Zoover

8,2

Basic hotel

Elke
4-8-2019

Wij zijn in juli voor 1 week gegaan.

Kamers zijn ok, er was maar 1 dag dat ze niet zijn komen poetsen.

Het animatieteam is erg enthousiast en doet hun best om de mensen zoveel mogelijk te bezig te houden.

De mensen van de receptie zijn ook vriendelijk.

Het buffet is beperkt iedere middag en avond. Het eten is lauw of koud. Er staan lange wachtrijen voor wat het buffet voorstelt en de koks laten soms hun klanten wachten op dingen die ze heel snel kunnen geven... hier is zeker nog wel werk aan de winkel!

Het ontbijt is de beste maaltijd van de drie.

De accomodatie op zich is wel oke maar was overbevolkt voor de mogelijkheden dat het hotel biedt.. zoals handdoeken op tijd leggen want anders heb je geen plek. Bij de avondshow moet je op tijd gaan anders heb je geen plek om te zitten..enz... dat is zeker ook een aandachtspunt.

Toen we naar huis vlogen hadden we wel een optie om ons nog ergens te kunnen douchen want we hadden een nachtvlucht.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Voor Spaanse begrippen een goed hotel

Appel
31-7-2019

Als je net als wij gewend bent aan Turkije en Griekenland dan valt dit hotel een beetje tegen. De kamer is keurig en groot en de bedden prima. Het eten is goed maar weinig keus en het is het allemaal net niet. Toch behoorlijk wat achterstallig onderhoud, nogmaals niet op de kamers maar wel de openbare ruimtes.

In de omgeving genoeg gezelligheid te vinden. Dus voor Spaanse begrippen een goed hotel maar zeker geen luxe.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch hotel playa bonita in playa de ingles

Marijke
30-7-2019

Geweldig hotel lekker eten goede accommodatie, kamers waren heel ruim, het waren appartementen geweest.

We kwamen uit onze kamer en zaten aan het zwembad.

Het was allemaal super schoon, en heel vriendelijk personeel.

Het mooiste was nog toen we s'avonds laat aan kwamen, was het restaurant nog voor ons geopend en konden ook nog wat drinken,

All inclusieve .

Het was na 11 uur dat was heel fijn.

Zekers een aanrader!!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima hotel!

Remco
16-7-2019

Hotel is erg schoon en ligt op loopafstand van alles was je nodig hebt (strand, winkelcentrum, supermarkt etc.). Ruime kamers, de bedden zijn iets aan de harde kant maar alsnog een goede nachtrust gehad. De kamers zijn niet gehorig, er zijn goed verduisterende gordijnen en er is een arico.

Het buffet is elke dag anders, maar qua smaak lijkt alles wel op elkaar. Er is altijd vers gebakken vis en vlees en er is ook altijd groente. Mocht je niks lekkers kunnen vinden, dan hebben ze altijd nog pizzas als veilige optie.

Het animatieteam is niet geweldig maar ze doen hun uiterste best en zijn heel enthousiast. De rest van de medewerkers zijn ook heel vriendelijk.

Er is een zwembad maar die hebben wij niet gebruikt aangezien het strand zo dichtbij is.

Gereisd Met partner in juli 2019

goed

tarik
12-8-2018

ligging was uitstekend service was goed kamer was heel schoon zwembad was wel goed hygiene was wel goed eten was wel aan de matig kant

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Zeer goed hotel.

Omer
11-8-2018

Zeer goede service, eind mei is een minder drukke periode. Bij drukke periodes weten wij niet of er voldoende plaats zal zijn aan het zwembad. Proper hotel, zijn opopgeboud in 4 torens . Wij zaten op 1 dicht bij de hoofdingang. Eten vonden wij zeer goed en gevarieerd . In de omgeving winkels en restourands eerder gering, op een 3-dagen heb je alles gezien. De kust ook op wandelafstand en daar iets meer.

Gereisd Met partner in mei 2018

Gewoon top

Familie van Tiem
5-8-2018

Een goed hotel waar we goed vakantie hebben gevierd. Goed eten, goed zwembad, leuke ligging in Playa del Ingles en in de avond chillen bij de bar met entertainment. Enige minpunt: De bedden waren te hard. Voor de rest gewoon een top vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige vakantie gehad in superschoon hotel

Knevel
29-7-2018

Zeer schoon hotel waar je ook goed kan eten. Op loopafstand van het strand (wel zo'n 125 treden, maar dat is in heel playa del ingles). Echt overal in en rond het hotel is het schoon. Kamers zijn ruim en hebben goede bedden. Goedwerkende WiFi in het hele complex. Eten is heel goed op smaak, gevarieerd en warm. Op laatste dag gewoon nog gebruik kunnen maken van de allinclusive. Ook kleedruimte om te douchen is top. Liggen zelfs schone handdoeken. Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt maar ze zijn zeer enthousiast en niet opdringerig. Muziek bij het zwembad is top, goede muziek en niet te hard. Handdoeken leggen gebeurd wel maar komt voornamelijk door tekort aan parasols. Je hoeft er niet je wekker voor te zetten, rond 09.30 uur waren er nog bedjes genoeg. Wij vinden dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastisch verblijf

De Vuyst
25-7-2018

Dit hotel is een aanrader voor jong en oud, alles bevindt zich op wandelafstand.

Animatie is heel uitgebreid, alsook hun talenkennis. Ontbijt/lunch/diner top, en als er echt niets is dat je lust is er nog de overheerlijke pizza :-)

De kamers waren heel ruim en werden dagelijks schoongemaakt.

Voor wie graag gaat lopen/wandelen, is er een mooie dijk in de directe omgeving.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Familie
21-7-2018

Super hotel!! Zeer vriendelijk, schoon en proper en heerlijke bedden. Eten is gevarieerd en life cooking. Het strand is 10 min lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018