Zoover

2008

GEEN PLAYA MEER EN GEEN JARDIN MEER

rebecca
18-12-2008

volgens mij ben ik geen appartementen mens, maar dit appartement is mij in het bijzonder toch behoorlijk tegen gevallen vanwege de gehorigheid en het lawaai van de discotheken, want helaas wanneer het app vol is zijn ze (natuurlijk) niet zo flexibel om van kamer te kunnen wisselen, zeker niet als je alleen bent.

daarnaast was het niet mogelijk om kamer langer te houden.

receptie was echt treffen met wie er achter zat, sommigen willen je niet tegemoet komen.

zeer positief geen kakkerlak gezien, schoonmaak echt top!

maar daarnaast het onderhoud? heb 3 maal maintenance laten komen omdat eerst mijn slot kapot was, (tot 2 keer toe) en daarna mijn slang van de douche sprong van de ouderdom, simpele dingen die door onderhoud echt voorkomen hadden kunnen worden en wat mij een dag zoet gehouden heeft.

playa zelf is een afschuwelijk toeristisch oord, alleen maar stappen, maar gran canaria is geweldig! wat een waanzinnig eiland!

Wat mij niet verteld was: het hotel ligt pal tegenover een

J. Fris
14-7-2007

Wat mij niet verteld was: het hotel ligt pal tegenover een druk uitgaansgelegenheid met veel Ierse pubs and discotheken. Als niet argwanende hotelgast die rond elf uur wilt gaan slapen is dit dus mogelijk. Let wel: ik sliep aan die zijde van die uitgaansgelegenheid, had ook om andere kamer kunnen vragen, maar aangezien ik zelf tot heel laat op stap ging, heb ik daar verder geen last van gehad. Verder nog: gebrek aan warm water. Had er mijn beklag over gedaan, maar het water was hooguit lauw ipv warm of heet. En verder miste ik de airco toch wel op de kamer. Ik zat op de vijfde etage en het was bloedjeheet waardoor ik mijn bedje uitdreef.

Er is 'savonds en 'snachts veel lawaai van de Engelse aan

HENK BOM
13-7-2007

Er is 'savonds en 'snachts veel lawaai van de Engelse kroegen aan de overkant. Heel erg storend. Verder een prima accommodatie.

Gereisd Alleenreizend in juli 2007