationaliteiten. Hierop is de animatie ook ingedeeld, elke avond was er wel wat te beleven maar ook overdag werden er activiteiten georganiseerd

De ligging is ook ideaal. Na de bustransfer vanaf de luchthaven was ons hotel al de eerste stop. Je bent na 5 minuten lopen bij het strand of bij de uitgaansgelegenheden en binnen 2 minuten kom je de eerste restaurantjes al tegen. 100 meter richting het centrum de eerste pinautomaat en op ongeveer 150 meter zit een supermarktje.

Ik en mijn maat waren erg tevreden en zouden volgend jaar gerust terug gaan!

Mooi en schoon hotel

Jennifer
22-7-2016

Hotelkamer best groot elke dag schoonmaak.

Veel keuze kwa eten en ook variatie all inclusive was goed. Spiraal bed daardoor niet echt fijn. 23.00 was het ook echt stil maar wij zaten aan de buitenrand dus misschien aan de zwembad kant anders. Strand dichtbij wel 128 treden, de plus supermarkt dichtbij, je kan 2 kanten op naar de boulevard. Wel 1 kakkerlak in de kamer maar hebben spray gekregen dus geen probleem

Prachtig Hotel

merel
12-7-2016

Ruime keuze aan eten en erg leuke animatie voor jong en oud

Gereisd Met partner in juli 2016

Top hotel

Lars
12-7-2016

Zeer schoon hotel, met vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in juli 2016

Genoten

Joyce
28-5-2016

Heerlijke ruime kamers, zag er precies uit zoals op de foto wat wij niet verwacht hadden. Het personeel was heel vriendelijk. Ook de ligging was goed, op loopafstand van het stadje en het strand, en ook bij de bus was je zo. De entertaining 's avonds was minimaal maar wel gezellig. Alles was heel netjes en schoon, dat vonden wij heel fijn

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016