Zoover
Appartement Jardin Del Atlantico

Appartement Jardin Del Atlantico

Appartementsterster
6,7

Als je geen hoge verwachtingen hebt is ´t redelijk

M. Koster
16-8-2015

Het is geen 5* hotel.

Het appartement was goed, badkamer met ligbad, woonkamer met keuken, grote slaapkamer met grote kast. De schoonmaak was ook goed, elke 2 dagen nieuwe handdoeken en bedlinnen. Onze schoonmaakster Maria was super vriendelijk en lief.

De zwembaden waren top, geen overdaad aan chloor waar je rode ogen van krijgt.

Het eten was slecht, vlees was meestal droog en het assortiment was bijna elke dag hetzelfde. Veel was ook koud of smakeloos. Overigens bleek ter plaatste dat veel toch niet All-Inclusive was, voor de ijsjes bij het zwembad moest je bewoon betalen en ook voor de snacks.

Het personeel (behalve Maria dan) was super chagrijnig. Ze hadden geen zin om ook maar een beetje service te geven of te helpen en flexibiliteit was heel ver te zoeken.

Er is ook weinig vertier verder, geen animatie, optredens of dansavonden. Bij de omliggende hotels.was dit er wel en dit was ook goed te horen.

Prima low budget voor niet veeleisenden

de Kuijer
4-5-2012

Na jaren rondgezworven te hebben op Playa, weer eens na 25 jaar Jardin del Atlantico aangedaan. Duidelijk was te zien dat het appartementcomplex aardig is gedateerd. De appartementen zijn nodig aan een opknapbeurt toe. Pleisterwerk laat overal los vooral bij de balkon randen De schoonmaak dagelijks van de appartement vinden wij prima in orde. De tuinen en zwembaden liggen er goed onderhouden bij en de speeltuin voor de kids is voorzien van zachte rubberen tegels. Restaurant ook bekeken, maar eten doen we daar niet, zag er niet echt smakelijk uit, beetje Engels georienteerd.

Kortom: Voor het geld is het appartement goed bevallen maar ben je op veel luxe gesteld neem dan een ander appartementencomplex.

Voor ons niet nog een keer...

Bas
22-3-2011

Januari 2011: Helaas zaten wij ook aan de kant van de Ierse pubs. Aan de "rustige" kant is bijna geen app. meer vrij omdat de eigenaar hier veel van verkocht heeft. Geluidsoverlast duurt tot ongeveer 2.00 / 3.00 uur 's nachts. Met de ramen dicht ging het slapen redelijk. We hadden 2 app.: 1 zonder kakkerlakken en 1 met héél véél kakkerlakken!

Wij hadden VP geboekt. Dit is geen aanrader! Het eten is erg slecht (koud en erg vet), zelfs het ontbijt is niet geweldig.

Wij hebben geklaagd bij de reisorganisatie en wij hebben ons geld terug gehad (zal dus wel bekend bij ze zijn). Je kan beter alleen logies boeken. Er zijn genoeg leuke restaurants in de buurt waar je voor weining geld, lekker kunt eten. Tegenover het app. is een winkel waar je elke ochtend verse broodjes kunt halen. Ligging van het app.complex is ideaal: vlakbij het strand en diverse restaurants.Personeel was vriendelijk.

Voor ons niet nog een keer...

Bas
22-3-2011

Wij hebben geklaagd bij de reisorganisatie en wij hebben ons geld terug gehad (zal dus wel een bekend "probleem" bij ze zijn). Je kan beter alleen logies boeken. Er zijn genoeg leuke restaurants in de buurt waar je voor weining geld, lekker kunt eten. Tegenover het app. is een winkel waar je elke ochtend verse broodjes kunt halen. Ligging van het app.complex is ideaal: vlakbij het strand en diverse restaurants. Personeel was vriendelijk.

Fijn appartementencomplex, overal dichtbij

Drent
5-8-2009

Heeft alles: voldoende zwembaden, poolbar, appartement goed ruim en op loopafstand strand, centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Nooit meer!!!

Bianca
28-7-2009

Ik heb alle beoordelingen in de wind geslagen en ben ervoor gegaan. Iedereen heeft altijd wel wat te zeuren toch??? Bij aankomst werden we genegeerd en werden de papieren uit onze handen gegrist en in de drie weken dat we er waren heeft niemand een woord tegen ons gezegd. Het appartement was slecht onderhouden en had maar 2 bedden terwijl we met zijn drieen waren. Ze hebben geen airco en als je een raampje open zet komen de mega kakkerlakken naar binnen lopen. Je mag bij het zwembad niet met de bal, luchtbed, je mag niet eten/drinken, geen muziek luisteren, niet op het gras dus als alle bedjes vol zijn heb je pech. Mijn dochter heeft zich 3 weken lang stierlijk verveeld. De zwembaden worden ook onregelmatig schoongemaakt. Dus wees verstandig en kijk lekker verder. Genoeg leuks in het mooie gran canaria. Iedereen zegt tja het is goedkoop nou 1700 euro voor een 2 sleutels appartement vind ik helemaal niet goedkoop en ook belangrijk; herrie van 's ochtends tot 's ochtends!!!

Was echt top!

Tanja
13-5-2009

Volgend jaar weer!

Er was een prima service,

elke dag schone bedden en handdoeken en de ligging was helemaal perfect

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009