Zoover
Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

Hotel Lopesan - IFA Buenaventura

Hotelsterstersterster
7,9

Mooi gerenoveerd hotel. Personeel heel aardig

Vakantieman
28-10-2019

Heel mooi gerenoveerd hotel. Voor de tweede keer hier vakantie geboekt. Vooral voor de ideale ligging van het zembad(en) waar de zon van vroeg tot laat kan schijnen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunt is de temperatuur van het eten. Dit is mijn inziens nog steeds te laag (Rob Geus wordt hier niet blij van) Verleden jaar was dit al zo, en ik had een kleine hoop dat het dit jaar beter zou zijn. Helemaal nu dit een 4 sterren hotel is geworden.

Het aanbod van vlees is mijn inziens ook net iets te mager..zo'n drie soorten per avond. Wel is er dan ook altijd vis en ziet dt er ook geweldig uit, maar lust zelf geen vis.

De snack & go corner (nieuw) bied ook alleen te lauw eten. Hamburgers en hotdog (met brood in het warmhoud gedeelte) die nog niet lauw te noemen zijn. Ook heb ik er op gewezen dat ze beter voor de hotdog de broodjes buiten het warmhoud gedeelte kunnen houden, daar brood hard en oud word als het warm wordt.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Dear Vakantieman,

Thank you for sharing with us your experience in the Abora Buenaventura Hotel.

We are very pleased to know the overall valuation of your stay has been positive.

We look forward to welcome you again in the Hotel!

Prima!

Jos
27-10-2019

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Alles wordt netjes elke dag schoongemaakt.

Inrichting van de kamers is netjes en efficient. Enige wat onhanding is....de douche loopt soms over, water onder de deur door, onder het laminaat.

Het eten is prima.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Dear Jos,

Thank you so much for choosing the Abora Buenaventura as well as for giving us a feedback about your stay.

We love to know you had a great stay with us and hope to welcome you again!

Prijskwaliteit is goed

Louis Veraa
15-10-2019

Alles is in goede en nette staat gerenoveerd. Minpunten:

Slechte noodvoorziening, geregeld niet te gebruiken.

Zeer veel lawaai aan zwembad zijde s'avonds.

Weinig tot zeer slecht avondprogramma. Avondprogramna is nergens te vinden wat er komt.

Handoek leggen op bedden is een asociaal gedrag. Wst door de leiding ophelodt zou moeten worden.

Pluspunten:

Zeer vriendelijk personeel

Goede buffets (ontbijt, lunch, diner)

Gevarieerd in keuze

Goede zwemfaciliteiten (2 zwembaden)

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Dear Louis,

Thank you very much for having chosen our Hotel for spending your holidays in Playa del Inglés.

We are very pleased to see that in general we matched up with your expectations.

We sincerely hope you would choose us again for your next stay in Playa del Inglés.

Kind regards,

Heerlijk Gezellig Hotel !

Marcella Bierdrager
26-6-2019

Heerlijk gezellig Hotel !! Groot fantastisch annimatieteam ! Eten in buffetvorm dus voor ieder wat wils. Ligt op loopafstand bij winkels en boulevard. 2 zwembaden .. 1 zonder muziek en de ander met muziek.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Voelt telkens als thuiskomen.

Jack
17-5-2019

Altijd fijn verblijven hier. Ik ben er inmiddels 40 of r5 keer geweest. Schoon, fijne kamers en vriendelijk personeel. Diversiteit in maaltijden per dag.

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Aanrader , gezellig hotel. Lekker eten.

Antoine Van der leeuw
9-5-2019

Het verblijf voor de derde keer op rij was prima. Heerlijk genoten van de sfeer en de animatie daar. Het eten was weer heerlijk en lekker. Het gebouw gaat op 29 Maart dicht i.v.m. een 7 maanden renovatie die hard nodig is.

verder een prima locatie. Vriendelijk personeel. Alleen was het weer en 3 dagen wat frisser helaas. We komen hier zeker nog wel eens ooit terug.

Gereisd Met partner in maart 2019

Leuk en gezellig verblijf gehad

peter klaver
25-4-2019

Leuk Hotel ontbijt en avondeten goed

Gereisd Met partner in februari 2019
IFA Buenaventura Hotel, Manager, 26-4-2019

Dear Klaver,

Thank you for choosing the IFA Buenaventura Hotel for your holidays in Gran Canaria.

We are very pleased to read tha we matched up with your expectations!

Looking forward to welcome you again.

With our best regards,

Guest Relations

Heerlijk genoten van Gran Canaria en Buenventura

SSZ
14-4-2019

Een weekend naar Gran Canaria, Playa del Ingles vanaf Eelde.

Vriendelijke medewerkers bij de receptie,

Hotel ziet er goed uit, de 2 pers kamer was schoon en groot met balkon, 2 zwembaden, winkeltjes in het hotel, meerdere cafe's om wat te drinken en een uitgebreid (all inclusieve genomen) restaurant . Goed, lekker, warm en genoeg keuze aan eten.

Hotel ligt op loopafstand van het strand, boulevards en uitgaansgelegenheid.

Kortom hier moet je heen!

Gereisd Alleenreizend in april 2019
IFA Buenaventura, Manager, 15-4-2019

Dear SSZ,

thank you having chosen the IFA buenaventura Hotel for your stay in Playa del Inglés.

We are really pleased to read we totally matched up with your expectations and that you enjoyed of your stay with us very much! It is the best reward we can have.

We sincerely hope you visit us once more!

With our best regards,

Guest Relations

Een prima locatie.

P Muijrers
26-3-2019

Een ouder hotel met zeer goede service. Kamers elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Een prima verzorgd ontbijtbuffet.

Gereisd Met partner in maart 2019
IFA Buenaventura Hotel, Manager, 27-3-2019

Dear guest,

Thank you so much for having chose us for your stay in Gran Canaria!

We also would like to thank you your nice comments to ours F&B services. We are glad to know that you enjoyed at our Ifa Buenaventura Hotel.

We really hope to see you next time!

Regards,

Guest Relations.

Ontspannen

Kyra Jacobs
25-3-2019

10 dagen genoten. Vlakbij het strand waardoor we elke dag konden kiezen: strand of zwembad. Beiden waren prima te doen wat betreft aantal ligbedden. (Prijs van een ligbed op strand is ook zeer goedkoop). Wel kwamen we aan en lag onder het bed een hoop glas, maar nadat wij het hadden aangegeven, hebben ze meteen alles opgeruimd en nog een keer schoongemaakt. Animatie ook leuk, spreken veel talen, zijn kindvriendelijk en betrekken bij de avondshows het publiek (niet te veel, niet te weinig). Al met al: een prachtige vakantie.

Gereisd Met partner in juli 2018
IFA Buenaventura Hotel, Manager, 26-3-2019

Dear Kyra,

We would like to thank you for choose our IFA Buenaventura Hotel for your stay in Playa del Inglés.

We are happy to know that we matched up with your expectations and that you had a fantastic time with us!

We are looking forward to see you next time.

Regards,

Guest Relations.