Zoover

2019

Niet voor herhaling vatbaar

Brigitte
18-10-2019

Door omboeking i.v.m touroperator hier terecht gekomen met man en moeder die deze week 85 zou worden. Weinig comfort in het appartement en als je dat wilt moet je overal voor betalen (kluis, WiFi, televisie) Het was er wel schoon, maar iets wat oud en aan vervanging toe is krijg je ook niet goed schoon. Het eten was prima en het personeel zeer vriendelijk. In de bar stonden vreselijke stoelen en krukken waar niemand ging zitten, dus het entertainment moest je vanaf het terras aanschouwen. En Jammer dat je alle drank uit plastic moet drinken. Jammer dat er veel geluid komt van de tegenoverliggende bars maar daar kan het appartement niks aan doen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

FANTASTISCH

ruthmiro
25-9-2019

Wat moeten mensen weten als ze naar dit ( All in ) appartenmenten complex gaan schone accomodatie bedden zijn goed ontbijt lunch en diner zeer tevreden divers aanbod wij komen hier zeker beslist weer terug

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Leuke vakantie in leuk appartement

Robyn
21-11-2018

Het appartement was prima, beetje veroudert maar alles wat je nodig hebt was aanwezig. Ook werd het elke dag schoongemaakt wat erg fijn was. Er zijn meerdere zwembaden dus je kunt altijd wel een plekje vinden en het strand is om de hoek.

Soms is er s avonds wel een beetje overlast omdat je in de buurt van het uitgaansleven zit maar ook dit is niet elke avond even erg.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Voor herhaling vatbaar als er nieuwe bedden zijn!

Karin IJsselsteijn
4-11-2018

Een heerlijk verblijf, niet te ver bij het strand vandaan. Vriendelijke mensen bij de receptie, winkeltje onder in het complex.

Het is een groot complex maar je hebt geen gevoel van een massa mensen.

Tegenover een winkelcentrum, slaapkamer is aan deze kant, met de ramen open veel herrie, met raam dicht goed te doen.

Bedden waren slecht!

Schoonmaak prima! Als we thuis kwamen waren de bedden opgemaakt, afwas gedaan en app weer geveegd en gedweild.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Crancanaria is mooi

Jessica
15-6-2018

Het was een mooi hotel

En de bedden lagen niet lekker

Het eten was lekker alleen het personeel keek nooit vrolijk blijkbaar is dat moeilijk

En ze waren niet vriendelijk

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Jammer van de kakkerlakken

Anoniem
16-8-2017

De ligging was zeer goed, strand, restaurants, (Aanrader Costa Italy), supermarkten en uitgaansleven op loopafstand.

Het appartement ziet er goed uit, alleen is er geen airco die je wel echt nodig hebt. Bedden waren ook wel wat aan de harde kant en kussens niet zo heel lekker naar mijn mening.

Zwembaden waren ook lekker, bij ons was het redelijk rustig en er was ook een verwarmd zwembad, hier moet je er wel vroeg bij zijn wil je een bedje hebben.

Een echte tegenvaller waren de 7 kakkerlakken die op de 2de avond in het appartement van onze vrienden zaten. We gingen langs de receptie en die zeiden dat het normaal was, maar dat ze wel gelijk de volgende ochtend nieuwe appartementen zouden regelen. En die kregen we ook, dit keer op de begaande grond, in de buurt van de zwembaden. dit was wel veel beter, ook hadden we nu geen last meer van de vaak genoemde Irsche pub en karaoke bar.

Maar ook hier kwamen wij 2 kakkerlakken tegen...

Wel was er een hele leuke en goede schoonmaakster.

Elk jaar beter, 3 *** is in aantocht.

Ren
23-7-2017

Het restaurant is een aanrader. Vroeger ontvluchtten wij het, het eten was voorheen lauw (een magnetron werd bijgeplaatst), er was beperkte keuze en de ruimte ongezellig. Tegenwoordig gaan we er graag zitten, ondanks alleen logies kun je het per dagdeel boeken (slechts 10 euro voor onbeperkt diner). De saladebar is zeer uitgebreid, ook grote keuze uit warme gerechten en het is er gezellig. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 2 verwarmd. Een paar keer per week zijn er optredens in de bar, met 2 tv's voor sportwedstrijden, dansruimte, gratis wifi. Er is ook animatie. De kamers blijven sober in gericht, maar de bedden zijn goed, de vroeger loszittende douchekop levert geen problemen meer op en de appartementen zijn gedurende de jaren gerenoveerd, de koelkast is hopelijk een volgende keer vernieuwd. Alle balkons zijn gericht op het Westen. 630 euro voor een 2 persoonskamer (logies) inclusief vlucht voor twee weken, op een gevarieerd eiland, ideaal om te wandelen en zon zeker. Dat hebben we al acht keer in 12 jaar tijd niet laten schieten.

prima hotel , goede ligging.

honingbij
18-6-2017

Met een vriendin naar Jardin del atlantico geweest. De hotelkamer/appartement welke wij hadden was prima. De inrichting is inderdaad gedateerd maar dat maakt voor een geslaagde vakantie niks uit. Bedden waren prima, heb heerlijk geslapen. Appartement werd goed schoongemaakt, om de dag nieuwe handdoeken. Zwembad was prima, rustig.(misschien lag dit ook aan periode van het jaar?) bedden genoeg en het was nooit vol.

