Zoover

6,7

Prima appartement

Jessica
28-7-2016

De appartementen zijn prima en worden goed schoongemaakt. Ligging is centraal, je kunt overal lopend heen. Ook is er een bushalte voor het appartementencomplex waarmee je makkelijk naar de andere plaatsjes toe kan. Zwembaden zijn ook lekker rustig en er zijn genoeg bedjes. Het enige minpunt is dat er kledingstukken uit onze kamer zijn gestolen, bij de receptie werd dit niet serieus genomen.

Top vakantie

Leonie
31-12-2015

Goeie locatie, op loopafstand van strand en boulevard. Nette appartementen, lekker gegeten en vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in december 2015

Het was een echt toffe vakantie! Het appartement is erg en

Ikke
22-3-2007

Het was een echt toffe vakantie! Het appartement is erg leuk, en het zwembad heel mooi. Ik heb een geweldige vakantie gehad in Gran Canaria.

Gereisd Anders in maart 2007

We zijn weer een weekje thuis van onze geweldige vacantie

Leny Spiekerman
9-3-2007

We zijn weer een weekje thuis van onze geweldige vacantie

Voor jardin alle lof toegewenst ontzettend schoon,aardig personeel en mooie Zwembaden .

Overal dicht bij .

Aleen moet je niet aan de voorkant slapen want dat is de hele nacht een hels kabaal .Maar vragen naar de achterkant geen probleem mooi uitzicht in de tiun en het zwembad.Prima.Leny

Gereisd Anders in maart 2007

Wij zijn hier van 16 augustus tot en met 26 augustus is er

Pamina
20-1-2007

Wij zijn hier van 16 augustus tot en met 26 augustus geweest.

Het personeel is er vriendelijk. Wij hadden alleen erg de pech dat wij op de 5e verdieping aan de voorkant zaten, dus tegenover de Ierse pubs. Dit was absoluut geen succces, we hebben er erg slecht door geslapen het lawaai zette tot in de vroege uurtjes door. Het appartement zelf was ook niet echt netjes, het stukwerk kwam bijna naar beneden donderen. Er werd niet elke dag schoongemaakt(om de dag).

Na een dag of 6 hadden we er genoeg van en hebben we via onze reisleiders van geweldige touroperator gevraagd om een andere kamer. Ondertussen hadden we ook al bij een stel gelogeerd, deze zaten in Corona Blanca. Dat is een geweldig mooi complex erg schoon een echte aanrader!!!Ligt vlakbij Jardin.

Uiteindelijk hebben we een appartement op de 2e verdieping aan de achterkant gekregen, dit was veel beter.

Als ik terug ga ga ik hier zeker niet meer heen, maar absoluut naar Corona Blanca.

Groetjes Pamina en Marcel.

Wij zijn van 12 tot 24 dec 2006 voor de tweede keer naar

G de Bruin
10-1-2007

Wij zijn van 12 tot 24 dec 2006 voor de tweede keer naar Jardin Del Atlantico geweest en wij gaan in dec 2007 voor de derde keer, dat weten wij nu al.

Schoonmaak is prima voorelkaar en nog nooit een kareltje gezien daar.

Bedden zijn ook goed maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Vriendelijke en hulpvaardige mensen, niks op aan te merken. Over het eten hebben wij geen mening, s'avonds lekker uit eten. :)

Bij de zwembaden zitten nu de gehele dag reddingswerkers.

De kleine supermarkt in het gebouw heeft een andere eigenaar en die maakt er een potje van wat betreft de prijzen.

Voor ons gevoel gewoon een oplichter.

Eigen schuld dikke bult want nu lopen wij zijn deur voorbij.

Gewoon naar de overkant van de straat dus.

wij hebben het erg naar ons zin gehad en ja kakkerlakken

joyce
19-12-2006

wij hebben het erg naar ons zin gehad en ja kakkerlakken dat weet je dat je die tegen kan komen zelfs op de 5de verdieping hebben wij ze gehad maar de schoonmaaksters hebben daar een hele handige spray voor maar verder echt perfect alleen beetje jammer van die engelse lui wat mag ik die mensen niet

Gereisd Anders in december 2006

Wij hebben hier afgelopen augustus onze vakantie gevierd

Janneke
31-8-2006

Wij hebben hier afgelopen augustus onze vakantie gevierd en dat is uitstekend bevallen! We zaten dan ook aan de rustiger gelegen kant. Voorin was het echt een ramp qua geluidsoverlast van de Engelse Pubs. Als preferentie dus rustig gelegen boeken!!

Het app. was modern en netjes ingericht. Klein, maar fijn en een lekker balkon. Wij hebben het hier perfect naar onze zin gehad en willen zo weer terug!!!

Wij zijn nu 1

susan en arnold
31-8-2006

Wij zijn nu 1.5 week weer in nederland en moet zeggen ik mis het wel. Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Een mooie kamer en een leuk balkon. Wij hebben geen kakkerlakken gezien en hebben daar ook geen rekening mee gehouden. De schoonmaaksters doen erg hun best want het ziet er keurig uit. De mensen zijn vriendelijk. Ik zou er zo weer heen gaan.

Wij hebben een weekje in dit appartementencomplex gezeten

Cindy
28-8-2006

Wij hebben een weekje in dit appartementencomplex gezeten. Het is ons goed bevallen hoewel wij een appartement hadden gevraagd aan de andere zijde dan het uitgaansleven konden wij pas na 3 dagen verhuizen. Maar de service is goed en bij kapotte dingen zijn de monteurs ook snel ter plaatse. Schoonmaak is goed en in principe elke dag. Lekker centraal gelegen en een taxi is snel te krijgen en goed goedkoop ook! Hou inderdaad de afvoeren goed dicht ivm met kakkerlakken het is nu eenmaal Gran Canaria!