Wij hadden een appartement aan de voorkant van het hotel, daar tegenover is oa de Ierse pub en wat karaokebars. Die hoor je overduidelijk. Vanaf 21.00 start ongeveer de live muziek, deze overstemd de karaoke bar. Maar aangezien de karaoke bar later sluit dan de pub, hoor je die later in de nacht. Wij hadden er eigenlijk wel lol om. En als je niet voor je rust komt is het denk ik niet direct een probleem. Rond 3.00 was het meestal afgelopen.

Wij hadden geen all inclusive en deden de boodschappen bij de hiperdino of de supermarkt op de hoek. ( 2 minuten lopen) Prima aanbod en prijs.

Strand was snel bereikbaar maar via een lange trap. Mensen slecht ter been moeten stukje verder waar een lift aanwezig is.

Er is genoeg te doen in de omgeving, Niet alles ligt direct naast elkaar maar er is heel veel op loopafstand. Loop je 5 minuten verder dan is er ineens weer een pleintje met allerlei terrassen en restaurants.

Alles is gericht op toerisme, vermaak genoeg dus.

Verder is het deel van playa del ingles en maspolomas wat ik heb gezien vooral een 'concrete jungle' . Alles is beton en gedateerd.

Maar nogmaals, dat maakte voor een lekkere zonvakantie met genoeg vermaakt niks uit.

Super vakantie

Jordi
29-7-2016

Alle verhalen die hieronder staan over hoe slecht het hotel is kloppen wat ons betreft echt niet. Vooraf hebben we tegen onszelf gezegd dat meestal alleen de ontevreden mensen een review schrijven, vandaar dat ik nu maar eens de andere kant laat horen. Een hotel dat niet zo luxe is als de hotels om je heen. Maar er van binnen prima uit ziet. Alles is schoon en ook over het personeel geen klachten. Ze doen alle hun best om je te helpen. Ja het Engels is met handen en voeten (waar in zuid Europa niet?). De zwembaden zijn inderdaad meestal erg rustig en voldoende ligbedjes. Je krijgt meerdere malen per week nieuwe lakens en ook de handdoeken worden voldoende vervangen. De liften zijn een beetje eng. Maken geluid en 1 lift werkte meer niet dan wel. Als je de linker lift kan vermijden zit je goed haha. We hebben er niet gegeten dus daar kunnen we niet over mee praten. Taxi's stoppen voor en rondom het hotel en kosten echt niks. Een grote supermarkt is er eigenlijk niet op loopafstand, vooral niet als je met al die tassen terug moet. Wij hebben dat met de taxi gedaan en dit bleek een goede oplossing. Vraag naar de Lidl, daar zitten meerdere supermarkten bij elkaar. Voor kleine boodschappen kun je prima terecht bij de kleine supermarkt (Hyper Dino) tegenover het hotel. Ook de bus is op loopafstand. Je kan vrijwel overal naartoe met de bus maar vraag een dag vooraf wel even de tijden na. Wij hebben een keer flink lang op onze bus moeten wachten. Koken in het appartement is mogelijk maar op een soort van camping manier. Op een tweepitter met niet de meest fantastische pannen. Maar ach het is vakantie en je hebt de tijd. Het enige wat wij bij het hotel miste was een tafeltennistafel (we blijven jongens). Bij vrijwel elk hotel waar ik geweest ben was de ping pong tafel de ontmoetplaats van jongeren. Ze hebben hier 3 pooltafels maar geen tafeltennistafel. Ons advies pooltafel eruit en een tafeltennis voor terug. Achja als dat ons negatiefste puntje is lijkt het me een prima locatie. Veel plezier voor de mensen die nog naar Jardin del Atlantico gaan.

Verbeterd na renovatie, waar voor je geld

Rene
16-11-2015

Als je de goedkoopste kamer boekt, zit je vlakbij een dominante karaokebar en een Ierse pub. Dan heb je echt oordoppen nodig, je kunt natuurlijk ook meelallen tot een uurtje of 03.00. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 verwarmd, 1 goed te doen en 1 echt koud. Kamer 539 is gerenoveerd, goede douchekop die blijft hangen. Met goede Broodrooster, koffiezetapparaat en waterkoker. De flatscreen geeft 2 gratis Spaanse zenders en 1 Duitse zender. Voor de vele andere zenders waaronder BVN moet je betalen. 3 keer per avond is er een leuk programma, zoals Flamingodansers en reptielenshow. De balkons zijn groot en hebben een gezellige ligging. Vaak nieuwe handdoeken en toiletpapier (ook belangrijk).